keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Tylsä kirjoitus, en suosittele lukemaan .--D

Huhhuijaa, meinasin nukahtaa filosofian tunnilla, niin tylsää siellä oli... Ja muutenki oon väsyny, meni taas reilusti yli puolenyön nukkumaan meno... Bilsan paritentti meni kai ihan ok. Ei ehditty tehdä kaikkia kohtia, koska se mun pari hidasteli, jäi vaan jotain kynsiään kattelemaan. .-s Mua ärsyttää, jos oisin yksin tehnyt, oisin osannut paremmin, se ei ees kuunolla tiennny niitä. lol. .-D Hmmm, ei mulla oikeestaan mitään asiaa oo, tulinpa vaan kirjottamaan, jotta voisin livistää läksyjen lukemisesta. .---DD Äikässä tehdään joku pari juttu kans, ei huvittais.. Haluisin yksin tehdä.

Tää on ihan hirveetä, mä en muista, miten yks Allun biisi menee, miten mä oon voinu unohtaa!!? .--o Yritin koko filosofiann tunnin muistaa, mut ei tullut oikeet säveltä mieleen. .-/ Eikä viittis koulunkoneeltakaan kuunnella, kun ämpää kuuntelen. .--D lol, en keksi mitään kirjottamista, tylsää .--( noh, täs nyt olis tämmönen. .--) En oo varma oonko tehny tota aiemminki, mut ihan sama. .--D

уour life
sinkku vai varattu - aah, tavallaan molemmat x-D
missä asut - pusikossa..
kuinka monta kertaa olet muuttanut - yhen
missä haluaisit asua - jossai paremmas kesossa

- your friends
onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita - tyttöi
onko sinulla parasta ystävää - on
luotatko ystäviisi - useinmiten
asuuko joku ystävistä eri kaupungissa kuin sinä - joo
kenet ystäväsi olet tuntenut pisimpään - Fikun ,-)
kenelle voit kertoa kaikki murheesi? - een mä tiiä, kertoilen eri ihmisille eri murheita .--D

- your family
onko kaikki perheenjäsenesi elossa - joo
oletko läheinen perheesi kanssa - isin ja Fikun kan s joo.
kenen kanssa vietät eniten aikaa - Fikun
onko sinulla avoimet välit vanhempiisi - ei nyt erityisen
vietätkö paljon aikaa perheesi kanssa? - Joo

- your feeling
onko sinusta koskaan tuntunut siltä, että kaikki kaatuu päälle - onhan niitä rankkojakin päiviä..
kuinka monta kertaa olet ollut rakastunut - en varmaan rakastunu, mut ihastunu aika monesti kaikkiin Alluihin ym <3
oletko mustasukkainen - välil joo
oletko onnellinen - aika usein
onko sinusta joskus tuntunut, ettei millään ole enää väliä - no joo
jos voisit, haluaisitko muuttaa jotain menneisyydestäsi - haluisin
onko sinulla ikävä jotakin henkilöä - on <3

- you now
mitä kappaletta kuuntelet - Nick Jonas -Who I am
oletko meikannut - en jaksanu tänää
millainen mieliala - ärsy

- confusing
minkä elokuvan katsoit viimeksi - vissii CR2
montako tuntia nukuit viime yönä - n. 5½
mitä kappaletta kuuntelit viimeksi - .. En minä enää muista .-o Oisko ollu Usher -Yeah (?)
mitä aiot tehdä tämän jälkeen - varmaan läksyjä .-p

- a person, who
kertoi rakastavansa sinua - Allu <3 lol .-EDD
piti sinua kädestä kiinni - Fiku
halasi sinua - Fiku kai
kertoi sinulle salaisuuden - hmmm.. en minä tiedä
ymmärtää sinua oikeasti - Fiku luulisin
puhui sinulle viimeksi mesessä - Yun tais olla

saatte kopioida omille sivuille, jos haluutte. .--) Siis, noi kyssät, ja sit omat vastaukset tehdä, älkää noita mun vastauksia esitelkö x-D Ite pöllin tuon tältä sivulta. Höhlä, kai minä lähen nyt läksyjä tekemään, kun en mitään kirjotettavaa keksi. .-( lol, ärsyä. Varmaan tekin tykkääätte lukea mun angstia.. .----D nolottaa julkasta tämmönen, mut mitä välii, eihän kukaan ees lue. x-D (paitti Ciesseliini .-3 , oon tainnut mainita hänet melkein joka postauksessa x-))

Ei kommentteja: