tiistai 10. joulukuuta 2013

Viikot etenee...

..., kahden viikon päästähän on jo joulu! Sitä odotellessa:

Tykkäätkö jouluruo'ista? Lemppareita?

Suoraan sanottuna en. En koskaan ymmärtänyt ala-asteella, kun opettaja antoi luvan ruokailla pidempään jouluruokailupäivänä kuin tavallisesti, itse kun poistuin jouluruokailusta aina ensimmäisten joukossa välitunnille. Mulle ei oikein maistu mössöt laatikkoruuat, mieluummin syön perunat ja porkkanat kiinteässä muodossa. Rosollikaan ei mitään herkkua minulle ole, mutta kivan värin vuoksi otan sitä vähän lautaselle. .-D Ainut jouluruoka josta pidän on kinkku, nam. ♥

Hyi saasta, mun leipä on homeessa. .--o Kuka ilotsikaan aamulla, ettei tarvi tänään käydä kaupassa kun ovelana jätin leipää viikonlopuksi odottamaan asunnolle... Ilmeisesti joudun mäyssäämään iltapalaksi pelkkiä suolatikkuja, tosi köyhää. Tai sit puolenyön aikaan rupeen keittelemään jotain. .--D 



Sit posti toimitti tänään kotiin jotain erittäin mieluisaa: BSB:n keikkaliput! Miks hyvät postit tulee aina silloin kun mä en oo kotona?? .-D Noh, Fiku sit laittoi mulle kuvaakin todisteeksi, ihhii. Ei toimitus ees kestäny kuin viikon, olin varautunut pidempään odotukseen. .-D Nääh tuohon keikkaan on vielä ylipitkä aika ja sitä ennen on kaikkea vammasta. /-. Mut ainakin on jotain mitä odottaa sit joulun jälkeenkin. .-) Mä taidan taas jättää teidät rauhaan tältä illalta, vai yöksikö pitäisi sanoa? .-D


Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!


Kysymys lukijoille:
Seuraatko simsseilyjen joulukalenteria? (oonko kysyny tätä aiemminkin?)
Vaihtoehto 1: Joo
Vaihtoehto 2: En

6 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Yölliset ruuanlaitot kuulostaa jotenkin tutulle :D
En mäkään välitä niistä laatikko ruuista, kinkku, perunat ja kalaa on parasta :P

Kasa kirjoitti...

Haha. .-D Ei siinä muuten mitään mut en haluisi keittiössä kauheesti kolistella yöllä ettei kämppis häiriinny. .-D Haa, meillä on sama maku. ,-)

Hanna kirjoitti...

Luin ja katoin kaikki luukut mitä tähän asti sulta on tänne ilmestyny! Ja vastaan tähän tämänpäiväiseen kysymykseen: Tykkään! Ja mun lempparit on kautta aikojen maksalaatikko, porkkanalaatikko, kinkku ja riisipuuro :p Syön toki kaikkia pöydän antimia mut noi on niiiii nam :p

Nyt kun tiedän sun blogin osoitteen (pitkästä aikaa) niin pystyn jatkossa seurailemaan sun päivittelyjä :3 Joten kiitos siitä!

Ja kivan joululahjan olit tilannu itelles ;)

+ hiukan oot panostanu tohon "luukku x" kuvakkeeseen! :> ♥

Kasa kirjoitti...

Mukava kuulla, että jaksoit kaikki luukut selata! En tiiä miks mutta oon jostain syystä alkanu kammota kaikkia laatikko- ja kiusausruokia. .-/ Nam, riisipuuro, miten mä sen unohdin? .-D Tai en hirveemmin itse puurosta pidä mut mummo teki ennen tositositosi hyvää riisivelliä, ja siitä tykkäsin. .-) Hehee, kivaa jos meinaat seurailla menoani täällä. .-) Juup, Bäkkärit sattui sopvasti keikkansa Suomeen ajoittamaan, että täytyi liput ostaa. ,-3 Eh, jos totta puhutaan nappasin tuon kukkakuvion valmiina netistä, mut muokkasin sit ite nuo tekstit. .-D Mutta kiitos, oon itekin aika ylpeä noista luukkukuvista. x-)

Fiku kirjoitti...

HYI! Jouluruoat on ällöttäviä ja kuvottavia. Mä en tykkää mistään. .--D Ennen sain rosollia syötyä, mut sit koulussa oli parina kertana syötetty sellasta jäistä, tosi pahanmakuista rosollia, enkä sen jälkeen oo enää tykännyt siitäkään. .-( Kinkku olis muuten hyvää, mutta välissä olevat läskinpalat ällöttää. Mua oksettaa kaikki laatikotkin. .-( So gisgusting!

Juhhuu, noi liput! .-) Isi muuten sanoi, että se voi maksaa noi, vaikka pitikin kalliina. .- En tiiä, mikä loppu tolle hymiölle sopis. .--D Jätin suuttomaks!

Kasa kirjoitti...

Haha, niinhän ne vähän on. .-D Tylsää tollanen, että ikävä ruokakokemus vie innon syödä. .-/ Ei ne läskin palat maistu siinä syödessä pahasti, ja voithan leikata ne irti. .-D Nyt tuli ne Sepon aurinkokuivatut tomaatit mieleen, mitä me nimitettiin läskinpaloiksi. x-D Että oikeen gisgusting. .-D Hyvä että isi maksaa. .-) Ois ilonen siitä ettei sentään kalleimpia eturivin paikkoja viety. .----D Voitais alkaa tehdä suuttomia hymiöitä, ni sit kukaan ei sais meistä enää selvää. .-D Ensin lähti silmä, sitten suu, mitähän meidän hymiöiltä seuraavaksi lähtee.. .-