maanantai 15. elokuuta 2011

Inhoan tätä...

...koulun koneen näyttöä, kun jos yritän kääntää sitä, ni sitte osun vahingossa tohon näytön sammutusnappulaan, ja sit on tyhmää, kun se käynnistyy sika HITAASTI.. Oon jo kaksi kertaa kolmen päivän aikana sammuttanu näytön vahingossa. .----D Joo, ja tän postauksen aihe pitikin olla tyhmä koneen näyttö. .---D Perjantaina en ehtiny kirjottaa, koska mulla oli aamulla vapaa tunti, ja kävi niinkin mukavasti, että isi suostu viemään mut (ja Fikun) kouluun vasta kymmeneksi, ni ehti hyvin nukkua siinä. .---D No mutta tänään mulla on aikaa kirjoittaa, mulla on nimittäin kolme vapaa tuntia, ja vaan yksi oppitunti. .----D Että mukavan rento alku kouluviikolle, kun maanantaina on vaan yksi tunti. .-) En mä kyllä aio koko aikaa koneella tietenkän olla, mulla on kaikkii läksyjä, joita en viikonloppuna ehtiny tehdä. .-P Koko aika tulee hirveesti kappaleiden suomennos läksyjä, kun mulla on kolmea kieltä tässä ekassa jaksossa. .---D Pitäis viel mennä kattomaan toi enkun kappale läpi, kun se oli läksynä tälle päivälle... Se oli vaikee kääntää, toivottavasti ei tunnilla käännetä sitä mitenkään lause kerrallaan, hyi. .-< Fikulla on se sama ope, ja se kertoi, että ope ei pakottanu vastaamaan, mut kun toi on se kertausenkku, ni se saattaa laittaa kaikkia vastaamaan.. .-s No, sit vaan yritän, ja jos menee väärin, ni voivoi. .-D Toi kuulostaa niin helpolta, kun tähän blogiin sen kirjottaa, mut sit tunnilla oon ihan paniikissa. .-P Mulla on tässä semmonen vajaa tunti aikaa ennen tunnin alkua, ni oon koneel viel hetken, ja sit meen kattoo sitä enkun kappaletta.. Sit otin mukaan myös ruotsin kirjat, sillä mulla on siitä huoiselle läksyksi kappaleen suomennos.. Ja enkun sanakoe keskiviikkona, nää kielet aiheuttaa mulle päänvaivaa.. /--,

Ärn, joku käyttää kopiokonetta niin täysillä, etten kuule musaa, byääh. .-( Pitää koventaa ämppää.. Ja nyt se kopiokone hiljeni heti, kun mä kovensin. .----D Nyt pitää sit hiljentää... Mulla alko just tää biisi:
Mutta niin, mä ajattelin viikonlopusta kertoa. .--D Viikonloppuna tuli taas vähän valvottua, tyyliin menin kolmen jälkeen yöllä nukkumaan, ja sit kahentoista jälkeen herään. .---D En pääse tästä mun kesärytmistä eroon, eilenki teki tiukkaa, et sain itteni kaheksi sänkyyn, mutta ei siitä nukkumisesta tullu mitään, kun me Fikun kanssa julteltiin kolmeen. x---D Että neljän tunnin yöunet takana, ja tunnen oloni kohtalaisen pirteäksi. .--D Ei se väsymys vielä alkuviikosta tunnu, mut jos jatkan samalla tyylillä, ni torstaina ja perjantaina en meinaa herätä millään. .-D Sit perjantaina ja lauantaina tuli vähän valvottua yöllä sen takii, ku kateltiin taas youtubesta videoita. .--3 Ootan jo ens viikonloppua, silloin voi katsella taas lisää. <3 Awws. <3 Mut sitä ennen on vielä neljä päivää koulua. 3--. PÖH. Koska niitä videoita pitää kattoa yöllä, siinä on joku juttu, silloin niitä on kivointa katella. .--D Mut sit kouluviikolla voi aina läksyjä tehdessä (tai oikeestan sillon, kun pitää taukoa läksyistä) katella kaseltilta vauvaohjelmia, jee. x--D

--
Hihii, nyt on koulu tältä päivältä ohi. ^^ Selvisin enkun tunnista hyvin, en mokannu kertaakaan missään. .--D Pääosi vaan tehtiin tehtäviä läksynä olleesta kappaleesta ja tarkistettiin niitä. Se vaan oli vähän hölmö homma, että ku niitä tehtäviä oli niin hetki aikaa tehdä, ja ope nytti sen jälkeen vastaukset, joten mä en kunnolla ehtiny tehdä niitä, joten meni vähän kopioinniksi. ,-P Mut koitan sit kotona viel kattoo niitä tehtäviä ja ymmärtää itekin jotain, JOS jaksan.. .--D Nii, ja kiva, sit ope ilmotti, että keskiviikkona pidetään sanakoe! Ei siinä muuten mitään, mutta mulla on samalle päivällä toisestakin enkusta sanakoe!!! .--/ Pitikin mun ottaa kaksi enkun kurssia samaan jaksoon.... Että tulee kova lukeminen. .---D Sit mun tuurilla ruotsin ope ilmottaa huomisella ruotsin tunnilla, että pidetään siitäkin sanakoe keskiviikkona. Se menis kyl jo rajuks, kolme sanakoetta samana päivänä. .----o Muttamutta, rauhassa vaan, ja eihän se ruotsin sanis oo vielä ees välttämättä tulossa.. .-D Mennään taas Fikun kans samaan aikaan syömään, se soittaa mulle sit, kun niiden tunti loppuu. ,-) Ni oon sen aikaa tässä koneella, mut sit mun on oikeesti mentävä lukemaan sanakokeisiin + tehtävä ruotsin ja matikan läksyt. .--s Voi kamala, kun on HIRVEÄSTI tekemistäää. .--< Noh, onneksi oon vielä vireessä loman ansiosta, ja en oo ihan masentunu vielä työtaakan alle. .--D Voi hitsit, viikko sitten mä nukuin vielä tähän aikaan... Vai nukuinko? Olikohan se maanantaina, kun me herättiin aikasemmin..? En mä muista. .-D

Lol, kylään koko aika mun kynsiä. x---D Ostin (=isi osti mulle) sellasen kiiltelevän liilan kynsilakan, ja tää on aivan ihana, kiiltelee niin kivasti. .--3 Random kynsiin liittyvä kuva, jonka nappasin piristämään tätä (AJ:ta lukuunottamatta) kuvatonta postausta. .-D

Aika hauskoja tekokynsiä. .---D

 Kone käski äsken vaihtaa salasanaa. Se on ärsyä, kun en keksi ikinä mitään uutta salasanaa. .--D Nytki pidin melkeen samana sen kuin edellisenkin, vaihdoin vaan yhden kirjaimen. .-D Sit en kuitenkaa ens kerralla muista, et vaihdoin salasanaa ja ihmettelen, miks en saa kirjautua. .---D Mut yritänpä muistaa.. Nyt lähen syömään, ja sen jälkeen teen sit läksyjä, mut enköhän mä vielä tuu kirjottamaan tänne, en nimittäin jaksa keskittyä pitkää läksyihin. .-p

--
Moi taaas. .--D Nyt on ruotsin kappale suomennettu, enää vaan matikan läksy huomiselle. ,-) Päätin nyt vaan äkkiä tulla tähän koneelle huvittelemaan, mut sit aion kyllä ahkeroida puol kolmeen asti. .--P Sit isi tulee hakemaan, ja mennään kattomaan mummoa, kun se ollut sairaalassa/terveyskeskuksessa (siirrettiin terveyskeskukseen leikkauksen jälkeen) jo kohta kaks viikkoa. .--( Mummolla meni jalka niin huonoon kuntoon, että sitä piti leikata ja jtn, en oikeen tarkemmin tiiä. .-/ Onneksi hän pystyi viime viikolla jo vähän kävelemään, kun käytiin silloin koulun jälkeen kattomassa. .-) Että mummo saattaisi päästä kotiin sit. .-) Meidän mummo asuu siis meidän "naapurissa", tai silleen jännästi, et meidän talosta pääsee sisäkautta mummolan puolelle. Juu, mutta toivotaan parasta, et mummo voisi hyvin. .->

Ainii, tästä mun piti mainita. .--D Kun suomensin sitä ruotsin kappaletta, niin yks tyyppi meni siinä Norjaan, ni mulle tuli Allu mieleen! ,--3 Ois aika siistii matkustaa jonnekin (esim Norjaan) ja nähdä siellä joku fanittamansa henkilö (esim. Allu). .---D Mulla onki ollut Allua ikävä, haenki kivan siitäää. <3 Lol, yritin google hakuun kirjottaa Allun nimeä, ni sit se teki kuvahaun Alkosta. X--P No jo nyt on, nyt tuli "alepa" .----D Miksi ei onnistu D---. Noni:
AlluAlluAllu<3

Tiiättekö mitä? Aina, kun kuuntelen Allun Suomen, ni mulle tulee hyvä mieli. .----) Tässä biisissä on jotain... Hienoa. .->


Näihin hienoihin tunnelmiin voinkin sitten lopettaa, ja mennä läksyjä tekemään... Paiti että pitää muokata musapalkkia, hah, teenki sen nyt. ,----->

Kysymys lukijoille:
Ootko käyttäny tekokynsii joskus?
Vaihtoehto 1: Enpä oole
Vaihtoehto 2: Joo .->

3 kommenttia:

Ciesse kirjoitti...

Mulla alkaa huomen koulu .-(. Tänäänkin väsytti aamulla paljon kun piti herätä yhdeksältä kun mentiin Skanssiin. Ihanaa Allu juttua, oon ajatellu tänään Allua jostain syystä paljon. En keksi nyt järkevää kommaa ihan mielenkiintoisia kynsiä tossa kuvassa. Äh en taaskaan pysty kommentoimaan normisti .-/.

Heidi kirjoitti...

Kiva kun postasit, kuten oon jo sanonu, näit sun postauksia on kiva lukee :--D äh, en keksi mitään järkevää kommaa.. :'--D

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Voi, koita selvitä, kohtahan tulee jo uus kesäloma... .-D Aikaset herätykset on ärsyttäviä. .-P Hihi, hauskaa, että olet Allua ajatellut. .--D <3 Minä kans. .-3 Mäkään en voi kommata tilillä, lol..

Evening: Sehän on kiva. .---D