lauantai 21. syyskuuta 2013

Ehkä parempi...

...ettei tämän huoneen seuraava asukas tiedä, mihin tarkoituksiin käytän työpöydän laatikoita. .-D Yhdessä laatikossa säilytän roskia, sillä minulla ei ole erillistä roskista omassa huoneessa enkä jaksa joka kerta ravata keittiöön jos syön jonkun pienen suklaapatukan. .-D Tänään puolestaan keksin, miten kivan jalkatuen saa, kun avaa alimman laatikon ja pitää jalkoja siellä. .--D Mulla on täällä vapaata hyllytilaa vaikka kuinka mut tavaraa sen verran vähän ettei sille ole oikein käyttöä. Tai kyllähän mulla on tuossa pöydällä aika läjä tavaraa joita vois arkistoida jonnekin pois näkyvistä mut olkoot nyt tuossa niin kauan kuin pöytätilaa riittää. .-D

Vietän nyt ekaa viikonloppua täällä asunnolla. Eilen oli vähän haikea olo mut hyvinhän tää sujuu. .-> Eka jakso lähenee loppuaan, mikä tarkoittaa kokeita. Lukioon verrattuna täällä on kyllä löysempää eikä mulla oo tiedossa kuin kolme koetta ensi viikon loppupuolella. .-D Nauran noille suoraan yläasteelta amikseen tulleille, kun ne kauhistelevat moista koepaljoutta. .-D Laadin aikani kuluksi jonkinlaista lukusuunnitelmaa kalenteriini, ja paloittelin koealueen lukemisen usealle eri päivälle, ja jos kykenen noudattamaan suunnitelmaani, ei pitäisi tulla liian tiukkaa. ,-) Koealueet on muutenkin sen verran lyhyitä, että hyvällä tuurilla saatan ehtiä lukemaan koko koealueen. .-D Se on mulle harvinaista..



Tänään nukuin lauantain kunniaksi kymmeneen asti, luin enkun sanoja, laskin matikkaa, katselin Myytinmurtajia ja pelasin simssiä. Ohjelmassa olisi vielä C#-ohjelmoinnin (hyi) treenaamista mut muuten saan oikeestaan pyhittää loppuillan laiskottelulle. .-D Ja sit oon pitkin päivää lueskellut Alfred J. Kwak -keskustelua ja saanut kylmiä väreitä toisten muistoista. .-D Lähinnä ku ite koen samaa mitä nuo kirjoittajatkin. .-)






























































Sit olisi taas luvassa katselufiilisraporttia Alfredista. Tällä viikolla tuli katottua parin jakson pätkissä kuuden jakson mittainen juttu, joka käsitteli sillien pelastamista ja valaanpyytäjien nujertamista. Tosta meillä on vhs-kasetillakin kai jopa neljä jaksoa, ja noi alien-ankat oli mun suosikkeja vauvana. .--D Tykkään näistä tällaisista useemman jakson kestävistä juonista, kun asioissa edetään rauhassa ja yksi tapahtuma johtaa toiseen jne. Sellainen kiinteä ketju, mikä jää puuttumaan usein vain yhden jakson mittaisista jaksoista, vaikka niissä tapahtuneita asioita saatetaan myöhemmin siteerata. Tosin tässä ekat kolme jaksoa ois ehkä voitu tiivistää kahdeksi jaksoksi tai jotain, se alku vähän junnaa ja samaa asiaa käydään moneen kertaan läpi. Mulle valkeni vasta nyt, että tuo professori von Pallas on jääkarhu. .---D Mut toisaalta miksi jääkarhu pitää toppatakkia etelämantereella, kun siellä elelevillä pingviineilläkään ei ole lämmikettä? Ja Alfred on ihana: "Tapahtuisipa mieluummin jotain kamalaa kuin olisi näin tylsää!" Ja eikös heti ala tapahtua. ,-D

Jaha, mun pitäisi kait alkaa lopetella, että kerkeän sitä ohjelmointia treenata.. Taas oon kuunnellu vaan näitä ostamiani biisejä, joten loppumusakin on sen mukaista. .-D Jännää, miten alkusuosikkeihin pikkuhiljaa kyllästyy ja innostuu muista lauluista jotka ei ekan kuuntelun perusteella vaikuttanut kiinnostavilta. Pinnallinen kiinnostus haihtuu mutta sisempi kiinnostus muovautuu hitaammin ja se toivon mukaan myös kestää pidempään. Mut joo, se biisi. .-D

Kysymys lukijoille:
Tunkki!
Vaihtoehto 1: .-o ?
Vaihtoehto 2: Tajusin ,-D

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Naureskelin sun laatikoiden käyttötavoille! .-D Kertyy sinne kohta samanlainen sotku kuin tänne! Onneksi tavaraa on niin vähän, ettei ihan hirveetä sotkua synny. .-D

Voi harmi, sä oot siellä ihan yksin jonku itsekkään ämmän kanssa. .-( Mun kieli. .--D Tosiaan, yläasteella ei tiedetä vielä mitään todellisesta tuskasta. Tuolla teidän koulussa varmaan vielä vähemmän... Toi ohjelmointi vaikuttaa yäkiltä. Onko se vai pitkä matikka pahempaa?

Ah, Myytinmurtajia ja Alfredia! .-> Mustakin toi alku on vähän pitkäveteläinen, ja siinä lopussa mua aina potuttaa, kun ne alkaa miettiä, näkikö ne sittenki vaan unta. .-s Mulla toi kuva näky sellasena pienempänä, mutta tossa sun blogissa kyllä näyttää sumeelta. .-D

Musta toi Backstreet Boysin laulu oli parempi kuin ne edelliset, mitä oon kuullu. .-D Tossa oli vähän mielenkiintosempi musiikki.

TUNKKI! Meil on kaikki ne nauhalla. ,--) Allu:"Pitkästä aikaa" Minä: "Taasko?" Sanon hämärästi, ettei muut voi keksiä. .--D

Kasa kirjoitti...

Haha, jotain käyttöä sentään oon laatikoillekin keksinyt, etteivät ihan turhia ole. ,-) Yhdessä laatikossa muuten säilytän värikyniäni silleen levällään. .-D Jep, vähillä tavaroilla on vaikea sotkea. .-D Mistä toi ämmä tuli? .---D Niinpä, yläaste on löysää aikaa, harmi ettei sitä tajunnu silloin.. Ohjelmointi on aika kukkaa juu. En muutes tiiä, jos vertaa mun osaamistasoa lukiossa pitkän matikan alussa. Olin nimittäin Paavon tunneilla ihan pihalla, tossa ohjelmoinnissa sentään ymmärrän jotain mutten osaa niitä tehtäviä. .-P Samoja mietteitä samasta jaksosta. .-D Jep, menee kyllä hämäräksi kun ne alkaa lopussa miettiä nähneensä unta. .-/ Hah, no joo, pienempänä se varmaan olikin parempilaatunen, mut olis menny tosi pieneksi ton bloggerin kanssa ni pidin alkuperäsen koon. No, hyvä ettei mun näyttö sit sumennakaan omiaan. .-D Hauskaa, että löytyy suakin vähän miellyttävää musaa. .-) Haha, mä mietin tota samaa juttua ja oisin kirjottanu jos oisin saanu sen jotenki järkevästi sanottua. .---D Hienosti hämärsit viestin ja pidit ymmärrettävänä. .-D