torstai 18. elokuuta 2011

Arvatkaas kuka...

...meni eilen aikasin nukkumaan? MINÄ! .----D Menin nukkumaan jo puol yhdeltä, ja heräsin puol kaheksata, eli sain seittemän tunnin yöunet! .-D En oo pitkään aikaan nukkunu niin paljon kouluviikolla. .-D Ja mistä tämmöine aikaisin nukkumaan meno johtui: Tein läksyjä yheksään asti illalla, sit pelattii Mariokarttii venatessa Diilin alkua, Diili loppui puol kakstoist, ni ei siinä oikeen enää ehtiny/viittiny koneelle mennä niin yöllä, ni päätettiin mennä nukkumaan. x-D En nyt tiiä, onko mitenkään hirveesti pirteempi olo, mut mä tarvitsin noi "pitkät" unet, koska on tullut vähän tota univelkaa tämän viikon aikana... .-D Jos oikein laskin, ni oon nukkunu tän viikon aikana 16 tuntia (eli melkein puolet tuli tosta eilisestä seittemästä tunnista. .-o)

Pöh, vaikka teinki läksyjä eilen yheksään asti (oikeestaan kaheksaan, koska siitä eteenpäin mulla meni keskittymiskyky, kun Fiku heräsi kahden tunnin päiväuniltaan. .-----D) ni hirveesti jäi vielä tehtäviä, yäääh. .-P Mulla olis enkun tehtäviä, uus kielioppiasia käytiin viime tunnulla, ja mun pitäis perehtyä siihen ja tehdä tehtäviä. .-P Sit olisi ruotsin sanakoe huomiselle, ärn. .-/ Sain eilen muutaman sanan opiskeltua, mut reilusti yli puolet jäi tämän päivän urakaksi. .-D Aattelinki kohta mennä tekee vähän läksyjä ja sanoja opiskelemaan, kun tässä on näitä vapaa tunteja kaksi tänään, ni voisin hyvin hyödyntää aikaa läksyihin. .-D Jos mä vaikka menisin lukee muutaman ruotsin sanan...

---
Voi hitsi kun tapahtui jänniä, kun luin ruotsia. .-D Olin yksinäni käytävässä, kunnes... Hiltsu tuli sinne käytävän koneelle! .----D Sit aina vaivihkaa vilkuilin sinne päin ja eipä siinä mitään ihmeellistä sitte. .-D Sit, kun kanssa ootettiin tunnin alkua, ni Hiltsu sattu istumaan pöydän ääressä, ja sit pystyttiin kyyläämään sitä. .--D Että Hiltsu on näkynyt paljon tänään.. .-D Sit en muista kävikö tää eilen vai koska, kun isi aamulla toi meitä kouluun, ni sit näin Hiltsun pyöräilevän siinä lähellä meidän autoa ni huusin vaan "HILTSU", ja sit isi vaan: "missämissä?" .-D Hahah. Ärsyttää, kun tänne koneille tulee ihmisii, voisin mennä lukee vaikka taas niitä rotsin sanoja.. Edistyin ihan hyvin viimeksi, mut aika vähän opin siihen nähden, miten paljon aikaa mulla meni siihen. .-p No mutta, vähän kerrallaan. .--D

---
No ni, nyt tuun viimesen kerran koneelle, sit oikeesti luen ruotsia loppuvälkän. .-D Kävin äsken Fikun kanssa syömässä, ja sit luettiin yhdessä saniksiin, ku meillä molemmilla on sanakoe huomiselle.. Ja sit enkun tunnilla imotettiin niinkin mukava asia, et pidetäänpäs maanantaina sanakoe... Kiva, me ei ees olla kunnolla käyty sitä kappaletta, ja nyt pitäis sit ne sanat osata. Et saan jälleen viikonlopulle opiskeltavaa, PÖH. Ääh, mun kynsi lohkeilee, pitäis varmaan leikellä sitä lyhkäsemmäksi. .-( Ois kyl muutenki hyvä vähän lyhentää noita pisimpiä kynsiä, kun näyttää vähän hölmöltä, kun toiset on sika pitkii ja toiset lyhyitä. .-D Voi höh, mun täytyy varmaan alkaa lopetella tätä kirjtusta. .-p En oo varma, ehdinkö huomenna kirjottaa, kun on vaa yks vapaa tunti, ja vietän sen ehkä kotona (se on eka tunti) ni sit sais nukkuu pidempään. .-D Mut "nähdään" viimeistään maanantaina. .->

Kysymys lukijoille:
Kuuntelitko musapalkistaa musiikkia lukiessasi tätä?
vaihtoehto 1: Juu. .->
vaihtoehto 2: E..

2 kommenttia:

honey kirjoitti...

ainii ku hiltsuhan on viel lukiossa :DD vikalla eiks vaa?

Kasa kirjoitti...

Juu, onhan se. .---D