maanantai 21. maaliskuuta 2011

Jatkoa

Eli nyt olisi tarkoitus jatkaa siitä, mihin jäätiin viimeksi "Tietoja minusta" -jutussa. .-) Päivitin muuten äsken tota mun proffaa (=profiilia), joten voitte käydä katsomassa sieltä kaikkea jänskää. .--D

Tykkään ihan hirveen paljon musiikista, oikeesti, ilman sitä mun elämä ei ole mitään. .--D Kouluunkin tulen sen takia, että välkillä ehtii kuunnella ämpää. .--D Kotona on sitte usein koneella ollessa You Tube päällä. ,--) Just proffaan päivitin kaikkia bändejä/artisteja joita mun ämpältä löytyy, voitte sieltä katella. Ja huom, ne ei ole siellä missään parhaus järkässä (välttämättä ,--)) vaan ihan satunnaisessa, "mieleentulojärkässä". (Eikös ne parhaat yleensä tuu ekana mieleen..?) Mainitsen tässä nyt kuitenkin pari pitempi aikaista fanitusta, ja he ovat:
 ja
          Backstreet Boys                                              Jonas Brothers


The Sims 2 -peliin tutustuin joskus seiskaluokalla (huono matikkaisena en kykene laskemaan kuinka monta vuotta siitä mahtaa olla kulunut...) Kurjista alku ajoista selvittyäni olen saanut paremman koneen ja jopa ladattuja mukaan peliin. <3 Ylläpidän siskoni Fikun kanssa muutamaa sims aiheista sivua netissä, käykää toki tutustumassa. ---> LC Iloliemi, RKC Taikapöly, Simssiinin simsseilyt, ja sims versio elokuvasta Camp Rock. .-) Siellä elelemme yhdessä nimimerkillä simssiliini

Joo, kaikki ovat varmaan ihmetelleet näitä yksisilmähymiöitäni (ainakin ne, jotka eivät lue tarinoitani) joten pakko kai siitäkin on jotain kertoa, ettette luule, etten osaisi tehdä kaksoispistettä koneella. .-D Eli, kerran mesessä nettikamu Yun teki vahingossa yksisilmäisen hymiön, jolle naureskelimme ja päätimme alkaa tekemaan aina yksisimä hymiöitä! Ikävä kyllä Yun kyllästyi leikkiin, mutta minä jatkan, ja olen saanut muutamia muitakin ottamaan tavakseen yksisilmähymiöt. ,---) Auttakaa yksisilmähymiöitä valloittamaan maailma, ja alkakaa käyttää heitä!
                                                           

Olen hoitajana (ja apu-yp:nä) Mouruposki -nimisessä kissahoitolassa. Suosittelen paikkaa kaikille, ehdottomasti paras hoitola, jonka olen nähnyt. <3 Olen sielläkin nimimerkillä simssiliini ja jälleen Fikun kanssa yhdessä hoitelemme kisujamme, jotka ovat Mitteri ja Nick. .--)
                                             

Voi ei, minun pitää lähteä bussille nyt. .--/ Tässä kaikki tällä kertaa. .---)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kopioi boksisi koodi. Sitten mee 'ulkoasu' kohtaan. Sen jälkeen valitse 'lisää gadget'. Sieltä taas etsitään juttu jonka nimi on 'HTML/JavaScript'. Sinne sit liität c-boksisi koodin ja tallennat. Kannattaa kai sitten ylhäältä painaa vielä 'tallenaä' painiketta. .-) Toivottavasti tajusit

Kasa kirjoitti...

Kiitti neuvosta. .--) <3