torstai 24. maaliskuuta 2011

Aika uhkarohkeaa...

... kertoa tästä, jos en halua Fikun saavan tietää, mutta kirjoitampa kuitenkin. .--D Ei se edes lue mun blogia (tietääkseni). Tänään on ollut tosi ihana päivä! <3 Tai tää alku ainakin, eihän vielä olla edes puolessa välissä. .--D Sain kuitenkin mukavan aamun ämppää kuunnellesani, sieltä soi Allua! <3333 4 biisiä putkeen, Yeah! .-D Ärsytti vaan, kun piti kuunnella hiljaa, ettei Fiku kuulis mitä kuuntelen. .-o Koska Fiku ei pidä Allun lauluista. .-/ Sit meillä oli Ciessen kanssa pienet Allu-bileet yhtenä yönä, jolloin kuunneltiin pelkästään sen biisejä. .---D


Ihan pakko laittaa Allusta kuva, nams <3 Niin, pohdimme sitten, että miksi Allu fanittaa Suomea, kun on tehnyt siitä laulunkin:



Toivottavasti toi on hyvä video, se, mitä yleensä kuuntelen on poistettu >.---/ Niin, sit Ciesse ehdotti, että ehkä Allulla on tyttöystävä suomessa. Seuraavaksi minä mitään ajattelematta ilmoitin, että MINÄ olen sen tyttöystävä x--D Ja siitä illasta lähtien me ollaan "seurusteltu". Joo, mulla on vilkas mielikuvitus. x-D Mutta kai kuka tahansa tyttö haaveilisi olevansa tuollaisen söpistyksen tyttöystävä? .-D Joo, olen ihan sekaisin.. Mutta joo, sit latasin Fikulta salaa Allun biisejä ämpälle, koska Ciesse, ikuinen apurini ja kannustajani käski minun niin tehdä. .-D No joo, kyllä minä itsekin vähän halusin sitä.. <3 En tiiä, miksen kehtaa kertoo Fikulle, se vaan alkais kuitenki lolloilla .-/ sitä paitti, ei sekään mulle kaikkea kerro. ,-) Nii, sit tänään, kun Allua tuli ämpältä, niin just, kun ne loppui, ja alkoi muuta musiikkia, niin patteri loppui. .-o Oon ihan varma, että kohtalo sen teki, Allu ei halunnut, että kuuntelen muuta kuin sitä. <3 Mutta hän ei ottanut huomioon, että minulla on toinenkin ämppä, josta pystyn kuuntelemaan ,--)

Voi ei .--((((( Kattokaa omalla vastuulla, en pysty tänne laittamaan.. ---> kliks <--- aivan hirveitä kuvia. Allu, miten saatoit!?!?! .--( Nyt mun hyvä mieleni katosi... Mutta annan Allulle anteeksi, en voi vihata häntä. <3


Tää biisi tuli ämpältä tuona kauhun hetkenä, ja jopa sopi tilanteeseen. .-o Paitsi, että kun siinä lauletaan "se on ohi", niin se ei todellakaan ole ohi, minä en Allusta luovu! .---D Voi mikko, muh piti vastata Taikapölyn kommentteihin .----o Aarg, täytyykin tehdä se nyt heti, muuten kuitenki unohdan. .-p Heippa sitten vaan, toisen vapaatuntini taidankin viettää läksykirjojeni parissa, tässä vähän venähti, minkäs sille mahtaa, että kun alkaa Allusta puhumaan, niin ei pysty lopettamaan.. <3  Ciesse, tee sinäkin Allusta kirjoitus blogiisi!! <3

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä taidan tykätä Allusta kans, koska mulle tuli paha oli katsomassa niitä kamalia kuvia. Toivottavasti toi on tapahtunut ennen kuin sä aloit 'seurustelemaan' Allun kanssa. Toi kuva on ihana ♥

Allua fanittaen:
Ciesse

Kasa kirjoitti...

Voi meitä. .'--) Toivotaan niin. .-) Niin on, mun suosikki kuva Allusta. <3 Vaikka kaikki han on ihania (paitsi noi ilkeet kuvat). <3 Ihihii, ihana toi "Allua fanittaen" <333

Anonyymi kirjoitti...

hei oikeesti ootko vähän nolo:DDDDDDDDDDDDd

Kasa kirjoitti...

Hei oon nolo, tiedän sen. .---D