tiistai 3. syyskuuta 2013

Aloitin tänäkin...

...tiistaina päivän siivoamalla huonettani. Tällä kertaa lakaisin vaan harjalla lattian, enkä muutenkaan olisi uskaltanut koskea moppiin uudelleen kun muistelee, miten viime kerralla kävi... Ihmeen paljon pientä irtoroskaa huoneen lattialle ehtiikin kasaantua viikossa. .-o Mä en kotona (tää on vaikeeta, kun mul on kaks kotia, ni menee varmaan sekasin kummasta puhun..) tätä ilmiötä ole huomannut, koska mun ja Fikun huoneen lattia on täynnä kaikkia papereita, kirjoja vaatteita jne, jolloin se tulee aikas harvoin putsattua. .-D

Jostain syystä pelisuunnittelutunneista meidän ryhmä laiskottelee ⅓  ajasta . .-D Tänään jatkettiin sitä viime kerralla aloittamaamme peliä. Muutoksia ja karsintoja piti tehdä aika paljonkin, kun peli oli kiire saada valmiiksi. Sääli sinänsä, kun peli yksinkertaistui niin paljon, mutta yksinkertaoisuus voi joskus olla parempi ja selkeämpi vaihtoehto. Sit myös testattiin pitä peliä. Aw, ne pojat oli kyl jotenkin ihania kun kannustivat mua ja toivoivat hyviä nopanheittoja. .-D  Sit he myös manipuloivat mua päätöskohdissa toimimaan miten olisivat halunneet ja tekivät päätöksi puolestani, hmmm…  Lopussa meitä oli vaan kaksi pelaamassa muiden päästyä jo maaliin, ja siinä sit vaan vuorotellen mentiin takapakkiruutuihin jolloin peli ei edennyt mihinkään pitkään aikaan. .-D

Koulun jälkeen kuuntelin kotimatkalla vaihteeksi vanhaa ämppää, sillä siinä on akku eikä mulla ole varaa olla koko ajan hankkimassa uusia pattereita uuteen ämppään. Vanha ämppä yritti masentaa mua soittamalla putkeen monta masebiisiä, mut eipä onnistunut siinä. ,-) On kyl kivaa kuunnella vaihteeksi vanhaakin ämppää, kun siellä on biisejä suosikkiartistien vanhoilta levyiltä ja niitä kuunnellessa tulee vanhat ajat mieleen. .-) Kotimatka vanhan ämpän kanssa oli niin kiva, että jopa tahallani hidastelin etten tulisi kotiin niin nopeasti. .-D Muutenkin oli jotenkin ihana kävellä viileän syystuulen puhallellessa ja keltaisten lehtien kahistessa asfaltin pintaa vasten.


Huoneeseeni päästyäni kaappasin pöydältä Alfred-dvd:ni ja kävin sängylle pötköttämään dvd-kotelot kainalossa. Kyllä, olen outo. .------D Tuli varmaan unileluni kateelliseksi, kun en sitä halikaveriksi tällä kertaa valinnut. .-D Nooh, se saa sitten taas osansa illalla, ja mä meinasin muutenkin käyttää dvd:itä jatkossa niiden oikeeseen tarkoitukseen. Wäwäw, oikeesti saatan vaan hetken mielijohteesta kaapata noi dvd:t tuosta vierestäni kätösiini hypisteltäväksi. .-D


Mut juu, tänään katselu-urakka jatkui! En edes muistanut, että Korppi oli lapsena noin ikävä Alfredille. .-( Meni säälimättä henkilökohtaisuuksiin kiusatessaan ja kehtasi vielä laittaa kaiken Alfredin syyksi. .-< Mut ei Korppikaan silti ihan tunteeton ole, ja kyllä mä sitäkin säälin kun raasun salaisuus paljastui. Muuten sit vaan iljettää ajatus Korpin tapaisesta ihmisestä, joka kaiken jälkeen silti kääntyi Alfredia vastaan, vaikka toinen auttoi. Joo, ihan niin kuin joku taas olisi turhan vahvasti reagoinut lastenohjelman tapahtumiin. .-D Mutmut, Korppia tarvitaan, muuten tosta ohjelmasta lähtisi mielenkiinto! Mmm, jumituin äsken lukemaan fanfictioita Alfredista. .-D Eli siis kertomuksia, jotka on fanien keksimiä eivätkä ne varsinaisesti liity kyseiseen ohjelmaan. Vai miten se fanfictionin selitys meni, käytiin aihetta viime viikolla koulussa..

Mä kiskon vuoron perään pitkähihaista paitaani pois ja hetken päästä puen sen takasin kun tulee kylmä. .-D Tää huone on kyllä tosi kuuma, huh.. Mutta mä aattelin tästä kohta mennä suihkuun, ja ehkä illemmalla voisi simssiä vaihteeksi pelata. .-) Ai moska, huomennahan oli se enkun sanakoe, juu.. Huomenna saattaa myös tulla läksyä enemmän, ni en välttis ehdi postaamaan, mutta katellaan milloin taas kerkeen kirjottaa ja milloin siihen on aihetta. .-D Tääkin postaus oli aika turha suurelta osin.. Tiedä sitten onko mun postauksissa yleensäkään järkeä. x-D Mut täytyy pian mennä, ennen kuin jompi kumpi kämppiksistä saa saman aatteen kuin minä ja valtaa vessan..


