perjantai 14. joulukuuta 2018

Jooga: Odotukset VS Todellisuus

Olen katsellut netistä kiinnostavalta näyttäviä joogailuasentoja jotka olisi siistiä oppia. Vastaan tuli tietysti kaikkia hulluja asentoja joissa ylinotkeat tyypit menee ihan solmuun tai vääntelevät raajojaan väärän näköiseksi, mutta en tässä hakenut tuollaisia mahdottomuuksia vaan sellaisia joiden uskon/toivon olevan minulle ihan mahdollisia (toivottavasti) lähitulevaisuudessa. Pienet tavoitteet tuovat sitä paitsi lisäpuhtia joogaharjoituksiin!

Kokosin pienen odotukset vs todellisuus -tyyppisen kuvakollaasin kun yritän epätoivoisesti taipua haluamiini asentoihin. .-D Ehkä voin myöhemmin kuvata näitä samoja asentoja uudestaan ja verrata sitten kehitystä!

↑ Odotukset      Todellisuus 

↑ Odotukset      Todellisuus 
Spagaattiharjoituksia on tullut tehtyä jo useampi kuukausi. Tällä hetkellä näyttäisi siltä että middle split onnistuisi ensimmäisenä. Lol, mun korvat on yhtä pinkit kuin toi huppari. .--D


← Odotukset      Todellisuus 

Joo... Varmaan pitäis onnistua ensin ihan siinä maassa tehtävässä spagaatissa ennen kuin alkaa haaveilla tämmöisiä. No mut nousee se jalka sentään vähän yli 90° .-D

← Odotukset      Todellisuus 

Toi asento näyttää niin leppoisalta (vaikka sitä se tuskin on). Mulla riittää kyllä vielä tekemistä jalkojen kanssa.


↑ Odotukset      Todellisuus 
Säälittävää. XD Oiskohan tää asento kannattanut aloittaa istumisen sijaan makaamalla maassa ja lähtemällä siitä nostamaan jalkoja käsien yli..?


↑ Odotukset      Todellisuus 
Tää onnistui jopa paremmin mitä odotin! Vähän epävireyttä on havaittavissa mutta oon melko optimistinen tämän asennon oppimisen suhteen. .-)

Kysymys lukijoille:
Pystytkö tekemään spagaatin?

Vaihtoehto 1: Joo
Vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Tää oli hauska. .--DD Sulla menee tosi kovaa noiden splittien kanssa! Ja muutenkin sä oot tosi hyvä ja notkea! Mä olin jopa vaikuttunut niistä mun omista kuvista. Mäkin oon pitkällä, vaikken yhtä pitkällä kuin sä. .-D Taitaa pigeonit tuottaa tulosta! Nauroin tolle "pinkit korvat"-huomiolle. <3 Niin totta! .--DDD Kiitos tästä ja hauskaa päivää!

Kasa kirjoitti...

Hyvä jos viihdytti. .-D Tuntuu että splitit junnaa paikoillaan, mut kai se kehitys on vaan niin hidasta ettei tuloksia juuri huomaa, mut nytpä on sitten kuvia joista voi vertailla myöhemmin kehitystä. .-D Jee, hienoja kuvia, ehkä voisit vakuuttua siitä kahdensekunnin videostakin. .-DD Vielä me jonain päivänä saadaan tehtyä spagaatti! Pigeonit auttaa. <3 Haha, tossa taas yksi syy miksi mun kannattaa piilotella korvia. XD Hyvää huomenta ja kiitos kommentista. .-) <3