lauantai 21. joulukuuta 2013

Jei, tänään...

...pääsee sit viimein kotiin. .-3 Varmaan ihmettelee kaikki, kun mä tulen koulun joulujuhlaan jonku megalaukun kanssa, ku oon siis suoraan sen juhlan jälkeen lähdössä juna-asemalle. .-D Täytyy sit ennen lähtöä muistaa..
  • kaikki johdot irrottaa seinästä 
  • viedä roskat 
  • ottaa verkkopankkitunnukset mukaan 
  • ottaa isin ja Fikun lahjat mukaan (se oiski upeeta ku ne unohtaisin .---D)
  • sammuttaa kaikki valot
  • ottaa rahaa mukaan siltä varalta että visa vammailee
  • ottaa pari koulupaperia mukaan, ruotsin ope keksi laittaa kokeen heti ekalle tunnille loman jälkeen..
  • ottaa hammasharja mukaan
  • kyyditä likapyykit kotiin (en vieläkään ole harjoitellut asuntolan pesukoneen käyttöä..)
  • ottaa Tuula (=unileluni) mukaan! Viikonlopun olen selvinnyt ilman Tuulaa kotona käydessä, mutta kaksi viikkoa on liian pitkä aika ilman. .---D
  • ottaa dvd-kuljetusloota mukaan
  • siivota vähän paikkoja
  • syödä kaikki pilaantuvat ruuat pois
Huhhuh, nyt kun noita mukaan otettavia tavaroita alkoi listaamaan näyttää niitä olevan ihan hirveesti, toivottavasti kaikki mahtuu yhteen laukkuun.. Apua, toivottavasti saan nukuttua yöllä! Jännitin jo viime yönä valmiiksi loman alkamista ja heräilin vähän väliä. .-D No mut joo, mennäänpä sit päivän luukkuun:

Mikä tekee joulun sinun mielestäsi?

Huohh, enks mä tähänkin oo jo joskus vastannu? No vedetään uusintana, ja onhan ajatusmaailma voinut muuttua sitten viime kerrasta. .-D Joulutunnelma muodostuu useista eri tekijöistä, ja minun kohdallani ne ovat lahjat, koristeet ja loma. Yksittäisinä ne eivät joululta tunnu, tai ehkä joulukoristeilla voisi hämätä jouluisamman olon muulloinkin, en tiedä. .-D 

Listaan tähän vielä muita jouluun liittyviä asioita, jotka eivät ole minun kohdallani merkityksellisiä: 
Jouluruuista en erityisemmin pidä, eikä meillä niitä usein ole tarjollakaan. 

Uskonnollisessa mielessä en joulua pahemmin ajattele, vaikka uskonkin Jeesukseen. En silti jaksaisi mihinkään jumalanpalvelukseen lähteä jouluna. 

 Joululaulut on ihania, mutta niistä on mennyt vähän maku, kun olen ympäri vuoden jokusta kuunnellut, eikä niistä enää tule joulu mieleen niin vahvasti kuin ennen.

Telkkarista tulee paljon jouluisia lastenojelmia, mutta ne ei minua kovinkaan paljon kiinnosta, sain varmaan vauvana traumoja niistä Tohelo ja Torvelo käsinukeista, kun ne ainakin jonain jouluna juonsi päivittäin lastenohjelmia. .-D Myös se joka jouluinen Lumiukko-hommeli on mielestäni tosi tylsä. 





Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!



Minä toivottelen tässä vaiheessa jo hyvät joulut kaikille, kun tämä on viimeinen ns. livepostaus. Eli hyvää joulua!

Kysymys lukijoille:
Kumpi sim on hienompi tossa kuvassa?
Vaihtoehto 1: Kolmosen mies
Vaihtoehto 2: Kakkosen nainen

Ei kommentteja: