perjantai 6. syyskuuta 2013

Hohhoijaa. Nousen...

...seittemältä -> kipitän kahdeksaksi kouluun -> istahdan viideksi minuutiksi penkille -> ope tulee.. -> ..ja sanoo: "Mulla ei ole materiaalia opetukseen, teidän koulu alkaa vasta kahdentoista jälkeen". Viime viikon perjantaina oli sama juttu. .-s Rasittavaa ja turhaa. Huoh. Ope voisi edes ilmoittaa asiasta etukäteen, mä oisin mielelläni nukkunut pidempään. Mä sit lähdin melkein suoraan kävelemään takasin tänne asunnolle. Mut jos tästä täytyy jotain hyvää löytää niin ainakin näin ns. ihastukseni. .-D

Niin sanottu sen takia, etten varsinaisesti koe olevani ihastunut, muuut on se ns. ihastus ihan good-looking, kohtelias, sillä on mua miellyttävä tyylitaju ja ihanat hiukset (joskin "väärän" väriset, mut annan sille anteeksi .-D). Se asuu tässä samassa talossa kuin minä (hui!) ja me ollaan jopa juteltu, tosin kouluun liittyvästä tehtävästä vain, mut silti! Kun en vaikka koskaan uskaltautunut Hiltsun juttusille silloin aikoinaan kun se olisi ollut mahdollista.. Vaikka me oltiin kerran jopa samassa ryhmässä tehdessämme ryhmätyötä. .-o No joo, mä vaikutan kauheelta stalkkerilta, kun tiiän ns. ihastukseni asuinpaikan mut sattumalta kuulin kun se kertoi asiasta yhdelle toiselle. .-D En siis oo koskaan täällä siihen törmännyt, koulussa vaan. Jaahas, ja nyt löysin itteni kyylimästä yläasteihastukseni vanhoja kuvia ircissä. .-DD Ikävä TA:ta. 3-.

Jaahas, eipä mulla kai ole enää oikein mitään sanottavaa. Ehtisin varmaan ennen koululle palaamista katsoa yhen Bones-jakson tai tehdä Mourut tai ehkä molemmat! Mukavaa viikonloppua!

Kysymys lukijoille:
Bones vs. Mouruposki?
Vaihtoehto 1: Bones!
Vaihtoehto 2: Mouruposki

Ei kommentteja: