keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Hyi mua...

...livistin jo toiseen kertaan 3D-mallinnuksen tukiopetustunnilta. Oikeestaan karkasin myös opotunnilta vähän ennen aikojaan, mutta ei kai se haittaa.. .-D Tulin siis kotiin normaalia aikaisemmin tänään, ja nyt on hirveä tekemisen puute. .-D Toisaalta kaikkea hommaa olisi, ei vaan jaksaisi tehdä mitään.. Kamala kun oon laiskistunu. .-D Mutta ei mulla ole enempää kerrottavaa tästä päivästä (teidän näkökulmasta katsottuna eilisestä), joten siirrytään päivän luukun pariin:


Parasta joulussa? 

Tunnelma, lahjat, loma, yhdessäolo, lahjojen antaminen.. Mähän luettelin nää jo jossain aiemmassa luukussa. .-D Sinänsä on vaikea valita parasta asiaa, sillä joulu on kaikkine lisineen toimiva kokonaisuus. Joulutunnelma olisi tiessään ilman koristeita, kynttilöitä, lahjoja ja kuusia, eikä pelkkä lahjojen antaminen ole kivaa, täytyy sitä jotain saadakin. .-D Ahne.. Toisaalta ei lahjoistakaan pitkäksi aikaa iloa riittäisi, jos niillä ei voisi "leikkiä" perheen kanssa. Ehkä kumminkin nostan sen LOMAn kaikkein tärkeimmäksi. Siihen sisältyy yhdessäolo perheen kanssa, mitä arvostan nyt enemmän, kun olen muuttanut kotoa pois. Lahjatoiveitani mä voin tarvittaessa ostaa itselleni milloin vaan (niin kuin tässä on viime aikoina tullut tehtyä..) että ei siihen mitään joulua tarvita. .-D 

Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!



Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Simsseilyjen joulukalenteri
Vaihtoehto 2: Minun soolo-joulukalenteri

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Valitsin sun soolo-kalenterin, koska tässä mun ei tarvii tehdä mitään. .-D
Thehheh! Ovelaa livahdella pois koulusta. .->
On tosiaan paha kysymys. Mun mielestä joulu on kokonaisuudessaan paras. Kuten tuossa mainitsitkin, yksittäiset asiat eivät välttämättä tee asiasta niin upeaa, mutta yksittäiset asiat yhdessä luovat jotain aivan uutta. Joulu ei ole tekijöidensä summa, vaan paljon enemmän.

Kasa kirjoitti...

Haha, hyvä sulle tosiaan toi valinta kun ei tarvi mitään tehdä. .-D Jep, enkä ees ollu varma oisko mun tarvinnu jäädä sinne opotunnille koska se otti keskusteluun kaikkia muita paitsi lukiolaisia. En sit tiiä tarkottiko se lukiolaisilla niitä jotka on lukion käynyt vai niitä jotka suorittaa lukiota ja tota tutkintoa samaan aikaan.. .-D Jep, jouluun tarvitaan paljon muutakin kuin pelkkiä yksittäisiä asioita, jotenkin hienoilla sanoilla kuvailit tilanteen. .--D