keskiviikko 17. elokuuta 2011

Päivän tauko...

...oli taas bloggaamisessa, tuntuu, etten millään kerkeä koneelle vapaatunneillani. .-/ Nytkin meni jo puoltuntia, ku kävin lukemassa muiden julkaisemia postauksia, joten en hirveesti ehdi kirjotella tänään. .-/ Kiva, ku mulla ei oo tässä mun paidassa taskua, ja ämpän kuulokkeiden johto on niin lyhyt, ettei se ylty housuntaskuihin, ni arvatkaa, miten mä pidän tätä ämppää? .----D Kun tossa johdossa on semmonen ihmeellinen lenksukka, ni pujotin sen paidassa olevaan nappiin roikkumaan. .---D Näyttää aika aasilta mut mitäs pienistä. .---D En muuten muista, oonko tässä blogissa laittanu kuvaa mun ämpästä näkyville, edellisessa oli ainaki.. No, laitan nyt tähän:

Että noinkin näyttävä. .-D Mulla ei sit oo mustia kuulokkeita, mut en löytäny valkosilla kuulokkeilla kuvaa. .-/ Toi on ihan kätevä ämppä, mahtuu hyvin mukaan. ,--) Ärn, ärsyä, ku osun koko ajan caps lockiin, ja sit ihmettelen, että miksi fontti tulee isona. .---D Mutta hmm, mistäs voisin kertoa.. No tästä päivästä vaikka. .-D Mulla oli tänään kaksi enkun sanakoetta, läpi varmaankin pääsen, mutta virheitä ja tyhjiä kohtiakin tuli. ,-/ Ihan törkeetä laittaa samalle päivällä kaks sanista, ihan ku mä kerkeisin lukea molempiin! Sen siitä saa, kun valitsee kolme kielikurssia samaan jaksoon... .-p Aluksi ruotsinopekin meinasi laittaa sanakokeen tälle päivälle, mut sit onneksi se siirsi sen perjantaille. .-) Mutta pöh, joudun lukemaan sit taas sanoja, siihen meneekin kaikki aika kotona. .-D Ja sit noista kielistä tulee läksyksi kappaleiden suomennoksia usein, no pöh, niihinki menee aikaa hirmusti. .-P Nytkin enkun kappale pitäis suomentaa huomiselle... Mut se jää sit kotiin.

Mua niin uuvuttaa nää kolmen tunnin päivät. .--P Onneksi huomenna on vaan kaksi tuntia koulua, jee. .-D Vaikka tää viikko matelee hiiitasti, ni on sentään nyt jo yli puolessa välissä, ooon viikonloppua oottanut niin koavasti! .--D Tosta viikonlopusta tuli mieleen sellanen bändi ku Allstar Weekend, ja siitä mulle taas tuli mieleen yks niistä bändin jäsenistä, jota oon välillä kyyläilly niiden musavideosta. .---D Laitoin ton bändin nimen sit googlen hakuun, se selvitin sen hyvännäkösen hepun nimen, ja nyt ihailen sen kuvia. X-P Pöh, on mullakin huvit. .'--D Okei, näytän mä teillekin:

Oli kauheen vaikee löytää siitä sellasta hienoa kuvaa. .-p Oon kyl sitä mieltä, et se on söpömpi liikkuvassa kuvassa. ,-D Laitan nyt vaikka videonki, ni voitte verrata. .-D

Se on toi basson soittaja. .-> Tohon biisiin oon tutustunut, kun se Sing It pelissä on laulettavana, muuten en oo noiden musiikkiin perehtyny... Pitäiskö? .-D Nii, ja en vielä kertonukaan, että sen söpön basistin nimi on Cameron Quiseng (piti kopioda, en uskaltanu kirjottaa ite, oisin kuitenki kirjottanut väärin. .-D) Ja pöh, miksi musta tuntuu, että tästä kirjotuksesta tulee nolo? .--D No tulkoot. .-D

Fiku pääsee kohta tunnilta, ni alan varmaan lopetella.. Sit lähetään isin kanssa taas mummoa katsomaan sairaalaan. .-) Mut joo siinä oli tälle päivälle tarpeeksi hömppää. ,-D

Kysymys lukijoille:
Onko sulla ämppä tai joku muu musiikin kuunteluvehje mukana koulussa usein? .-->
Vaihtoehto 1: Tietty!
Vaihtoehto 2: Eipä oo...

Ei kommentteja: