maanantai 2. huhtikuuta 2012

Neljän...

...tunnin päästä kaikki kamala tämän jakson osalta on ohi... Tai toivottavasti jo aikaisemmin. .-D Pitäisi mennä tonne kuvisluokkaan työstämään niitä kuvanmuokkauksia tänään, mut ootan ensin, et Fiku tulee terveystiedon kertaustunnilta, en nimittäin haluis mennä yksin säätämään noiden koneiden kanssa. .--D Otin mä kyllä mukaan yhden toisenkin kuvistyön, jota täytyisi työstää myös, ja aattelin sen mennä tekemäänkin sit.. Viime tunnilla ei päästy tekemään niitä kuvanmuokkauksia, koska joku muu työskenteli sen koko tunnin sillä koneella, jolla ne meidän kuvat oli, ni se ärsytti. .-p Toivottavasti meidän kone on tänään vapaa, ois oikeesti ihan kiva saada pois alta noi kuvistyöt..

Mut siinä mielessä asiat on nyt ihan mukavasti, et mulla ei oo enää kokeita! .-D Tänään oli enkun koe, ja se oli yllättävän helpon tuntuinen, mulla saattaa olla jopa mahiksia läpi pääsyyn.. ,-> Koe koostui pääosin kielioppitehtävistä, ja ne ihan hyvin osasin, ja sit sanastoa oli vaan yksi tehtävä, mikä oli hyvä, sillä en lukenut sanastoa paljon yhtään kokeeseen. .-D Tietysti sit ne sanakokeet vaikuttaa siihen numeroon, ja ne mulla meni vähän kökömmin, viimeisimmästä tuli 1/20. .-D No mut toivotaan nyt, että läpi menis. .-> Esseeseenkin sain mielestäni ihan hyvin kirjoitettua asiaa, varmaan paras tekemäni essee lukiossa. .--D Tai et kerrankin tuli sellanen olo, et "jes, aika hyvin meni toi essee" eikä tämmöstä: "no voi nolo, en kehtaa näyttää tätä opelle". .-D Sit piti kirjoittaa palautetta tosta kurssista ym, ni mä sit siinä selitin yhden konseptin sivullisen verran asiaa. .-D Yritin vähän selitellä, että laiska asenteeni johtui yo-kokeesta ja semmosta.. Kun piti joku syy tolle laiskuudelle keksiä. .--D Sit yritin vähän kehuakin ahkeruuttani niissä asioissa, joihin olin vähän panostanut. .-D Kerroin myös, että välillä tunnille tulo ahdisti, mutta puheet englanti-allergiasta jätin kumminkin pois. .-D Huuh, jännityksella ootan kokeen tuloksia...


Aaw, huomenna tähän aikaan olen toivonmukaan tuon ääressä pelailemassa. .-3 Odotan niiin innollla! .-D Sit kuitenkin toi meidän peli on viallinen tai jotain muuta vammaista, toivottavasti ei. .-D Arvatkaa vaan, miten saan tänään ajan kulumaan, kun Fiku lukee kokeisiin. .-P Joo, tosi tosi tosi tyhmää valittaa, ettei muka oo tekemistä, no mä kait pelailen vanhoilla wii-peleillä sit tänään, vaikka se tuntuu jotenkin tyhmältä, kun haluis jo tota MP9:ä pelata.. Mut kyllä meiltä onneksi löytyy noita pelejä, ni tekemistä uskois riittävän. .-D Ja sit kuitenkin liikakulutan wiitä tänään, ja se räjähtää... Joo, nyt saa loppua tollaset puheet. .-D

Viikonloppu meni sit kokonaan taas kokeisiin lukiessa, tosin tehokkuus oli kyllä aika paljon alempana kuin viime viikolla... Sitä väsyy, jos on liian monta koetta putkeen, ja siksi en pidä koeviikoista.. No mut nyt sit saa taas löysäillä, ja oli viikonloppu kivakin, mä nimittäin näin ihanan unen, johon liittyi Salkkareiden Elias. .-D Hihi, siinä Elias oli meillä kylässä, mut en enää paljoa muista siitä kohasta, no sit Eliaksen pitiki lähteä jo kotiin, ja mä lähin saattamaan sitä. .-D Sit me kuunneltiin mun ämpältä Jacopo Sarnoa ja hypittiin (.-D Joo, mun unille tyypillinen tapahtuma: hyppimistä yli korkealle, eikä alastulo satu yhtään .--D) tietä pitkin ja Elias oli kiertäny silleen jännästi sen kädet mun ympäri, et silleen yhessa loikittiin. .-D Jostain syystä mä saatoin Eliaksen naapurin Sepon pihaan (eli ilmeisesti Elias asu siellä .-o) ja meidän hyvästit oli lämpimät. .-3 Tjih. .-D Joo, sit siinä unessa tuli vielä seuraava päivä, ja siinä Salkkareiden Janne tuli kysymään mun fiiliksiä ja sanoin olevani ihastunut. .--D  Hihii, en malta odottaa Salkkareita, kun siellä näkee Eliaksen. x-3


