maanantai 21. maaliskuuta 2011

Eikä...

Ei oo totta, miksi ihmeessä tää mun blogi on ihan pinkki???! Kotikoneella se on liila, mutta koulun kone näyttää värit pinkkinä. >.--/ Ei se silleen haittaa, mutta kukaan ei tule lukemaan, koska pitävät kirjoittajaa kahjona pinkin fanittajana. x-D Kyllähän mä pinkistä pidän, mutta aattelin jotain rauhallisempaa kuitenki..

Kuitenki, nopsaan päivän kuulumisia: Koulua taas, maanantain tapaan. Ekalla tunnilla oli äikkää, ja mä olin se aika unessa, ja kun tehtiin tehtäviä, niin en vaan oikeesti tajunnu mistään mitään. Kannattaisi nukkua yöllä, ettei tarvisi koulussa sitä tehdä.. Mutta meni eilen vähän myöhään, kun kylättiin Fikun kanssa Allu videoita. x-D <3 Fiku halusi kattoa, mä vähän ihmettelin, mut ihan sama... .--D Awwww, Allu on ihana <3 Mjoo, takaisin varsinaiseen aiheeseen. Äikän tunnin jälkeen mulla oli vapaatunti, ja käytin sen äikän läksyjä tehdessä. Sain melkein kaikki jopa tehtyä. .--> Sit keskiviikkona tehdään äikässä joku parin kanssa tehtävä juttu, miksi ei saa tehdä yksin? Ei sillä, mun pari on älykkäämpi kuin mä, joten mähän tässä hyödyn, mutta en muuten vaan tykkää paritehtävistä.. Vapaa tunnin jälkeen alkoi matikan tunti, silloin alkoi taas väsyttää, ja nukuin silmät auki, kun kerrattiin viime kerran asioita.. Että hyvin sujuu. .--D Kohta loppuu ruokavälkkä, ja sen jälkeen pitäs mennä takas matikan tunnille, hyi.. Sit mulla loppuukin koulu, ja aattelin tulla jatkamaan sitä tietoja minusta -juttua. .--) Ihihihii, kirjoitin matikan paperiin Allu <3

ps. Ciesse, miten saan tänne c-boksin? Yritin keksiä jotan keinoa, mutta en keksinyt. x-D

Ei kommentteja: