tiistai 23. elokuuta 2011

Kirjotan lyhyesti...

...tänään, sillä mulla on vaan yksi vapaa tunti, ja aattelin käyttää sitä muuhunkin kuin blogiini. .-D Mun mahalla on joku ongelma, se pitää ihan hirveitä ääniä! .-o Ja kamalan kovia, onneksi tääl käytäväs on vaan pari tyypiä mu lisäksi. Mut jos ois enemmän, ni ne ekä juttelis, ja mun maha-äänet ei kuuluis niin hyvin. Maha taitaa jo jännittää seuraavaa tuntia, mulla on enkkua. .-P Ei siinä muuten mitään, mut mä kattelin vähän seuraavia tehtäviä, ja huomasin kauhukseni sellaisen puheenpito tehtävän. .-o Siinä on 20 aihetta, ja sit jokaisesta täytyy pitää minuutin puhe, hyi! Toivottavasti se ope ei pakota luokan eteen tai mitään, mieluummin voitais vaan parin kanssa pitää puheita toisillemme, koska en halua, että kaikki saa kuulla mun huonouden enkussa. .-P Ja en oikeesti osaa yhtään lausua enkkua tai mitään.. Täytyy ny vaan toivoa, ettei tehtäis sitä.. Suomensin varmuudeksi ne puheiden aiheet, ni sit en sentään nolais itteeni kysymällä "mitä toi vaihtoehto tarkottaa?", joudun aika usein kysymään, kun en ite ymmärrä. .--D

Oon nyt noihin Iloliemen kommentteihin vastaillu, mutta niille ei tunnu tulevan loppua. .-D Oon kyllä varmaan jo puolen välin ylittäny, mutta silti hommia riittää. .-D Mut noihin kommentteihin on ollut kyllä kivaa vastailla, hihii. .---3 Hih, kuuntelen mun Allu-ämppää, ja tää on kiva, ku soi lauluja, joita ei tolla toisella ämpällä ole. .-D Nyt soi tämmönen kappale:
Laittelen näitä biisejä nyt tänne kirjotusten sekaan, koska silloin, kun tiedustelin musapalkin käyttäjiä, ei kukaan tunnustanut kuunnelleensa musaa siitä. .-o Ni ehkä näitä nyt jaksaa kuunnella(?). No, minä käytän tuota musapalkkiani sitten itse, sieltähän löytyy hyvää musaa. ,-->

Ääh, enkun tunnin alku lähenee, hyyyi. .-< Tai no, ei se ala vielä puoleen tuntiin, mut... .-D Oikeesti ihan kamalaa. Noh, mut onneksi enkun tunti on nyt heti tässä aamusta, ni sit loppu päivän voin rentoutua. .-> Ihanaa, kun vikalla tunnilla on matikkaa = voi nukkua! Siellä ei oo mitään pelättävää, voi vaan olla rennosti. .-> Siinä on vaan se, että pitäisi jaksaa sitä opea kuunnella... Mut sen selityksistä ei oikeesti tajuu yhtään mitään. .-o Eilen yritin kotona vähän lukea matikkaa, mut en nyt tiiä, ymmärsinkö mitään. .-D Oli TODELLAKIN typerä idea alottaa pitkä matikka, mut vähän pakko, koska englannista en ainakaan selviäis pitkänä. .--P Miksi pitkänä ei saisi kirjottaa vaikka bilsaa tai jotain muuta, miksi just matikka tai enkku!!!? Lol...

Voisin taas vaihteeksi tehdä yhden topin, en oo aikoihin niitä muistanukaan tehdä. .-D

Top 3 parhaat pukeutumis tyylit:
Hmm, ei mulla oo silleen mitään tiettyjä tyylejä, ni kerron vaikka, mistä seikoista pidän pukeutumisessa. .-D

1. Pillifarkut on pakko olla, mulla on epämukava olo löysissä huosuissa. .-P
2. Paidan pitää olla niin pitkä, ettei maha näy. .-D
3. Asun huolettomuus, asun ei tarvitse sopia hienosti yhteen, vaan on kivaa, kun on esimeksiksi eri paria olevat sukat. .-3 (sanoo se, jolla on AINA sukkien toinen pari hukassa. .-D) On myös hyvä, kun asun valintaan ei kulu tuhottomasti aikaa, kun voi pukeutua niihin, mitä ekana sattuu käteen osumaan. .-)

Apua, aloin ton kolmos kohdan perusteella kuulostaa joltain miten sattuu -pukeutujalta, mut sellanen mä melkein oon. .-D Siis, kyllä mä siististi pukeudun, omasta mielestäni ainaki. .-> Heh, äsken kuvisluokkaan tuli porukkaan, olikohan siinä Honeyn luokka, kun hän ilmoitti, että he tulevat kuvis tunnille tänne lukion tiloihin. .-D Kyläsin vaivihkaa, mut en kyllä keksiny, kuka niistä ois ollu Honey. .-P  Honeylle tiedoksi: (jos nyt kuuluit siihen porukkaan, joka kulki kuvisluokkaan silloin) mulla oli mustat housut ja pinkki paita, ja olin tämmösellä ns. seisomakoneella. .-D Joo, mutta nyt alan lopetella..

Kysymys lukijoille:
Osaatko puhua englantia hyvin?
vaihtoehto 1: No en. .'--D
vaihtoehto 2: Joo, oon siinä aika hyvä.

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Me sit varmaa oltiin se luokka minkä näit.. :--D yritin ihan huvikseni kattoo ketä siel koneil on kun aattelin et joku vois olla sä :--D Mut vaikeet vaan kun ei tiiä milt tarkalleen näytät, mut onneks noit kuvistuntei on viel paaljon siel lukiol niin voin yrittää kyyläillä lisää, jos siis oot sillon siel koneilla :---D

Ja muuten, et oo ainoo kuka ei osaa kauheen hyvin enkkuu, en osaa lausuu niit sanoi ollenkaa oikein.. :'--D Mutta, näillä mennään ;--) Toi enkun tehtävä kuulostaa muuten ihan kauheelta, onneks meil ei oo tommosii :--D(vielä...)

Postaile taas :--)

Kasa kirjoitti...

Hui kamala, toivottavasti ette tunnistanu mua. .--D Eipä siellä käytävässä paljoa porukkaa ollut, joten minut oli helppo huomata. .-D Niin, vaikea tosiaan arvailla, jos ei ulkonäköä tiedä. .-D Enköhän mä oleile näillä koneilla aika usein, tai muuten vaan hengaan kolmos kerroksessa, ni ehdit kyyläillä. x-D Joo, siis englannin lausuminen on ihan kamalaa, mä vaan luen ne samalla tavalla miten ne kirjotetaan. .--D Se tehtävä oli ihan kauhee, onneksi se on ohi nyt. .-) Mut lisää suullisia keskustelutehtäviä on vielä tulossa tällä kurssilla... Joo, meen postailemaan. .--D