torstai 25. elokuuta 2011

Toilet emergency...

...= vessahätä? x---D Joo, mä tässä keräilen aineistoa sitä ens tunnilla olevaa enkun esseetä varten. Aattelin kirjoittaa maastojuoksu kisoista, joihin osallistuin 1-6 luokilla joka vuosi. .--D En oikeen nimittäin keksiny mitään hienoa, ni tossa on nyt joku juttu, mitä on mieleen jääny. .-D Joo, nyt siis etin tosta nettisanakirjasta esseeseeni siopivaa sanastoa, ni sit ei mee koko aineen kirjoitusaika sanakirjan pläräämiseen. Ja saan monipuolisemmin etittyä synonyymejäkin näille sanoille, en kyl oo varma, jos ne ei ihan samaa tarkotakaan, mut.. sit on voivoi. .-D Joo, mä just muistelin, kuinka siinä lähtöviivalla kaikille tuli vessahätä kun jännitti niin paljon, ni sit mä laitoin tonne hakuun "vessa" ja "hätä" sanat, niin tuli toilet emergency. .---D Mä aattelin ihan läpällä laittaa sen, kuulostaa niin... hienolta. .--D Pahus, Yun (=tietosanakirjani) ei ole mesessä, olisin häneltä voinut kysyä, miten sanotaan vessahätä englanniksi. .-D Toivottavasti sit keksin tosta maastojuoksu-aiheesta tarpeeksi sanottavaa, sanoja pitää olla 150 vähintään. .-P No pahus, koitin googlesta ettiä maastojuoksu kuvia, mut sieltä tuli vaan koirien kuvia. .----D En löytäny ees mitään tilastoa niistä tuloksista, en nimirttäin yhtään muista, miten niissä sijoutuin. .--D En mä koskaan mitalia saanut, en ees lähelle päässy, mut oli silti jotenki hienoa osllistua niihin. .-D

Joo, jos välillä puhuis jostain muusta. .-D En eilen ehtiny ollenkaan koneelle, ja en siis päässy lataamaan mun ämppää, ja nyt siitä on akku lopussa, joten joudun pärjäämään patteriämpän kanssa. Huono homma tässä vaan on se, kun siitäkin on patteri lopussa. .-( Eh, mä vähän innostuin ja laitoin ämpän täysille, kun Allun Suomi-biisi tuli. .---D Se kulutti paristoa paljon. .-/ Hi hitsi, se mun enkun ope käveli tästä ohi, ihastelikohan se mun suunnitelua? Joo, mistähän se ois voinu ees tietää, että suunnittelen enkunesseetäni? .---D Mut mä rupeen varmaan lopettelemaan tälät erää. .-)

--

No kiva, juoksin kolmosesta ykköseen ja takaisin ettiessäni vapaata konetta. .-p Viimein onneksi löytyi. .-) Hih, keksin, että ämpän patterin säästämiseksi voin kuunnella musaa kuulokkeilla koneelta. ,--) Nytpä tosta mun blogini musapalkista on apua. ,----> Tän biisin valkkasin:

Täähän on aika hyvä biisi, vois ämpälle joskus ladata. .--D
Jee, nyt on kaamea enkun esseekin ohi. .-) Kiva, mä luulin, et toi ois joku harjotus, mut sit selvisikin, että toi oli ihan kokeeseen kuuluva essee. .-o Kun yleensä me tehdään tunnilla essee, jolla ei oo mitään tekemistä kokeen kanssa, sellanen harjoitus, ja sit kokeessa olis oma essee, mut nyt ilmeiseti toi olikin se kunnon essee. .-o ja Nyt mua hävettää, kun kirjoitin sinne jostain vessahädästä. .'---D Toilet emergency... x-D Hahah. Sit kun saatiin käyttää sanakirjoja apuna, ni vitsi mä meinasin revetä, kun jotain sanaa ettiessäni sieltä löytyi sana "läskimaha" .-----D En kyl yhtään muista, mikä se englanniks oli, mut silti. .---D Aijuu, sit, kun mä menin sinne enkun luokkaan, ni se ope vaan seiso siinä ovella ja kätteli mua. Olin iha, et mit ihmettä, mut sit muistin, et tänää on joku ihme kättelypäivä meidän koulussa. .-D Mä vaan ihan hölmistyneenä kyyläsin sitä opea, sitä varmaan huvitti. x-D Hoh..

