torstai 5. syyskuuta 2013

Onko tää...

...taikutta vai mitä, kun aina työntäessäni avaimen lukkoon se menee sinne oikein päin, vaikken yhtään katso, miten päin olen sitä työntämässä. .-D

Tänään mulla loppuikin koulu jo ennen puolta päivää, koska päätin nyt jättäytyä pois terveystiedon kurssilta, kun lukiossa käymäni oppimäärän perusteela saan siitä halutessani vapautuksen. Koulussa oli sen verran nannaa ruokaa, että varmaan puoli tuntia istuin siellä ruokalassa ja ahdoin ruokaa niin paljon suuhun kuin vaan meni alas. Tokihan ilmainen kouluruokailu täytyy (köyhän) opiskelijan hyödyntää. ,-) Viime aikoina rahaa onkin mennyt aika paljonkin, kun elokuun lopussa piti maksaa vuokra ja sit syyskuun vuokra perittiin jo heti tässä kuukauden alussa, että sitä opintotukea jo kaipaisin! Isikin ihmetteli, miten ne koko ajan rahastaa täällä asunnossa asumisesta.. Sentään sit oikein muita menoja ei ole ollut, tai no, junailu ja Alfredit maksoi tietty sit vähän enemmän.. .-D Ruokaan ei onneksi ole pahemmin mennyt rahaa, kun yksi leipäpussikin riittää kivasti viikoksi ja makaroonia mulla on vaikka kuinka varastossa, kun sai 6 pussia eurolla. .-D

Kotona päätin sit heti hoitaa läksyt, vaikka ne tehtävät on vasta ensi viikon keskiviikolle, mut nytpä ei niitä tarvii miettiä. .-D Avasin vähän ikkunaa viilentääkseni huonetta, ja sain siinä matikkaa laskiessa sitten kuunnella jonkun lissuporukan kikatusta ikkunani alta, jee. Ärsyttää kyllä, kun täällä kerrostalossa kaikki äänet kantautuu turhan hyvin seinien läpi. Mua lähinnä ahdistaa itseni puolesta, kun en haluaisi muiden kuulevan mitä musiikkia kuuntelen tai mitä ohjelmia katon ym. Noh, kun läksyt oli hoidettu olin tulossa hyvällä omalla tunnolla koneelle, mutta eikös se vaan pimahtanut. .-P Just kun oli läksyt tehnyt, ni ei sitten oikeen ollut mitään kunnon tekemista. .-D Odotellessani koneen jäähtymistä päätin sit hoitaa tiskini. Mä oon hirmu laiska tiskaamaan, mun mielestä samaa lautasta voi käyttää useemmankin kerran jne. Mut täytyy nyt edes esittää siistiä, ettei kämppikset ällöile, ne kun tiskaavat joka päivä astiansa ja mä kerran viikossa. .----D Kuinkahan harvoin tiskaisin jos asuisin yksin...

Noh, kuten näkyy, sain sit lopulta koneen pysymään päällä kun postausta oon kirjoittamassa. ,-) Nyt kukun tässä jonkun aikaa ja oottelen Fikua skypeen, jotta voitais sopia huomisesta. Mä oon ehkä taas menossa kotiin viikonlopuksi. Omasta puolestani voisin kyl täälläkin olla, mut kotiväki vissiin ikävöi, kun koko ajan udellaan, olenko tulossa viikonlopuksi kotiin. .-D Toisaalta on kivaa mennä kotiin kun ei mulla täällä ole pahemmin tekemistä mut sit ärsyttää kyllä vähän jatkuva junalla edestakaisin ravaaminen. Opiskelijakorttikin pitäisi kohta uusia, mikäli mielin jatkossakin halvoilla junalipuilla matkustella.

Oon jonkin verran viime aikoina viestitellyt lukioni opon kanssa, kun hän on niin innokas tietämään, minne lukion jälkeen kukakin päätyi opiskelemaan. Opo tossa sit uteli, voisinko alkaa kirjoittaa blogia opiskelustani pelialalla, kun olen kuulemma niin hyvä kirjoittamaan ja sen voisi sitten linkata lukion sivuille ja muuta virallisen pelottavaa. .-D Aluksi olin vähän epäileväinen koko juttua kohtaan, mutta tänään kotimatkalla oikeestaa jollain tasolla innostuin ideasta ja keksin jo nimenkin opiskelu-blogilleni, jos sen siis aion tehdä. .-D Sit tosin varmaan joutuisin julkistamaan asuinpaikkani ja nimeni sen blogin myötä, mut ehkä se ei sit loppujen lopuksi olis niin vaarallista? Tähän blogiinkin se varmaan vaikuttaisi, kun jos selitän koulusta toisessa blogissa en varmaan täällä jaksaisi samoja juttuja kertoa, ja en sit tiiä, kuinka usein jotain kirjoittamisen arvoista tapahtuu, jos jätän koulujutut täältä pois. Kouluhan on tunnisteiden perusteella hyvin suosittu aihe täällä ollut. .-D Noo, mietin vielä asiaa.

Eipä mulla kai sit enää muuta. Jos nyt olen taas kotiin lähdössä viikonlopuksi hiljenen varmaan täällä, mut jospa nyt kirjoittaisi yhden osan Veijareille ja ajastais sen parin päivän päästä julkaistuvaksi, niin jotain luettavaa edes tiedossa. .-D Laitan tähän loppuun biisin, jonka videon katsomista en malttanut lopettaa kesken aloitettuani. .-D


Kysymys lukijoille:
Voiko samalta lautaselta syödä useemman aterian ilman pesemistä?
Vaihtoehto 1: Toki
Vaihtoehto 2: Ei toddd, ällöö!

Ei kommentteja: