sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Miksen nykyään...

...ehdi enää pelata simssiä? .-o Mulla ei oo mitään tekemistä mut en silti ehdi. Outoa. .-D Oon vaan koko päivän istunut aikaansaamattomana koneella, tosi köyhää. Koulujuttujaki olis mut ei kiinnosta. Tahdon jo lomalle! Noh, päivä kerrallaan:

Voisitko viettää joulun esim. Hawaijilla, 
tietäen kuitenkin että Suomessa olisi lunta? 

Mä oon tottunut lumettomiin jouluihin kiitos ilmaston lämpenemisen, mutta en silti tiedä, haluaisiko Havaijille. Mä tykkään viettää lomaa ennemmin simssiä pelaten, eikä sitä varten tarvitse ulkomaille lähteä. Toki Havaijilla olis lämmintä ja se olis oiva matkakohde Havaiji 5-0 -ohjelman fanituksen takia, mutta oon sen verran tylsä ihminen että taitaisin jäädä kotiin. .-D Tietty sit jos muu perhe ois lähdössä ni varmaan mukaan menisin, en mä yksin halua joulua ainakaan viettää. .-D



Olin lähössä ettimään googlesta kuvaa kunnes muistin että mullahan on "omia"kin kuvia. .-DD


Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!



Oon taas pelaillut tuolla hamsupaikassa, ja tänään sain viimein tarpeeksi rahaa uuden lemmikin adoptoimiseen, joten Nick sai seuraa Pinky-nimisestä tyttösestä:



Mä oisin heti halunnu niille vauvoja mut mun pitää edetä ennen sitä tietylle tasolle ja muutenki kaikkia kriteerejä pitää olla ennen sitä täytettynä et ei noi vauvoja saa vielä aikoihin, höhöö. Mut sain noi ainakin ihastumaan toisiinsa. .-) Pinky pukeutui pinkkiin! Tällä hetkellä kuuntelen Pinkyn kuorsausta ja sain Nickin viimein treenaamaan, poju on koko päivän vältellyt treenejään menemällä nukkumaan. .-D

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Nick
Vaihtoehto 2: Pinky

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Jos vaikka päättäisit tekeväsi jotain juttua oiken ahkerasti ja täydellä teholla, voisit ehkä saada työt valmiiksi nopeammin. .-) Esim. että tähän työhön käytän aikaa ainostaan tunnin tai 2. Sen jälkeen menis sitten simssiin. Seuraavana päivänä vois käyttää samaa aikataulujuttua, ja niin sit jatkuis. En sit tiiä, nopeuttaisko toi, mut ainakin sais säännöllisesti tehtyä ja jäis aikaa muullekin. .-)

En tajua, miksi lunta täytyy korostaa kysymyksessä. Tietenkin voisin viettä joulun Havaijilla! .-D Voisin ihan hyvin. Ei se lumi joulua tee. Jouluun vaikuttaa useampi asia.

Ahahaa, noita kuvia on liikaakin. .-D Ja lisää odottaa muokkaamista!

Kasa kirjoitti...

Nii, tuollaiset suunnitelmat varmaan auttaisi, ni ehtisin kaikkea tehdä edes vähän vaikken saisikaan valmiiksi. .-D Ja ahkerampi panostus ainakin auttaisi.. .-D Haha, niinpä, ei lumella oo paljookaan merkitystä joulumielen kanssa, eihän sitä edes nää kun on koko loman sisällä. .-DD Havaijilla ois kyl kiva käydä! Hah, saan kyllä tooosi moneen kertaa puhua niistä kuvaohjelmista, että kaikki saadaan joskus käytettyä. x-D Ja lisää tulee nopeemmin kuin ehditään käyttää ja muokata. .-D