Kysymys lukijoille:
Anna hali lempi-dvd:llesi! .-3
Vaihtoehto 1: ruts, kotelo hajos .-s
Vaihtoehto 2: Öö, miksi IHMEESSÄ??

4 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Hienoa että kuitenkin lakaisit, milloinkohan minä olen viimeksi edes harjaan koskenut, hmm... Imuroinut kuitenkin olen vähän!
Ja hyvä että pelisuunnittelu kuitenkin eteni, vaikka välillä vähän venyisittekin ;) Pelaaminen koulupäivänä on aina hauskaa.

Itselläni vain yksi mp3-soitin, hauskaa kun sinulla on kaksi niin on valinnanvaraa. Ja jos siihen uudempaan sopisivat akut, niitä kannattaisi käyttää molemissa niin ei mene ollenkaan paristoja. Mutta jos vain patterit käyvät niin sitten tietenkään ei.

Ja se on ihan normaalia, näkitsit vaikka minut varsinkin silloin kun saan uuden dvdn - hypin vain se käsissäni ympäri huonetta ja päästelen ihmeellisiä ääniä :D
Hei, siutkin saatiin mukaan fanfictioniin! Muah, sille varmasti löytyy niin monta selitystä että jokainen saa vain valita omansa.
Eikä ollut turha postaus kun piristi miun ruokavälkkäni ja biisi oli hyvä :D
Ja emmä voi niitä nyt halia ku oon koulussa :( Voiski :D

Kasa kirjoitti...

Täällä täytyy omaakin huonetta yrittää pitää puhtaana, ettei sit sukissa kulje roskat yhteisiin tiloihin. .-D Mulla ei ole täällä imuria enkä muutenkaan ole koskaan tainnut imuroida. .-DD Imuria käytetään vaan silloin kun ylikuumentumisen seurauksena kone sammuu ja se pitää saada viilenemään nopeammin. .-D Mä oon saanut kammon kaikista koulun ns. opetuspeleistä, kun niissä on aina hirveät paineet tietää vastauksia ja kaikkea, ettei muut pelaajat luule mua ihan tyhmäksi, mut tota peliä oli kyl ihan mukava pelata. .-) No juu, eka ämppä tuli täyteen niin piti uusi hankkia. .-D On tohon ämppään tullut kokeiltua sellaisia "patteriakkuja", mut niiden teho ei oikeen riitä kuin parin laulun kuuntelemiseen. .-P Hahaa, kuulostaa hauskalta tuo sinun touhusi. .---D Sitä innostuksissaan rupee hyppelemään. Näin pääsi käymään, kun innostuksissani googlailin Alfredista juttua! Voisinkin jatkaa niiden lukemista.. Hii, mukavaa, että postauksistani on iloa edes jollekin. .-D Tuo on tosiaan hyvä biisi. .-> Hööh, harmillista, noh, halit sitten kotona!

Jade Essence kirjoitti...

Minä lupasin myös niitä ruokareseptejä joten tässä olisi yksi. Siihen tarvitaan vain makaronia, jauhelihaa ja sellaiset kuivat sipulikeittoainekset joita kaupoissa myydään. Tämä on nimittäin:

Kekkulinpata

Laita makaronit kattilaan kypsymään ja jauheliha ruskistumaan pannulle. Kun olet pieninyt jaulelihaa sen hiljalleen kypsyessä ja se alkaa saada hieman ruskeampaa väriä (jauhelihan värimuutokset punainen->harmaa->ruskea) kaada pannulle sipulikeittoainekset ja kuullota niitä vähän eli paista siinä jauhelihan seassa. Kun sekä jauheliha että makaronit ovat kypsiä, kaada makaronista keitinvesi pois ja kaada se jauhelihan seuraksi pannulle. Sekoita hieman että maku tasoittuu. Jos pata vaikuttaa kovin kuivalta voit lisätä hieman vettä. Makaronien keitinveteen voi myös makunsa mukaan lisätä aavistuksen yrttisuolaa.


Tällainen meidän talon "emmä viitsi kokata" -resepti, miekin osaan varmaan jollakin tasolla laittaa tuota :D

Kasa kirjoitti...

Hohoo, kuulostaa mielenkiintoiselta. .-D Mulla on tällä hetkellä tosi alkeelliset kokkausvälineet ja noita ruokatarvikkeitakin tarvitsisi ostella lisää, mutta katotaan, jos saisin jotain joskus aikaiseksi. .-D Nyt näissä tämän hetken puitteissa ajattelin kokeilla, millaista olisi makaroonien ja suolatikkujen "yhdistelmä". .-D Mutta kiitokset vaivannäöstäsi. .-)