Sit viikonloppuna oli myös kivaa katella ohjelmia. .-> Perinteiseen tapaan kateltiin Muumeja ja Bones illalla + Amazin Race (ja mä muuten innostun niistä cowboista jakso jaksolta enemmän .--D) ja sit yllätyksekseni huomasin tv-lehteä selatessani, että Hawaii 5-0 alkaa taas. .-D Ne näyttää uusintana ne jaksot, mitä n. vuos sitte tuli, mut aateltiin ne kattoa odotellessa niitä ihan uusia jaksoja. .-D Et viikonlopulle on kyllä ihan mukavasti kertyny katottavaa. .-DD Aw, toi kiinalainen on ihana Hawaii 5-0:ssa. <3


Aws, mun täytyisi kyllä varmaan mennä tonne kuvisluokkaan, vaikka paljon mieluummin turisisin täällä. .-D Sain kaiken tärkeänkin jo kerrottua, ni en kai mä enää sit voi paljoa tässä viivytelläkään... Ah, huomenna saa nukkua pitkään, kun mulla ei ole koetta ja voin jäädä kotiin, hah. .-D Kivaa. .-3 Noh, kai mä sit menen, moikka taas! Biisi vielä teille, kuuntelen just iteki sitä. .-3


Kysymys lukijoille:
Elias vs toi kiinalainen (noloo, ku en muista sen nimeä .----D)
Vaihtoehto 1: Elias
Vaihtoehto 2: Kiinalainen

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Kiva postaus, tosi hyvä et sun koe meni hyvin! :-) Se on huippu tunne kun tuntee että koe on mennyt hyvin. Viimeksi tänään koin sen matikan kokeen kanssa, pelkäsin sitä karseesti ja sit se olikin ihan älyhelppo, äh. :-D Mut kuitenkin sit saan siitä jonkun huonon numeron...

Mulla on yks peli ollu viallinen. Odotin sitä niiiiiin kauan, sit se tuli ja kas, asennuskoodi oli virheellinen. Palautettiin se ja sain uuden mut senkin koodi oli virheellinen. En sit lopulta saanu pelata koko peliä. :--(

Kerrothan sitten täällä miten se sun koe meni, mua oikeesti kiinnostaa. :---DD

Noora kirjoitti...

(Mur, kommentointimusiikkini pätkii.)
Oon onnellinen puolestas, jos koe menee hyvin (-: En haluaisi latistaa tunnelmaa, mutta joskus saattaa olla niin että kun tuntuu helpolta ni tulee silti huono numero :--(
Nyt on kyllä kumma, en näe kuvia :--O
Mutta päättelykykyni ja tunnisteet auttavat (.. just) :-----D
Kuvittelen sinut pelaamassa wiitä innoissasi, kunnes kuuluu KABUMM ja se räjähtää, ja naamallasi on kummastunut mutta surullinen ilme.

Mm, viikonloppua on tällä kertaa sitten 4 päivää :-3 Ainakin meillä.
Jännä uni :--D Voin jotenkin kuvitella Jannen kysymyssä fiiliksiä (-;
Taaskaan ei näy kuva :--/ päättelykykyni ei tähän riitä.

Äh miten laiska olenkaan ollut, kommentoin niin harvoin tänne )--: Ehkä innostun kuitenkin!

Kasa kirjoitti...

Heidi: Jep, mäkin iloitsin eilen asiasta, toivottavasti se sit oikeesti meni hyvin. .--D Hyvä homma, että sullakin meni hyvin koe! .-) Usein meneekin just silleen, et turhaan pelkää, ja huomaa, ettei ollutkaan niin kauheeta. .-D No joo, toikin on tietty mahollista, et luulee osaavansa ja koe tuntuu helpolta, mut sit tuleekin joku kökkö numero... .-P Hyi! >.-/ Kamala tapahtuma. .-( Heh, kyllä mä varmaan kerron siitä kokeesta vielä. .-D

Mantsu: Harmi. .-/ Noo, en mä mitään huippunumeroa odotakaan, vitonen olis tavotteena läpipääsyyn. .-D Se on mulle enkusta hyvä numero. .----D Mut joo, on kyllä noinkin käyny, et on tuntunu helpolta koe, mut sit numero ei ollutkaan ihan sitä mitä odotti. .-P No höh, netissäsi on varmaan jotain vikaa? .-( Hienoa, että osaat kuitenkin päätellä. ,-D Huih, eilen en vielä onnistunut räjäyttämään wiitä, mutta tänään se joutuu kyllä koville, kun Fiku tulee koulusta klo 12, ja me varmaan pelataan sinne Salkkareiden alkuun asti... .-----D Jep, mulla on myös neljän päivän viikonloppu, aivan ihanaa. <3 Mulla on tässä jaksossa useempikin pitkä viikonloppu. .-3 Haha, jännä joo. x-> No joo, Janne oli kyllä niin Janne kuin Salkkareissakin. .---D Ei tarvitse kommentoida, jos ei ehdi tai jaksa, silloin kommaat, kun keksit jotain sanottavaa. .-)