tiistai 17. syyskuuta 2013

Apua, en...

...voi hillitä itseäni, liikaa haluttavaa joiden perään kuolata. .-P




























Kuva menee sivupohjasta yli joo, mutta leikitään ettei kukaan huomaa. En jaksa kolmatta kertaa pienentää sitä kun se jää sit taas kumminkin isoksi.. Mur, miksen osaa tehdä paint-teoksistani sopivan kokoisia? Keräilin kuvaan cdon.comista levyjä ja dvd:itä, joita kaipailisin omistukseeni. .-D Näyttäessäni kuvan Fikulle hän luuli minun löytäneen sen googlesta ja ihmetteli, miten siinä on kaikki meidän haaveilemat asiat. .-DD

  • Kaikki Sherlock-koira -jaksot julkaistaan pian dvd:lle suomeksi tekstitettynä! Sarjastahan löytyy myös suomidubbi-kokoelma, mutta haluaisin kumminkin ihan kaikki jaksot senkin vuoksi etten ole niitä aiemmin nähnyt. .-D Tosin suomidubbien Heikki Määttäsen Moriarty-ääni on mahtava. <23 Ymh, koska toi on ihan uusi, on hintaakin enemmän. Jos vuoden malttaisi odottaa, saisi halvemmalla. Kidutusta. Ensin odottaa vuoden sen suomidubbi-version hintojen laskua ja nyt pitää taas odottaa. >.-s Onneksi ei sentään menty ostamaan tuota suomidubbi-hommaa, kun nyt tulee nää kaikki jaksot suomeksi tekstitettynä. .-)
  • Kaikki Tintti-jaksot samassa boksissa! Mullahan tosiaan on noi kaikki jaksot jo (paitti yhdestä jaksosta puuttuu puolet ku nauhotettiin vahingossa sen päälle muuta .-s) vhs-kaseteilla + dvd:llä, mut haluisin kumminkin saada kaikki jaksot mieluummin dvd:lle, jotenkin varmempi säilö kuin vanhat vhs-kasetit + en voi katsoa niitä muuta kuin kotona. Vähän kyllä kököttää, kun 5 ekaa jaksoa meillä on dvd:llä jo, mut tulisi halvemmaksi ostaa toi kokoboksi kuin erikseen kaikkia jaksoja. .-P 
  • Fall Out Boyn uusi levy tulisi lähinnä Fikua varten, mä en ole levyn biiseihin pahemmin tutustunut tai ole suurin FOB-fani. Levyn saisi kivasti halvalla, että siltä kannalta osto voisi olla hyvä sijoitus.
  • Hurtsin uusi levy alkoi erityisesti kiinnostaa viime viikolla, kun levyn biisejä aloin viimein kuunnella. Tuohan julkaistiin jo maaliskuussa, mut mä olin säästellyt kuuntelua aikeenani tehdä levyarvostelu, mut nytpä se jää sit tekemättä, kun ei enää tulisi tasapuolisia arvioita kun osan biiseistä oon kuullu ja osaa ei. .-/ Erityisesti tää biisi on lumonnut mut. <23

Mitä nyt noita Hurtsin uusien biisien musavideoita oon katellut on meno tullut värikkäämmäksi kuin viime levyn biiseissä. .-D Sinänsä en tiiä, sopiiko se mun mielestä masebiiseihin mut eipä se haittaakaan. Hurts kuulostaa aika samalta tokalla levyllään, mut sehän on vaan hyvä. .-> Levyn hintaakin on jo ennätetty alentaa, joten oston voisi sinänsä tehdä jo nyt. .-D
  • Bäkkäritkin on taas pitkän tauon jälkeen saaneet uuden levyn kasaan! Tällä Backstreet Boysin levyllä on jälleen alkuperäinen viisikko koossa, kun Kevin on tehnyt paluun. .-) Mä tosin olen tykännyt enemmän niiden levyjen biiseistä missä Kevin ei ole ollut mukana, joten en tiedä, onko miehen paluu hyvä asia. .-D Oon tätä levyä katellut useista kaupoista mutta sitä myydään joka paikassa turhan kalliilla. .-s Odotelkamme taas puoli vuotta hintojen laskua.. 
Tossa sitten on ihanaa kaikki muu paitsi hinta. Isi tuskin innostuisi saadessaan meidän toimesta cdon.comista yli sadan euron laskun, joten jotain pitäisi karsia.. Mä tietty voisin itse tehdä käyttiksen cdon.comiin, mut oon huolissani postin kanssa, kun tuo setti taitaisi tarvita sen verran ison paketin ettei ne tänne kerrostalolle sitä toimittaisi ja pitäisi käydä postista hakemassa ja muuta pelottavaa.. Ja mä ostin just ne Alfredit, mun kuuluisi olla köyhä eikä tuhlata kaikkia rahoja. .-D Noihan sais aika hyvin jaettua, et ostais nyt ekana vaikka Hurtsin, Tintin ja FOB:in ja jättäisi loput vielä odottelemaan hintojen laskua. Mumut, lupasinko mä haaveilla noita Tinttejä vasta joululahjaksi, miksi mä menin sellaista sanomaan. .-P Harmi ettei mulla oo tässä mitään merkkipäivääkään ennen joulua, nääh. .-P Noo, välillä voisi vähän odotella eikä heti tarvitse kaikkea saada. .-) Mut mitä jos kaikki ostetaan eikä lisää tule ajoissa ja kaikki menee pilalle ää!

