tiistai 29. maaliskuuta 2011

Otin haasteen...

... vastaan. .-D Eli siis, ideana on semmoinen, että minun tulee kertoa itsestäni 7 paljastusta/tunnustusta. Annan blogista nappasin idean, tai no, ehti hän minut jo haastamaankin, joten pakkohan tässä on hommiin ryhtyä. .--D Olen täällä blogissa jo kaikenlaisia juttuja kertonutkin, mutta koitan keksiä jotain uusia juttuja, tyhmää hokea koko ajan samoja asioita uudestaan. .--D Joo, alkaa. .--D

1. Olen hirveän ujo, ja jännitän kaikkea sosiaalista toimintaa. Tunnen välillä hyvienkin kavereiden seurassa oloni vaivaantuneeksi. Yleensä avaudun asioistani melkein tuntemattomille netissä, mutta niille on joskus helpompi "puhua". .-D

2. Jännitän aivan älyttömästi ihan kaikkea. Niinkin yksinkertaisia asioita, kuin bussikortin antamista kuskille leimattavaksi, vaikka olen kulkenut bussilla jo monta vuotta. .--D Myös kaupassa kassalle meno on ihan hirveää, kädet tärisee (varsinki silloin, kun menin Nick-pojan kassalta. x-))

3. En tiedä mitään tylsempää kuin suihkussa käyminen, hampaiden harjaaminen ja päivävaatteiden vaihtaminen viikonloppuisin. Jos mun ei tarvis näyttäytyä ihmisten ilmoilla kävisin varmaan suihkussa ehkä pari kertaa kuussa. x-D

4. En syö koulussa. Kaikki valittaa siitä, jopa opettajat huomauttelee, mutten vaan tykkää mennä syömään koulus. Varsinaista syytä en tiiä, en jotenki vaan kehtaa tai jotain. .-p Herkkuja osaan kyllä possuilla, liikaakin..

5. Itken tosi helposti, mikä on ärsyttävää. .-p Melkein itkin kattoessani Camp Rockia, vaikkei siinä ees ollu mitään surullista. x-D Surulliset/muitoja mieleen tuovat biisit on pahoja paikkoja pitää silmät kuivina. .'--) Tässä just yksi semmonen tulee ämpältä..



6. Katson ensimmäisenä aina ulkonäköä, en voi mitään sille. .-/ Pääsen kyllä yleensä ennakkoluuloista eroon, kun tutustun paremmin ihmisiin, mutten aina. .-p On kyllä joskus käynyt myös niin päin, että ihmisen ulkönäkö on "muuttunut" paremmaksi tutustuttuani häneen tarkemmin. .-D

7. Tykkään haaveilla. .--) Mun pään sisällä on suunnilleen ihan oma maailma, josta kukaan muu kuin minä ei tiedä. .---D Olen mm. kuvitellut olevani vaikka kenen julkkiksen tyttöystävä. x-) Tyhmää joo, mutta onneksi kukaan ei osaa lukea ajatuksiani. .--D

Ääh, tuntuu, että tosta tuli ihan huono, en meinannu keksiä kunnolla mitään. .--( No, ihan sama, menkööt nyt. .--D Oisin voinu enemmänki avautua, mutta toiste sitte.. .--D Haastan KAIKKIA tämän kirjoituksen lukijoita tekemään tämän, paitsi jos olet sen jo tehnyt. .-D Kopsaa kuva todisteeksi. ,-)

Tänään ei kai tapahtunut mitään erityistä, ihan normia koulua vaan. .--p Mun pitäs alkaa lukee jo koeviikkoa varten, mutta ei  jotenki onnistu ikinä. .-( Mulla on hirveän huono keskittymis kyky, silmät seuraa tekstiä, mutta ajatukset karkaa aina ihan muualle. .--D Höh, mun on varmaan alettava lähteä, isi tulee ässästä hakemaan, ni on sinne käveltävä... .-p

Kysymys lukijoille:
Oliko kiva toi "avautumis-juttu"?
Vaihtoehto 1: Jeejoo
Vaihtoehto 2: Ei

3 kommenttia:

honey kirjoitti...

tällasii on kiva lukee ;D

anna kirjoitti...

Jep, mäkin tykkään lukeä näitä =) Mäkään en joskus syönyt koulussa, mutta nykyään syön, koska musta on noloa kun mun masu huutaa muuten tunnilla =D Mutta, hyvä jos sä pärjäät hyvin ilman kouluaterioitakin =)

Kasa kirjoitti...

Honey: Kiva. .-)

Anna: Jee. .-D Mun maha vasta jutteleekin, tosin se ei (tietääkseni) johdu nälästä, sillä on muuten vaan pakko olla äänessä koko ajan. x-D Oon kyllä tottunut olemaan syömättä, enää ei ees tule koulupäivän aikana nälkä. .-o