keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Pikainen kirjoitus...

...on pakko tehdä, en osaa olla kirjoittamatta blogiini. x--D Äsken leikin noiden tunnisteiden kanssa, ja koitin niitä lisäillä. Oli kivaa lukea vanhat tekstit läpi niitä miettiessä. .---D Tykkään lukea kaikkia päiväkirjojanikin uusiksi vaikka kuinka moneen kertaan, se on kivaaa. .-) Ärrn, mulla olis semmonen äikän läksy tehtävänä, n. tunti aikaa äikäntunnin alkuun. .-p pitää kirjottaa joku 150 sanan teksti, ja ope ehkä kerää ne.. Mut enköhän mä siihen pysty, toi on aika pieni sanamäärä silleen. .-) Sit äikän tunnin jälkeen täytyy suunnistaa kotiin lukemaan bilsaa, koe on perjantaina, ja oon vasta ihan vähän saanu luettua. .--p


Mulla on soinu tää biisi päässä koko päivän, johtuu varmaan siitä, että se ämpältä tuli aamul. Ihan ok biisi, en erityisemmin fanita, mutta mainitsimpa nyt, kun mielessä on ollu. .--D Ai, mun huulet on kipeet. .-/ ne on ihan kovat, ja jos venyttelen niitä, ni varmaan tulee halkeema tai jotain. .-s en ees mun huulirasvaa löytäny repusta, ku koitin penkoa. .-D Ohhoh, täytyypi varmaan se äikän juttu mennä tekemään, tuun ehkä jatkaa kirjottelua, jos saan sen valmiiksi. .-) Voi että, mun tekis hirveesti mieli perustaa joku fanisivu, mut toisaalta ei oo ehkä järkee.. En eees tiiä kenestä sen tekisin. .--D Joooh, nyt meen. .--p

Ei kommentteja: