maanantai 29. elokuuta 2011

Enää 6...

...kommenttia, ni oon saanu mun blogiin yhteensä 200 kommenttia. .---D Aika hyvin mielestäni, tosin melkein puolet niistä on omiani, kun olen vastaillut kommentteihinne, mutta kuitenki. .-D Yritetäänkö saada se 200 rikki tämän kirjoituksen kanssa, jos kuus kommenttia saisin. .-D Viiskin riittää, voin sit ite kirjottaa sen kuudennen. .-D No mutta eihän tässä mikään kiire ole. .-) Maanantai taas, pitäisi siis viikko kestää koulua.. Inhottavaa, mulla on huomenna ruotsin sanakoe, ja oon ihan varma, että enkun ope ilmottaa tänään, et pidetään keskiviikkona sanis siinäkin.. Höhhh. Nytkin pitäisi olla lukemassa niitä sanoa, mutkun minä haluan olla koneella! .-D Taas meni mahtavasti melkein puolet välkästä, kun vastasin Honeyn sähkäriin. .-D Voi hitsit huomisesta on tulossa jännä päivä, Honey tulee tänne mun lukiolle kuvistunnille, ja sovittiin tossa sähkärissä miten pukeudutaan ym, jotta tunnistettaisi toisemme. .---D Vähän jännittää, uskallanko ollenkaan mennä juttelemaan, mutta kunhan ees tunnistettaisi toisemme, ni se olisi jo edistystä. .-D Lupasin pukeutua värikkäästi, joten minut varmaan ainakin tunnistaa. x-D

Yh, enkun ope käveli just ohi, ja se muistuttaa tuosta enkun tunnista, jonka alku lähestyy, hyii. .-/ Mut onneksi maanantaina ei oo muita tunteja ku toi enkku. .-) Mitäs viikonloppuna kävi, hmm.. No luin sanakokeeseen ja pelasin simssiä ja mariokarttia. .-D Ja katoin vauvoja (=lastenohjelmia). <3 mä muuten oon suunnitellu julkaisevani täällä blogissa sellaisen itse keksimäni haasteen tohon Mariokarttiin, vaikka ei sille kyllä varmaan käyttöä tule, kun tuskin monikaan lukijoistani pelaa sitä. .-D Vai pelaako? Tunnustakaa!! Laitan sen vaikka päivän kysymykseksi, ni sit nään vähän niistä vastauksista kannattaako minun julkaista sitä haastetta, vai pelaanko vaan omaksi huvikseni. .-D Musta kyllä tuntuu, et julkasen sen joka tapauksessa.. .--D
On toi Mariokart kyllä hyvä peli, suosikkini wii-peleistä. .-3

--
No nyt on koulu ohi tältä päivältä. .-) Kävin äsken Fikun kanssa syömässä, ja sit me suunniteltiin Iloliemen synttäri-juttuja vähän. ,-) LC Iloliemi, siis nettitarinamme täyttää keskiviikkona (kai silloin oli 1.9.?) 2 vuotta! .-D Sen kunniaksi ollaan vähän kaikenlaista väsäilty, saa nähdä, saadaanko kaikki valmiiksi ajoissa. .-P Voihan mahtava, jumitin koneen täysin, kun yritin löytää jotain kivaa kuvaa Ilolimistä.. .-p Nyt toi välilehti jumittaa kaiken aina, kun yritän avata sen... Lol. .-D Koitan kohta sulkea sen, jää nyt kuva saamatta. .-< Aattelin tänään päivitellä viimein myöskin tarinoideni linkkilistoja, nyt sieltä saa lähteä kaikki, joita ei ole päivitetty pitkään aikaan, kheh. .-D Joo, siellä sanotaan, että listalta löytyy likkejä, joihin voi luottaa, vaikka moni tarina on jo loppunu.. .-D Hölmöö.

