maanantai 16. joulukuuta 2013

Uusi luukutus...

on täällä taas:
Jos saisit päättää kenen kanssa viettäisit joulun niin kuka se olisi?

Typerä tuo kuka se olisi, HÄN! Tässähän olisi upea tilaisuus toivoa viettävänsä joulua jonkun fanituksen kohteen kanssa, mut ääh, en mä osaisi valita vaan yhtä. .-D Ja kielimuurikin koituisi ongelmaksi, sillä suurin osa fanituksenkohteistani oli ulkomaisia. .-P En kehtaisi puhua mitään kun oon niin sönkkö englanniksi. .-D Taidan vaan  valita jouluseurakseni Fikun. .-) Kokemusta on siitä, että meillä on kivaa yhdessä!

Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!



Vikat päivät koulua ennen joulua, voimia ja taistelua! Koitetaan selvitä tästä Miserystä.


Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Hän
Vaihtoehto 2: Se

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Tuun tänne kommentoimaan, kun en jaksa tota diplomia. .-D Kello on kohta 2. Mitähän se on, kun saan kaiken valmiiksi? Jännittävää. .-D

Jopas on ollut sönkkö, äikkäkökkö, nolo ihminen. Ei ihmisiä sovi aliarvioida! Mutta lapsiapa saa. .--D

Kyllä mä uskon, että edes yrittäisi selittää jotain, jos oma fanituksen kohde olisi vastapäässä. .-D Ja PS-enkun ope jopa kertoi, ettei ihmiset oikeesti tarvis niin hyvää enkun taitoa kuin mitä pitkässä enkussa opetellaan. .-s Tahallista kiusaamista sellainen.

Meillä tosiaan on kivaa yhdessä. .-> Mielelläni viettäisin joulua kanssasi. .->

Hyh, tosiaan mitä miseryä! No mutta ei siinä mitään. Elämästä menisi into, jos kaikki kävisi helposti. Tai en tiiä. Ainakin saa tässä uudenlaisia kokemuksia. .-D Jännittää jo, kuinka väsynyt oon huomen koulussa! Sit tyyliin nukahdan kesken tunnin. .---DD

Kasa kirjoitti...

Voi eii, sä oot siellä joutunu valvomaan. .-( Toivottavasti pääsit joskus nukkumaankin! Jep, oon aiemminkin havainnut noissa joissain kysymyksissä sönkköyttä. Lapsia pitää aliarvioida. ,-D Haha, ois kyllä mielenkiintosta jos pystyisin onnistuneesti jotain lausumaan ja fanituksenkohde ymmärtäis. .-D Just, ilmankos täällä on niin löysä enkun opetus. .-o Kiva kun koko lukion ajan luuli olevansa huono kun ei niitä moskatekstejä ymmärtänyt.. Tulisipa jo se joulu että päästäisi sitä viettämääään! Niih, mä oon välillä jopa havainnut liian laiskottelun olevan tylsää, että tarvii tätä ikävää kouluakin jolloin vapaa-aikaa arvostaa enemmän. .---D Voih, mua ei aamulla väsyttänyt, olin jopa hereille kellon soidessa, mut nyt äsken ohjelmoinnin tunnilla rupes väsyttämään enkä jaksanu keskisttyä. .-D Ja tää koneki rupes kesken tunnin vaa jotain päivitystä tekemään. .-DDDD Ois kyllä oikein että saisit nukkua koulussa kun koulu valvotti sua yöllä!