tiistai 22. maaliskuuta 2011

Pikainen päivitys

Että mua ärsyttää.. Huomenna on se bilsan paritentti, ja mä unohdin lukea siihen! .-o oikeesti, miten mä voin olla niin tyhmä.. Onhan tänää vielä aikaa, mutta helpommin kävis, kun useemman päivän aikana lukisi.. En ees tiiä kuka mun pari on.. .--D Että hyvin menee, joo.... Eli nyt ehin vaan pikkusen kirjoitella, kun täytyy vapaatunnilla opiskella, saanpahan sit kotona ainakin olla rauhassa, kun hoidan koulussa nämä. Äikän läksytkin kesken ja ne on huomiselle... koeviikko alkaa viikonpäästä, ja mun pitäisi mennä kattomaan koeviikon lukujärjestys, mutta senkin aina unohdan.. .--P

Mulla on koko päivän soinu tämä biisi päässä x--D



Eilen kuunneltiin... .--D että mä kuolin nauruun, kun kuulin tän ekaa kertaa. Sit annoin linkin Yunille, niin hän totesi "kaunista" ja minä kuolin uudestaan nauruun. x-D Kaunista, eikö totta? ,-)  Mulla on joku ongelma, että laulu, jonka kuuntelen illalla soi mulla sit seuraavana aamuna päässä. Eilen se oli tää:



Awww, Allu. <3 Mä sekoan, ku se on niin ihanaa <''3 .---D Hei muuten, lisäsin mun vanhasta blogista tuon juttelu-boksin, niin sinne voitte rupatella. Kiitos Ciesselle, joka jälleen kerran neuvoi minua kömpelystä... Olen kyllä alkanut oppia bloggeriin, vuodatus oli kyllä paljon yksinkertaisempi, mut täällä on kivempia ominaisuuksia. .-D

Eikä, piti kertoa eilinen bussi-sähli. .--D Kun me oltiin tulos kotiin bussilla Fikun kanssa, ni sit ei vaan jotenki tajuttu mitään, ja ajettiin siitä meidän pysäkin ohi. Huomasin siinä just kun pysäkki jäi taakse, että oho, tossa ois pitäny jäädä. ,-p No, sit vaan nopeesti painoin stoppia ja jäätiin seuraavalla pysäkillä. Se on ihan sama asia, kummalla niistä pysäkeistä jää pois (sillä ekalla vai tokalla) koska molemmista on suunnilleen yhtäpitkä matka kävellä, mutta eihän ne muut bussissa olijat sitä tiedä, ja nyt ne pitää meitä tyhminä, kun ajettiin pysäkkimme ohi. .---s no lol, ihan kauheeta, meen vaan sinne bussiin ja sillä siisti, aatelkoot mitä lystää. .---D

Oho, tän piti olla lyhyt kirjotus, mutta taas oon jo hyvän aikaa tässä turissut.. .--p Voi ei, nyt lukemaan niitä hiilen, typen ja fosforin kiertokulku jutskia. ,-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla soi tänään Allun Oah päässä. Allu on ihana <3<3<3! Hyvä, että tajusit neuvoni, minusta ne olivat epäselvät. Minä en ole unohtanut koskaan painaa pysäkillä, bussikuski on vaan unohtanut pysähtyä >__<

Kasa kirjoitti...

Hihi, niin on. <33 Selvät ne oli. ,-) Jep, mullakin kuski on jättänyt pysäkin väliin, koska stoppi nappula ei toiminut, ja kuski vaan ajoi pysäkin ohi. >.-/ Ei uskonut, kun snaoin, ettei se toiminut, vihaan sitä kuskia.. .--D