keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Ihan pakko...

...tulla kirjottamaan toinen kirjoitus, koska mua häirii, jos toi tyhmä jää ekaksi. .---D Yritin saada jotain tolkkua siitä äikän jutusta, mutta ei onnistu. .--( Vois lintsaa, en pidä ollenkaan äikän tunneista.. Mutta pakko sinne on mennä, minä olen kiltti ja en lintsaa. .--D Mulla on joku ongelma, aloin repiä mun kynsiä, ja nyt ne kaikki on ihan lyhkäsiä .-/ En pystu kasvattamaan niitä, miks ees pitäis? En jaksa enää, jääkööt lyhyiksi ja kasvakoon miten sattuu, I don't care. ,-) c-boksikin alkoi kiusaamaan, se leveili, ja tuli jostainsyystä tekstien päälle, vaikka kuinka yritin erottaa sitä. .-o tyhmää. .-D Voi harmi, enää ei tule Hawaii 5-0, se jäi tauolle. .-( Mun ja Fikun lemppari on se kiinalainen mies (nimet hallussa x-D)



Toi oikeassa reunassa oleva heppu siis. .-) Joo, huonosti näkyy, tossa alhaalla parempi kuva. .-)


Tää on hirveetä. .-o Mä en tiedä, haluunko kiinalais-japanilaisen miehen, vai pitäisikö "nykyisen" poikaystäväni. .---p Molemmat olis hyviä.. <3 ääh, hirveen vaikee valita. .-D


Tossa on yksi ihana biisi, joka äsken soi ämpällä .''--) Jooh, 15 minaa tunnin alkuun, alan vaikka lähtemään tästä luokan luo, ni oon sit ajois ainaki x-D

Allu, Allu, Allu <3 Ouuuu Yeah ,-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos et pidäkkään Allua, niin saanhan mä sen? .-D. Vaikka se onkin mua paljon vanhempi .-O

Kasa kirjoitti...

Lupaan antaa Allun sinulle, jos en häntä aiokaan pitää. .-D Tällä hetkellä olen kyllä kallistunut Allun kannalle.. <3 Hehee, on Allu muakin aika paljon vanhempi, mutta mitäs pienistä. ,--)