lauantai 14. joulukuuta 2013

Suoraan vaan...

...asiaan:
Miten valmistelet joulua? 

 Mä aloitan jouluun valmistautumisen melkeimpä heti joulukuun alettua ottamalla rennomman asenteen koulussa. Oon melko aikaansaamaton ja mietin vaan, etten halua enää tehdä mitään ennen joulua. .-D Tämän takia koulumasennus on varmaan niin paha joululoman jälkeen, kun kaikki kiireet ja moska iskee silloin aiemman laiskottelun takia..

 Joulusiivoaminen tapahtuu yleensä aika lähellä joulua. Meillä siivotaan vaan keittiö ja olohuone (=tehdään kuuselle tilaa). Meidän huoneen siivoamisesta ollaan Fikun kanssa luovuttu, koska se sotkeentuu kuitenkin uudestaan. Ois kyllä joskus hyvä tyhjentää se lattia, sinne on moni tavara hukkunut. .-D

 Lahjoja tulee osteltua tietenkin ennen joulua. Tänä vuonna hoitelin suurimman osan jouluostoksista jo marraskuun puolella, että valmistauduin hyvissä ajoin. .-D Yleensä en etukäteen ole paljoakaan suunnitellut lahjahankintoja, vaan poimin jotain kivaa alennusmyynneistä. .-D

 Joulukalenteri on tietenkin osa jouluun valmistautumista. .-D Harmi, kun mun kalenteri on kotona, ni pääsen syömään suklaat vaan viikonloppuina. .-/

Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!



Ei mulla muuta. Mites teillä? .-) Loppumusasta kiitos Mikalle:

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Punainen
Vaihtoehto 2: Vihreä

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Hämmentävästi alkoi toi Celebrate. .-o

Oh, säpä olet joulua valmistellut! Hyvä niin. Ei jouluntulo stressaa. .-D Osaisinpa mäkin rentoutua. Tuntuu, että kokoajan on jotain tekemättä, vaikka yrittää enemmän tai vähemmän. .--D

Hyh, inhoan siivoamista. Se lienee syy huoneen sotkuisuuteen. Sit noi Miel ja Anha (salakielellä rakennettu) vielä väittää, että ne tykkää siivota omia huoneitaan. .-S

Ääk, mulla on vielä lahjat kokonaan ostamatta. D-. Pitää ton diplomin jälkeen alkaa kiireellä miettiä. Turska. Onneksi sun lahjatilanne on hyvä. .-)

Oi voi, sun suklaat. .--( Onneks saat ahmia sit ne kaikki putkeen! .-D

Punainen tietty! Tidät kyllä miksi...

Kasa kirjoitti...

Taasko valitsin jonkun ihmeversion? .-D Kuuntelin sitä kyl vähän matkaa ennen ku lisäsin enkä huomannu mitään epätavallista. .-DD Hah joo, ostin vikat jutut eilen. .-) Harmillista että joulu tuntuu tuovan monille stressiä, mulla ei varmaan oo koskaan ollu. .-D No joo, ei se huone itsestään järjestyksessä pysy, eli sotkuisuus on huoneen omistajan syytä. .-D Täälläki lattialla hirveet pölypallot ku en oo jaksanu enää lakasta lattiaa.. Toisilla on oudot huvit. .-D Mä voin antaa jotain lahjavinkkilistaa sulle ja isille jos haluut, ettei mun takia tarvis stressata. .-< Hah, mua oottaako kunnon suklailu sit kun tuun. .--D Joo, taidanpa hyvinkin tietää, miksi vihreä jäi valitsematta. .-DD