maanantai 2. joulukuuta 2013

Täältä olisi...

...seuraava luukku tulossa!

Lempijoululaulusi? 

Voi hyvänenaika, en mä ole tällaisia ajatellut. .-D Kaikki joululaulut on mun mielestä hyviä, lähinnä sen joulutunnelman vuoksi. Sitä mieltä kuitenkin olen, että suomalaiset versiot päihittää ulkomaiset! Jännää, että olen tällä kertaa olen Suomen puolella. .---D Joululauluista tulee lähinnä mieleen ala-asteen joulujuhlat, kun niitä varten aina järjestettiin lauluharkkoja. Jos paras pitää keksiä, niin jostain syystä mun tekee mieli valita tää:

Tykkäsin laulaa tuota pienenä. .-D 

Muistakaa myös minun ja Fikun yhteinen joulukalenteri Simsseilyissä!

Eiköhän teillä riitä kuunneltavaa tuossa vauvassa, joten erillistä loppumusaa en tällä kertaa laita. ,-)

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö joululaulujen laulamisesta?
Vaihtoehto 1: Joo. .-3
Vaihtoehto 2: En.

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Mun lempilaulu on varmaan se "Joulu saapuu jokaiselle". Toi lapsi on kyl niin sivistynyt tossa laulaessa. .-D Lol. Varmaan Suomen joululauluja on saanut kuunnella pienestä pitäen, niin sen takia ne ovat varmaan vieläkin sydämessäsi. .--D Joku laiska painanut vaihtoehto 2, mutta ei oo jaksanu kommentoida. .-s

Kasa kirjoitti...

Hah, kiva tietää. .-D Jep, jäin aluks hämmentyneenä kuuntelemaan sivistyneen vauvan laulua ja pakko se oli sit tänne valita. .-D Nii, jotain nostalgiamerkitystä noilla lauluilla varmaan onkin. .-) Jep, noita laiskoja täällä riittää. .-D Onneksi ahkeriakin kiviä. .--)