maanantai 28. maaliskuuta 2011

Minä olen...

... nyt ilonen, kerrankin on hyvä päivä! Vaikka koeviikon alku lähenee päivä päivältä, ei edes se häiritse. .-) Me ollaan äikässä niin jäljessä, että me ei ehditäkään pitämään sitä suullista kirjan esitys juttua, vaan tehdäänkin siitä joku lyhyt kirjallinen. .-) Jesjes, ihanaaa. Se kirja juttu on ollut mun masentaja, mut nyt tuli niiin helpottunut olo, kun ei tarviikkaan sitä esittää. .-D Mä en tykkää seistä luokan edessä, vammasinta mitä tiedän...

Jooh, mutta ei siinä vielä kaikki. Kuuntelin Allu-ämppää aamulla, ja sieltä soi OAH! <33 Jee. .-D


Sit toi soi mun päässä koko äikän tunnin, ja hymyilin siinä vaan tyhmästi koko tunnin. x-) Opekin tais huomata, etten keskittyny, kun koko ajan multa kyseli niitä tehtäviä. >.--/ sit sönkötin jotain, ja palasin taas haaveisiin. .--D Sit tapahtu ihan kumma juttu: Fiku halusi ladata oahin ämpälle eilen. .--o Pakko oli silloin paljastaa, että joo, ei sitä tarvii ladata, kun se on jo koneella x-D Kyllä Fiku vähän kummasteli, kun en ollu kertonu sille mun salalatauksista mitään. .---D

"Singing oah
I love you <<Moa>>"

Noni, mahtavaa, huomatkaa, taas Allu on pettämässä mua, kun laulaa rakastavansa jotain Moaa.. .-p



Ehehe, jälleen pakko laittaa kuva Allusta. .--> Allun fanit, kattokaa muuten tota sivua, josta kuvan otin. (linkki kuvassa)



Voi, tää on niin söpö. .---3 Eilen Fikun kanssa sattumalta löydettiii. .-D Taitava vauva kyllä, minä en osaa soittaa enkä edes laulaa noin hyvin. x-D Toi on niin ihana, kun se yrittää nopeasti soittaa, mutta sitten tulee aina sellainen töksähdys siinä. .--D Toi soi mun päässä aamulla vessassa. x-) Että sellasta.. Latasin muuten ämpälle, kuolen kyllä nauruun, kun se sieltä joskus sattuu soimaan. .-----D

Pottu, matikan tunnilla toi biisi soi mun päässä, ni meinasin revetä. x--D Siinä vaan hihittelin hiljaa itekseni tyhmän kuulosesti, onneksi siinä lähellä ei ollut silloin ketään kuuntelemassa. x-D Apuva, oon kyllä vähän huolissani tosta matikasta, mitäs, jos en pääse nytkään tota kurssia läpi? .-0 Viime vuonna en siis päässy, ja nyt uusiksi käyn sitä... Noh, kyllä se siitä, jos joku jaksais vaan harjotallella, nytkin meni tän päivän vapaa tunnit tätä kirjottaessa ja CR:n linkkejä päivittäessä. x-p

Kivaa, isi tulee hakemaan koulusta, ni ei tarvii bussilla mennä. .--) Me muuten Fikun kanssa suunniteltiin, että ostais sims 3:n wiille. Heti kerrottuamme asiasta mesessä saimme asiaan puolesta ja vastaan näkemyksiä, mutta kattoo nyt, löytyykö sitä ees täältä pusikkokeson ropparista... Jos ei, ni joskus miljoonan vuoden päästä päästään Hyvinkäälle, ja sieltä ainaki löytyy. ,--) Joo, järkevää ostaa nyt, kun on koeviikko ja kaikki edessä.. .-D Mut tuntien menee pelaamiseks ennemmin ku lukemiseks .---D Tässä ois hetki aikaa, tekiskö läksyjä vai lukisko tota Allu blogii..? Hmmm... .--D



Noh, olkoon. Tässä teille naurua. .--D Aina vakava ja järkevänoloinen Yun paljasti kuuntelevansa tätä. .'--D Ittteä huvitti tätä ekaa kertaa kuunnellessa, nyt on vähän into mennyt..  Minä luen jonku pikku jutun Allu blogista, sit läksyjä. .-) Heippa.

Kysymys lukijoille:
Eiks toi vauva laulakin hyvin? .''->
Vaihtoehto 1: JOO <3
Vaihtoehto 2: Kamalan kuulosta...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Odottataa kolmosen ostamista lokakuuhun, silloin ilmestyy The Sims 3 lemmikit tietokoneelle ja KONSOLILLE!

anna kirjoitti...

Suloinen tuo laulava lapsi =) Hei, sellainen vielä, että jos kiinnostaa, niin voisin tavallaan haastaa sinut mukaan semmoiseen yhteen paljastusjuttuun (ei se häävi ole), mutta itse tein siitä jo päivityksen blogiini. Jos siis kiinnostaa =) Itseäni aikakin kutkuttaisi tietää samankaltaisia paljastuksia sinusta! =D

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Oishan se hienoa, mutta se on sit taas hirmu kallis, pelkän kolmosen sais halvalla. .-D

Anna: Jep, eilen kuuntelin sitä sika monta kertaa putkeen. .--DD <3 Hehehe, voisin ottaa haasteen vastaan. ,-) Katotaan ehdinkö tänään tekemään sen. .--) Eipä minulla mitään huimaa paljastettavaa ole. .-p