Nytten mulla on siis vapaatunti, ja sit on enää matikkaa. c-, Kohta on viikonloppu, iihanaa. <3 Pääsee taas pelaa simssiä ja muutenki on kivaa, kun ei tarvii kouluun mennä. .-D Jos taas tekisin topin, et saisin joskus nämä kaikki tehdyksi. .-D

Top 3 elokuvat
Jaah, minä oon hyvin vähän elokuvia katsellut, mutta kolme sentään olen nähnyt. .---D

1. Camp Rockit (laitan ne nyt samaan, koska muuten ois vähän tyhmää, kun ois eka ja toka sama. .---D) Oli niin ihanaa, kun sain Camp Rockit joululahjaksi, sit heräsin aamulla aikasin kattomaan niitä. <3 Sain ne siis eri jouluina. .-D Ja plussaa tuo tietysti se, että Jonas Brothers näyttelee niissä. x-) Camp Rockissa on myös hyvää musiikkia, ja muutenkin tykkään, kun kyseessä on tommenen musiikkielokuva. .-)
2. Sain Sepolta kerran lainaan sellasen leffan ku Aquamarine, ja se oli oikeestaan aika hyvä. .-) Hauska ja silleen. JOS me saadaan ikinä se Camp Rock sims-tarina loppuun, ni tämä vois olla seuraava elokuva, joka toteutettaisi simssillä. .--D
3. Katoin Sepon kanssa myös Raise Your Voice elokuvan, kun Seppo aatteli, että mä tykkäisin siitä, kun se muistitti sen mieltä Camp Rockia. Tykkäsin kyllä Camp Rockista enemmän, mut se oli kivaa, kun tämä oli vähän "rajumpi". Tai kun Camp Rock on sellanen vauvaleffa. .--D


Random kuva Aquamarine elokuvasta. .-D

Voi hitsi, kun kävin syömässä Fikun kanssa, ni sit Hiltsu tuli syömään siihen viereiseen pöytään, ni me vaan hihiteltiin siinä, ja Fikun kaveri ihmetteli, mikä meitä nauratti. .--D hih, mutta juu, minun pitäisi luke huomenna olevaan sanakokeeseen, hyi. .-/ Mut paras olisi täällä koulussa saada luettua, jotta kotona vois sit keskittyä muihin läksyihin. .-P Mun mielestä on muuten tosi outoa, ku katsoo tän kirjoituksen esikatselua, ni mihinkään linkkeihin ei saa "koskea", mut noita youtube videoita kyllä saa katsoa. .---D Joo, mä lähen ihan just tästä koneelta, pakko vaan kuunnella Take Thatin Love Love biisi, se on varmaanki mun tän hetkinen lemppari!! .--D Kuunnelkaa tekin kommenttia kirjoittaessanne. ,-)

<3


Kysymys lukijoille:
Ootko osallistunut maastojuoksukisoihin kertaakaan?
vaihtoehto 1: Oonhan mä .--D
vaihtoehto 2: En/ei meidän koulut oo osallistunu sellasiin

2 kommenttia:

honey kirjoitti...

aquamarine on ihana :3 muuten lähetin sulle supersuper tärkeen sähkärin joten jos vaan mahollista kato se huomenna eli maanantaina ja jos vaan mitenkää mahollista ni vastaa siihen sähkärissä tai mun blogiin :) kiitttii <3

Kasa kirjoitti...

Juu, oli se hyvä leffa kyllä. .-) Ja vastasin juuri sähkäriisi. ,-->