Viikonloppu meni aika hyödyttömästi mun kannalta. Ihan alkoi ärsyttää kun ei ollut mitään tekemistä. Aika yksinäni sain olla, sillä Fiku oli lukittautunut toiseen huoneeseen lukemaan yo-kokeita varten. Mä en voi muuta kuin ihailla Fikun ahkeruutta, ite en olisi pystynyt niin pitkään opiskelemaan putkeen. .-D Fiku myös sanoi lukeneensa kaikki filsan kirjat kahteen kertaan, mä en ees kerennyt mihinkään kokeeseen lukea niitä kaikkia kirjoja... Fikun lukutauoilla pelattiin Bubble Troublea ja kateltiin Babaria. Oli vaihteeksi tosi hauskoja (ja ennennäkemättömiä) Babar-jaksoja (jaksot 20-23), tuli naurettua useeseen otteeseen. .-D

"Eihän minun tarvitse laittaa kuin nimi alle, ei kukaan käskenyt lukea näitä!" "Mikä se oli?"
"Sietämätöntä kun sinä rupeat isänmaalliseksi!"
"GAMES = Gorillojen Avulla Me Eliminoimme Sarvikuonot"


Maanantaina sit taas palasin tänne. Visa toimii jotenkuten, ensin saattaa kortinlukija valittaa mut jos sitä korttia pyyhkäsee niin se alkaa taas toimia. .-D Outoa. No, pääasia että toimii. Mä halusin olla säästeliäs ja tulla halvemmalla junalla, ni sain sit istuskella aseman kahvilassa pari tuntia. .-D Pelkäsin koko ajan et se kahvilan työntekijä häätäis mut pois kun vein tilaa maksavilta asiakkailta, mut sain sit onneksi rauhassa istuskella siellä. Sain piirrettyä sivun sarjakuvaa ja nyt olen kai perillä tämän hetken suomalaisiskelmistä, kun niitä siellä kahvilassa soi.. Toki sieltä ennätti tulla pari biisiä joista ite oon joskus tykännyt, esim..


Maanantaina oli myös se terveydenhoitajalla käynti. Miten mä arvasin, että se laittaa mut jonkun psykologin luona käymään. .-D Vaikutti kuulemma jotkut mun vastaukset sellasilta et voisin varmuudeksi käydä juttelemassa psykologille.. Se kyl arveli muuton aiheuttaman stressin aiheuttavan mun mielialaan, mut muuten mä oon mielestäni ollut ihan yllättävän rauhallinen enkä oo jännittäny paljon mitään niin kuin muutama vuosi sitten. .-o Mä oon myös ihan sairaan kevyt, painoin vaan jotain 52,6 .-o Musta on vaan outoa, kun en liiku mutten myöskään lihoa. .-D Kai siitä pitäisi iloita. Sit mulla on kuulemma ihanteellinen verenpaine, oujee. .-D Menin sit myös lupautumaan menemään ensi viikolla lääkärin vastaanotolle, kun sinne koululle sellainen tulee. Mut ei kai siitä haittaakaan ole. Nyt sit vaan oottelen sen psykologin yhteydenottoa, kun terveydenhoitaja lupasi ottaa häneen mun puolesta yhteyttä.. En usko, että siellä käymisestä mitään hyötyä on, ainakaan lukion kuraattorista ei ollut mihinkään. .-s

Tänään on ollut kiva  päivä. .-)) Koulu alkoi vasta puolen päivän jälkeen, joten sain nukuttua hyvin. Tai hyvin ja hyvin, heräilin aamulla varmaan puolen tunnin välein. En vieläkään osaa nukkua täällä. .-s Kotona oon perjantai-iltaisin aina ihan himoväsynyt, varmaan kun täällä ei ole kunnolla nukkunut. .-D No juu, sit herättyäni päätin taas vähän siivoilla, kun muut kämppikset oli poissa. Putsailin vähän keittiön tasoja ja sit vessan lavuaarin pesin. Ja vein myös roskapusseja sen verran mukanani ulos kuin sain käsiin mahtumaan. .-D Sit mulla oli sen verran kivasti aikaa, että päätin pelailla aamulla simssiä. .-) Veijareiden viides sukupolvi syntyi tänään, vuhuu! Koulussa pelisuunnittelutunnilla alettiin yksilötyönä väsäämään 2D tasohyppely-pelin kaaviota paperille, ja se oli vaihteeksi mukavampaa puuhaa. .-) Keskittymiskyky alkoi taas tosin heikentyä, mä oon edelleen sitä mieltä, et yksi tauko ei riitä niiden tuntien väliin..

Nyt tässä sit mietin sammutanko koneen ennen suihkuun lähtöä. Ku siinä on sit se vaara ettei se pysy enää päällä. .-s Kun tuuletin joko menee tai ei mene päälle konetta käynnistäessä. Jos se ei mene, kone ylikuumenee ja sammuu, eikä käynnisty ennen kuin on jäähtynyt. Rasittavaa. Mut mä varmaan taas loppuviikosta jotain postailen, heips.

Kysymys lukijoille:
Babar?
Vaihtoehto 1: .-)
Vaihtoehto 2: .-I

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Gnih, nyt miekin haluan nuo suomeksi tektitetys jos siinä kerran on kaikki jaksot♥ Ihme tosin tapahtui tässä tämän vuoden alussa - olin nimittäin ollut kärsivällinen ja kärsinyt ja saanut nuo suomidubit synttärilahjaksi ♥(rekkalastillinen nostalgiasydämiä♥)♥♥ ;D
Ja tintitkin oisivat niin hienoja... Minä kun lupasin itselleni säästää koemaksuja varten, voi rähmä :D Pitäisiköhän taas ruvetan pullomummoksi ja keräillä siten rahaa, hmm...
Itse olen kyllä, ihme kyllä kuunnellut muutaman biisin tuolta Fall Out Boyn uusimmalta levyltä eivätkä olleet yhtään hassumpia :)
Hurtsiin pitäisi vielä tutustua tässä ajan kanssa, mutta noita bäkkäreitä olen kyllä yrittänyt himan aikajärjestyksessä kuunnella (minun kronologia-addiktioni ;) ).

Hei, Bubble Trouble, muistan tuon! Milloinkohan viimeksi sitäkin pelannut... Nykyään taon vain vuorotellen simisä ja tetristä, sekä joitakin Goodgamesin pelejä. Näh, nykyään kaikki lähetetään psykologeille, muistan yläasteella kun meille tuli uus koulukuraattori (joka näytti papukaijalta) niin se halusi heti kaikki yläasteen oppilaat haastatteluihin. Mutta hyvä että sulla on ollut kiva päivä! Itse tulin juuri englannin kirjoituksista, heh :D

Kasa kirjoitti...

Mä tosiaan olen ymmärtänyt, että siinä tulisi kaikki jaksot ja ainaskin cdon.comin tiedoissa luvataan myös suomitekstitystä. .-D Oij, sulla on varmaan ollut kivaa katellessa. ,-) Tossa n. vuosi sitten tubesta kateltiin noita suomidubbeja mahtavaa kyllä oli! <23 Nostalgia-fiilikset on kyllä jotain niin mahtavia. .''-) Oishan nuo Tintitkin kiva saada haalittua. .-D Munkin pitäisi rajoittaa kyllä rahankäyttöä, on tullut jostain syystä pienempi kynnys tuhlailla visan saamisen jälkeen, kun tulee suoraan tililtä niin ei "näe" rahojen menetystä tai jotain. .-D Oho, kivaa että olet kuunnellut fobin uudelta levyltä biisejä! Mä en ole kuin yhden kuullut, perehdyn sit paremmin biiseihin kun se levy mahdollisesti hankitaan. .-D Kannatan Hurtsiin tutustumista. ,-) Haha, aika kiva tuo, että kuuntelet järjestyksessä. .-D Mä en pahemmin ole Bäkkäreiden vanhimpiin levyihin perehtynyt.. On mulla joku greatest hit -levy, jossa sit on jokunen vanhempikin biisi. .-) Ja tubessa oli joku aika sitten Black and blue -levy kokonaan samalla videolla, ja se tuli muutamaan kertaan kyllä kuunneltua. .-) Pitäiskin kuunnella taas biisejä siltä levyltä. .-D Hii, mä aina jälkeenpäin löydän pelejä. .-D Tai tuli tuota joskus viisi vuotta sitten pelattua useinkin. .-) Siinä sit koneen näyttö pyörähti useemman kerran ympäri itellään ja sai ihmetellä mitä tapahtuu. .-D Alkaa tosiaan jo aika rutiinilla mennä noi jutut ja osaa itekin ennakoida et joutuu jonnekin psykologille. .-D Haha, mielenkiintoinen kertomuksesi papukaija-kuraattorista. .-D Mua on muuten aina häirinny toi kuraattori-sana, se kuulostaa joltain kuristamiselta tai jotain. .-o Arh, sulla ei sit varmaan niin mukava päivä ollutkaan, tai harvoin kokeista nauttii. .-/ Toivottavasti kokeesi meni hyvin. .-)