maanantai 22. elokuuta 2011

Nyt pitäs...

...olla lukemassa ens tunnilla olevaan sanakokeeseen, mutmmut... En minä jaksais... .-D Kyllä mä hetken luin, ja sain jotenki ne kaikki sanat mieleen, et läpi varmaan kyllä pääsen. .-) Ja kun toi on se kertausenkku, ni me kerrataan sitä kappaletta varmaan uolet tunnista, ja sit vasta pidetään se sanakoe. .-D Esim. viimeksi se ope suomensi kappaleen sana sanalta.. .-D Et ei kai tässä hätää.. Joo, sit nyt ei sit kuitenkaa jostain syystä kerrattaiskaa, sit mä oisin vihanen. .-D Mut oon koko viikonlopun niitä sanoja lukenu, ni suurin osa ainakin on hallussa, ja tos äsken opettelin nitä sanoja, joita en vielä ehtiny kotona opetella. .-) TÄÄ NÄPPÄIMISTÖ VIKISEE??? .-o Ku kirjotan, ni kauhee vikinä! .---D En oo tämmösee ennen törmänny, mulla on vaan hiiret vikissy, mut ei näppäimet. .-D

Mitäs mä tein viikonloppuna, ymmm... En mitään erikoista kai. .-D Mitäs hienoa mä ikinä tekisin, elän aina vaan kotona ja teen samoja asioita. x-D En nyt keksi oikeen mitään kerrottavaa, joten ryhdympä vaikka vastailemaan kommentteihin Iloliemessä. .--D Osa alkaa olla valmis, mutta kommentteihin ei oo vielä yhtään keretty vastailla. .--/ Koskahan Fiku saa tunnuksen näille koulun koneille, sit me voitais samaan aikaan kirjottaa vastauksia. .-D Ku nyt täytyy vuorotella, kun on vaan yksi kone kotona. .-/ Hui, enkun ope meni äsken monistamoona, musta tuntuu, et se monistaa niitä sanakokeita. .----D Tiputtaispa se vahingossa yhden lattialle, ja sit mä näkisin, mitä siinä tullaaan kysymään! Hähähää. >.---D No ei ois reiluu huijata, oon tosin ennenkin juksannu kokeissa, voi mua.. Fikun tunti loppuu ihan pian, meen sit varmaan pois koneelta.. Mut tuun kyl vielä enkun tunnin jälkeen kirjottamaan. .--D

---
Enkun sanakoe oli helpompi kuin viimeksi, mut käännöslauseet meni vähän kökösti... .-P Tyhmää, kun en osaa. .--D Sit lopputunti harjoiteltiinkin perfektiä, ja se oli todella... hölmöä. .--D Ne tehtävät oli niin yli helppoja, että jopa minä surkimus sain tehtyä ne nopeasti. .----D Siis oikeesti, siin ei tarvinnu ees kunnolla miettiä, mitä pitäisi vastata, kun esim. tehtävän annossa luki: täytä perfektin kieltomuodot, ni tietää, mitä pitää tehdä. .-D Kun yleensä on sellaisia vaikeita tehtäviä, et pitää ite päätellä mikä muoto mihinkin tulee yms.  No mut eipä siinä mitään, kivaa tuntea olevansa hyvä, kerrankin! .---D Sit käytiin sitä kielioppia niin hitaasti, että jäi läksyksikin niitä helppoja tehtäviä, kivaa. .---> Sit kävin Fikun kanssa syömässä, oli hyvää ruokaa: riisii ja jauhelihakastiketta. .--q Ärsytti vaan, kun se kastike oli ihan täynnä pieniä sipulin palasia, ni nirsona minä ronkin ne kaikki sieltä pois. .----D En oo koskaan pitäny sipulista.. Tai en oo kunnolla tainnu ees maistaa sipulia, mulle on vaan tullu jostain hjoku, et sipuli on pahaa.. Jes, mulla ja Fikulla loppuu tänään koulu jo yhdeltä (tai mulla se loppui kyllä jo 11..), ja isi lupasi tulla aikasin hakemaan, ni päästään aikasemmin kotiin. .--) Se onki hyvä, ni ehditään ehkä kerrankin tehdä läksyt ajoissa. .-D Mulla on vielä viime viikolta jääneitä tehtäviä, mut Fiku just lesosi, ettei sil ois niinku mitään läksyä! >.-o No, mut mulle ainakin riittää hommia, ellen nyt niitä haluis tehdä, ois tässä puol tuntia aikaa. .-D Mut en mä taida viittiä, ainakaan vielä. Voisin vaikka lopettaa ja jatkaa niihin kommentteihin vastailua. .->

Kysymys lukijoille:
Oliko kiva postaus?
vaihtoehto 1: Ymm... tota..
vaihtoehto 2: Ihan jees *peukaloylöspäin*

2 kommenttia:

honey kirjoitti...

ää etkai OIKEESTI tykänny siitä ruuasta? :O mun on pakko sanoo et ku otin toisen haarukallisen ni meinas oksennus nousta kurkkuun (tosin saatto johtuu limasta kurkussa xD) ainii muuten, me tullaan huomenna sinne kuviksen tunnille lukiolle :D että ooppas valppaana!

Kasa kirjoitti...

Tykkäsin minä, se oli hyvää. ,-D Harmi, ettei sinulle maistunut. .--/ Apua, kheh, mulla onkin huomenna kaikki tunnit kolmos kerroksessa (missä kuvisluokka sijaitsee, jos siis meette kuvisluokkaan .-D) ni voin olla kyyläys valmiudessa hyvin, hahaa. ,-D