perjantai 25. maaliskuuta 2011

Tämän viikon...

... viimeinen kirjoitus tulossa. .-D Viikonloppuna en usko tulevani kirjoittelemaan, sillon Fikun kanssa puuhaullaan kaikkea yhes, eli ei jää omaa aikaa. .-p Mun mielestä on tyhmää, kun meillä on vaan yksi kone. .-< Pyysin isiä ostamaan mulle miniläppärin, mut ei se halunnu. .--/  Haha, äsken Kavereita.net paikassa vastasin yhen kaverikirjaan, ni harrastuksiin laitoin: Allun fanitus, ja kun se kysy, ookko vapaa vai varattu, ni laitoin varattu. ,--) <3 Alluuuu <3 Mun tunnus on muuten siellä Hiltsukka <3, jos joku utelias haluu käydä kattomassa. .-D Ei siellä kyllä mitään erityistä ole..

Oon tässä tän aamun läksyjä yrittäny saada tehtyä. Vähän jäi kesken, mut ihan sama.. Ehtiihän vielä. .-) Apuaa, koeviikko ens viikolla!! Ja heti tosrtaina bilsan kertaus ja perjantaina koe. .-s Eli täytyis tän viikonlopun aikana lukee se alue läpi, .. Sit on vielä kaikkia kirjojakin luettavana, niin nekin pitäis lukee..



Tommonen kirja meiän pitää lukee bilsassa.. Joojoo, kyllä niitä kirjoja luetaan muuallakin kuin vain äikässä. .-D tossa kirjassa on yli 300 sivua, ja mä oon vasta jossain sivulla 60. .-p Huolettaa vähän, että miten ehdin lukea sen, kun niihin kokeisiinkin pitäs. .-s Ääär, ärsyttää kun on kauheasti kiireitää. .-<

Aamulla mietin, mitä kirjottaisin blogiin, ja päätin tehdä mun "itkulauluista" jutun. .-D Alan itkee hirveen helposti. .'-p Eilenki, kun meillä oli Fikun kanssa riitaa Taikapölyn otsikosta, niin minä vaan rupeen itkemään. .--D Aika säälittävää, mut minkäs sille voi, että on herkkä ihminen .'--) Joo, mutta tästä lähtee. .-D


Kun olin ostanu JB:n uuden levyn, ja tää biisi tuli ekaa kertaa ämpältä, niin minä itkin, en tiedä miksi. Ei ees ole surullinen, onnellinenhan toi biisi on. .-o


Joo, tää vasta tyhmä juttu onkin. x-D Mulla oli mase päivä, ja meil oli suunnistusta. Sit mä ja SL (mun kamu .-3) vaan kuunneltiin ämppää siellä pusikossa eikä jaksettu niitä rasteja ettiä. .-D Sit mä vaan aloin itkee kun tää laulu tuli, eikä hajuakaan miksi. .--p


Noni, kerrankin laulu, jolle on ymmärrettävää itkeä. .--D Toi on niin surullinen. .''-/ Yksi lempparini BSB:ltä. <3


Kun latasin tän ämpälle, niin sitä seuraavana päivänä mun ukki kuoli. ,-/ Sit kuuntelin yöllä ämppää, kun en saanu unta, niin tää soi, ja en voinut olla itkemättä..


Tämä biisi sai mut ikemään katottuani sen videon, nyyhkis, niiden ois pitänyt saada toisensa. <3


Aah, kun kuulin tämän joskus aikoja sitten en miettiny mitään, mutta ämpälle ladattuani tää sai mut kerran kyyneliin. ,'-)


Kerran ämppää kuunnellesani tuli jostain syystä monta surullista laulua putkeen. Aikaisemmat sinnittelin, mutta tän kohalla aloin itkeä. <3 .''--3



Kerran kuunneltiin Adamin biisei, ja mä ilmoitin lempparikseni tän. Sit sitä seuraavanna päivänä kuunnellesani tätä minä itkin, ja kaikki ihmetteli. .-D




Kerran, kun etin ladattavaa musaa, ni satuin tätä kuuntelemaan. Jo alkumusiikki toi haikeen tunnelman, ja kun biisin sanoja seurasi ei voinut olla itkemättä .'-) Tää laulu piinaa mua, tulee koko ajan ämpältä. x-D Tänään jo 2 kertaa. .-o

Siinä oli nyt joitakin jotka tuli mieleeni. .-D On sitte vielä monia muitakin "synkistelybiisejä" jotka on ihania, mutta antaa niiden olla, tökkii toi "videonappula" ilmeisesti liikakäytöstä. .-D Harmi, kun Allulla ei ollut mitään surullista laulua, oisin halunnu sitäkin tänne. .--3 Noh, lohdutukseksi kuva Allusta:


Ihihi, ihana ilme. .'----3 Nyt vasta huomasin, että tekstiä saa keskitettyä tolla tasaus-jutulla. .-D Aiemmin olin aina esikatselussa kattonu, että menikö kuva keskelle. .-D Ei, tyhmä minä. x-D Mutta näihin Alluisiin tunnelmiin minä taidan hyljätä blogini viikonlopuksi. .-( Läksyt olis hyvä saada tehtyä täällä koulus, ettei kotona sit tarvii. .--) Hyvät viikonloput kaikille! <3

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Hauska lista noista "itkubiiseistä". Itse en ole niin kova itkemään biisien perässä, mutta kyllähän niitä herkistelykappaleita aina köytyy =)

Kasa kirjoitti...

Minä nyt itken milloin mistäkin.. .--D