Hei, mutta mitäs minä aloin nyt puhumaan simssistä, enkun tunnista oli vielä kerrottavaa. .--D Saatiin takaisin ne esseet, voi vitsi, mä olin jo kokonaan unohtanu sen toilet emergency-esseeni, ja alkoi sit hävettää hirveesti, ku se ope palautti ne. X--p Ja tosi reiluu, se ope oli arvostellu ne esseet jonku ylioppilaskokeen a-arvostelutaulukolla, vai mikä se nyt oli... No kuitenki hirveen korkee arvostelu asteikko kertausenkun ryhmälle. .-D Mä sain 50/99, ihan perus tulos mulle.. Kiva, kun ne opet aina puhuu, että lukioilaisten pitäisi saada 70-80, se olisi hyvä, jos on huonompi, niiin sitten on asiat vähän huonommin päläpälä. Eikö ne opet tajua, että tosta tulee paha mieli niille huonommille, kun se tolleen "haukkuu"? En nyt puhu tosta nykyisestä opesta, mut yks toinen ope aina sanoo jtn "voi kun oli helppo kuuntelukoe", minä sain siitä 6/60, helpoistahan yleensä saadaan noin huimat pisteet. .-D

No nyt päivitin linkit, ei siellä onneksi montaa tarinaa ollut loppunut/ei päivitetty pitkään aikaan. .-) Jaah, kello olisi yksi, (vähän oli jo) joten täytyisi alkaa lopetella.. Sit kotiin tekemään HIRVEITÄ enkun läksyjä, tämä ei tykkää. .-<
Kysymys lukijoille:
Onko sulla Mariokart-peli?
Vaihtoehto 1: Juu, onhan mulla. .-)
Vaihtoehto 2: Eij..

9 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Muakin jännittää nähä sut viimein(jos siis nähään), mutta toisaalta kiva tietää miltä näytät :---) Ja joo, meil on mario kart(pikkuveljen) ollaan me sitä joskus pelattu, mut ei pitkään aikaan :---D Mut laita vaan se haaste :---D

Toivottavasti saat viel ne neljä(?) kommenttia lisää! :--3

anna kirjoitti...

Hahaa, onnea ensitapaamiseen! =D En kyllä omista edes wiitä (minkä kyllä jo tiedät), joten mariokarttiakaan ei ole tullut pelattua. Ehkä sitten vielä joskus =) Ja onnea etukäteen Iloliemille!

honey kirjoitti...

hihii :):) ei meillä kyllä tota peliä oo mutta oon pelannu sitä eveningillä joskus :D haluisin wiin ja siihen mariokartin mutta mulla on jo ehkä hiukka liikaa elektroniikkaa.. :D:D muuten tajusin että mulla on huomenna liikkaa joten mulla ei ookkaa varmaan farkkuja.. ja en voi varmaa kauaa jutella kun aina joku tulee myöhässä nii open mielestä on jo "kiire" tekemään piirustuksia -.- mutta koitan moikata :3

Kasa kirjoitti...

Evening: Huu, apua, eihän tässä enää kauaakaan mene, kun te jo tuutte. .---D Luulis, että nähdään, ku aion tääl kolmoses hengaa tän ekan tunnin ajan. ,-> Ooh, onhan tohon kyselyyn vastanut sinunkin lisäksesi joku, heh, ehkä mä joskus rupeen kirjottelee sitä haastetta. .-D En valitettavasti saanut, noh, ens kirjotuksessa sitte. ,->

Anna: Heh, kiitos. .-D Onnea tarvitsaankin, mullehan saattaa tulla joku paniikkikohtaus kesken kaiken, ja juoksen vessaan piiloon, kun jännittää liikaa. .-D Noh, yritän pysyä paikallani. .-> Niin juu, muistanhan minä sinun wiittömän kohtalosi. .-< Ehkä tosiaan joskus tosiaan pääset pelaamaan. ,---) Kiitos onnitteluista, tosin sekoilin tuota postausta kirjoittaessani, oikeasti ne synttärit on vasta torstaina eikä keskiviikkona, mut parempi niin, ni saadaan vähän lisää aikaa yhen jutun valmisteluun. ,--)

Honey: Mäkin alkuun kaverilla olin pelailemas, kunnes sit saatiin isi suostuteltua wiin ostamiseen. .-D Okei, mäkin koitan vilkutella. .-D

Mesinen kirjoitti...

Ajattelin nyt jättää kommentin, että saat sen 200 täyteen ;). Ei ole mario kartia, mutta muita auto pelejä, tuolla toisella puoliskolla on. Toivottavasti tapaaminen meni hyvin.

Ei se englanti tai ruotsi ole oikeasti niin tärkeätä. Ainakaan kieliopillisesti. Pääasia, että pärjää. Itse en ole koskaan menestynyt kielissä ja silti hyväksyivät yliopistoon. Koska olen sählännyt eri aineiden välillä, niin ovat hyväksyneet jo 6 kertaa (ehkä lopetan jo hakemisen ja tyydyn alaani). Sain ylppäreistä molemmista c:n (siis ruotsista ja enkusta), eikä muutkaan olleet häikäiseviä tuloksia. Tai enkusta sain alun perin b:n, mutta korotin silloin keväällä. Lukion opettajien mielestä juuri niiden aineet on tärkeimpiä, mutta jos aio opiskella kyseisiä aineita, niin ei se yleensä niin vakavaa ole.

Tulipa omituinen kommentti. Kai siksi, että itse olin aikoinani kauhusta kankeana, että pääsenkö ikinä opiskelemaan mitään, kun keskiarvo oli c...

honey kirjoitti...

moikka taas :D näin sut mutta en tajunnu että se oot sä kun vasta luokassa ni sitte en vilkuttanu tai mtn :D ja muuten, en voi julkasta sitä sun kommenttia blogissa kun siinä oli mun isoveljen nimi :/ sulla on muuten ihanat hiukset :)

Kasa kirjoitti...

Mesinen: Oi, kiitoksia paljon kommetista, tästä vastauskommentista tuleekin sitten 201, eli 200 tuli täyteen, jee. .---D Hih, mä tykkään kaikista autopeleistä, mut koitan tyytyä pelkkään Mariokarttiin. .-) Juu, eihän se englannin osaamattomuus tosiaan ole maailman kamalin asia, ja olen miettinyt, että jos tulevaisuudessa tarvitsen muuta kuin suomen kieltä, niin hommaan tulkin. x-) Mä kyllä aattelin jättää enkun kokonaan kirjottamatta, ei siitä mitään tulis, mut ruotsin yritän saada kirjotettua. .-P Tosi kivaa saada uusilta kommentteja. .->

Honey: Joo, tota mä ahersin läksyjen kanssa siinä, ja vaivihkaa koitin vilkuilla sitä väkijoukkoa, mut en sua kai nähny. .-P Että en kehdannu mitään huutaa "MOI, MÄ OON KASA" x--D Mut katotaan sit ens viikolla taas, miten käy. .---D Juu ei se mitään, vaikket kommenttiani julkaise. .-) Kiitos. .-3 En tajuu, ite en niinkään pidä hiuksistani, mut oon monelta saanu niihin liittyviä kehuja. .-D

Heidi kirjoitti...

Tuli vaan mieleen, et munkin ois tehny mieli huutaa siel, "hei onks joku teist Kasa:D:D". Ja mä näin sut siel käytävässä(olettaen et olit se jol oli vihreet housut), mut menin jotenkin sekasin, kun mietin oliks se sä, ja sit viel mun serkku oli siel käytäväs niin.. :--D joo, toivottavasti ens kerralla ehitään moikatakkin :--)

Sori muuten kun kommasin tähän vanhaan postaukseen, toivottavasti huomaat tän sitten :-->

Kasa kirjoitti...

Miksen ole huomannu tätä kommenttia? >.---o Onneksi selailin hyvikseni näitä vanhoja kirjoituksia ja huomasin. ,-D Vähän oisin revenny, jos oisit ruvennu huutelemaan mun "nimeä" siellä käytävässä. x-D Juu, mulla oli ne vihreet housut ja istuksin siinä penkillä enkun tehtäviä tehden. .-D Saa näihin vanhoihin kommentoida, yleensä huomaan uudet kommentit, mutta tätä en jostain syystä ollu nähny. .-o Tai siis nyt myöhässä näin. .-D