perjantai 30. maaliskuuta 2012

Päädyin sitte...

...kouluun. .-P Fiku taas kielsi mua lintsaamasta. .-D Toisaalta ihan hyvä, muuten mun puhdas poissaolo sivu oisi saanut ensimmäisen merkinnän. .-D En oo oikeesti ollu tänä lukukautena kertaakaan poissa. .-0 En oo ollu kipeenäkään tai mitään, vissiin alku syksystä mulla oli joku nuhan tapainen, mut se ei estäny kouluun menoa, eli oon koulussa ollut joka päivä. .-D Toisaalta ihan hyvä siltä kannalta, et ainaki kaikilla tunneilla käyn ja silleen.. Vitsi, kun tolla ryhmänohjaajalla oli jotkut tilastot meidän ryhmän poissaoloista, ni sit se vaan kerran sanoi, että täällä ryhmässä on yksi, joka ei ole ollut kertaakaan pois koulusta, ja sit joku kommentoi, et kuka hullu se on. .-DD Minäpä minä. .-P Voiski muuten käydä wilmassa nopsaan, siellä pitäisi käydä joka päivä, ja mä käyn just sen kerran tai kaks viikossa. .-DD

Njoo, eipä siellä mitään ihmeellistä ollut.. Tänään ois siis englannin kertaustunti, ja me mennään kai koneelle tekemään jotain tehtäviä tai semmosta, ja siihen tarvii jotku tunnukset, joita mulla ei oo, ja asia pitäis kertoa sille opelle. .-P Toisaalta voisin selviytyä silleenki, etten ees sanois mitään, tekisin vaan muite tehtäviä. .-D Mut kattoo nyt, miten mä siellä tunnilla sit meinaan toimia. .-P Eilen yritin vähän alotella enkun kokeeseen lukemista, mut vähän kehnosti kävi, kun menin päiväunille, ja hups, tuli taAS nukuttua se kaks tuntia, vaikka mä niin oon päättäny, etten enää nuku päiväunia... .-P Noo, sit eilen vähän alottelin ekan kappaleen sanastoa ja tein jotain kertaustehtäviä tänään tossa ennen koneelle tuloa, että jotain oon sentään tehny. .-D Mut hei, mulla oli suunnitelmia, miten saan kerrattua tässä koneellakin. ,-> Kehittelin sellaisen suunnitelman, et kuuntelen jotain enkun kielistä biisiä, ja sit yritän kirjoittaa ne sanat oikein englanniksi, tarkistan, ja lopuksi käännän vielä suomeksi. .-D Joo, enkun kuuntelu meni kyllä jo, mut kai sitä nyt voi silti treenata. .-D Ja nyt sit jännitän, minkä biisin toi tubesekotus mulle seuraavaksi heittää, siitä tulee uhrini. x-D No niin, this is it:
Voi apua, no, kattoo, miten tässä käy. .--D Ei, ei tosta tuu mitään, haluun jonkun helpomman biisin. x-P Valkkaan tosta vierestä helpomman biisin.. .-D Juu, uus yritys!:

Täytyy paljastaa, että olen tätä biisiä ämpältä kuunnellut "sillä korvalla" tätä tehtävää varten, joten voi mennä jopa aika hyvin. .----D Joo, mut se selviää kokeilemalla:

Mun yritys
Oikein
(Suomennosyritys)

Any time, anywhere, any place <> Anytime, anywhere, any pace
You could be anyone today <> You could be anyone today
Maybe I regonize <> Maybe I will  recognize
You wanna ground the street <> you on a crowded street
Baby you make me suprise <> Maybe you'll take me by suprise
Do you be the one I had in mine <> Will you be the one I had in mind?
To come a day <> There'll come a day
When you walk out of my dreams <> When you walk out of my dreams
Face to face <> Face to face
Like I'm imagining <> Like I'm imagining
Baby how I can be sure <> Baby how can I be sure
That you the one I waiting for <> That you the one I'm waiting for?
Will you be unmistakable <> Will you be unmistakable?
People say watching life to a glass <> People say we're watching life through a glass
Just believe waiting on the change <> Desparately waiting on a chance
I knou you right <> I know you're out there
Holding on holding on for me <> holding on, holding out for me
I will want to know time is right <> How're we gonna know the time is right?
... I'm just lie <> What if you're here and I'm just blind?
To come a day <> There'll come a day
when you walk out of my dreams <> When you walk out of my dreams
face to face like I'm imagining <> Face to Face Like I am imagining
Baby how can I be sure <> Baby how can I be sure
that you the one I waiting for <> That you're the one I'm waiting for
Will you be unmistakable <> Will you be unmistakable?
I can no one so never hurt <> How can I know a song I've never heard?
I will no for.. <> How will I know your voice Wherw you have to say word <> when you haven't said a word?
I dont wanna know how this..<> How do I know how this will end
Before we beging <> Before we begin
Before we beging <> Before we begin
To come a day <> There'll come a day
When you walk out of my dreams <> When you walk out of my dreams
Face to face like I'm imagining <> Face to Face Like I am imagining
(Like I imgining) <>  (Like I am imagining)
Baby how I can sure <> Baby how can I be sure
<> (how can I be sure)that you the one I waiting for <> That you're the one I'm waiting for
(That you the one I waiting for) <> (you're the one I'm waiting for)
Will you be <> Will you be
(Will you be) <> Will you be
Will you be) <> Will you be
<> Will you be
<> Will you be 
<> Will you be
Unmistakable <> Unmistakable
Unmistakable <> Unmistakable

Aww, vitsi mä tykkään tosta, kun AJ sanoo ton sanan "unmistakable" <3 Huh, toi oli vaikeeta. .--D Ei nyt pahasti menny väärin, mut ei oikein oikeinkaan... .-D Aika alkaa olla sen verran vähissä, etten kerkeekään suomentaa, eikä tohon oikeen ees mahtuis, ellen pienentäis fonttia, mut sit sitä taas ei sai mitään selvää jne.. Ens kerralla (jos semmoinen tulee) pitää sit ton kuuntelun jälkeen yrittää korjata kieliopin mukaan noita, ettei tulis sen takia virheitä. .-D Kun niissä lauletaan niin kuulumattomasti joku 'll, tai silleen. .-D Ja sit kun muistas ton ing-muotojutunki oikein, ni menis hyvin. .-D Siis esim, et I'm waiting. Mut kuten sanoin, kello alkaa olla paljon, enkä oikeen ehtis enää suomentaa kokonaan tota.. Ei, pakko kyllä katsoa, mitä toi unmistakapgle on suomeksi, oon aina halunnut tietää ja ärsyttää, kun en tiedä. .-D Aa, se on "päivänselvä", oon luullu sen olevan jotain epämuistamista tai jotain. .-D Joskus vois koittaa kääntää suomalaisen laulun englanniksi, mmmm. .-D Mut nyt mä alan siirtyä opiskelemaan kirjan kanssa kielioppia, moikka, maanantaina nähdään. .-> Nautikkaa viikonlopusta, jos teillä ei ole mitään kokeita tai muuta kurjaa, ja jos on, niin semppiä kaikille! Tässä hyvä tsemppilaulu:
I know I can!
Kysymys lukijoille:
BSB vs. Blue?
Vaihtoehto 1: BSB <3
Vaihtoehto 2: Blue <3

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Ääh, just tuli mieleen tosta lopusta että mulla on maanantaina matikan koe... D: Ja just tuosta osiosta kirjassa olen suhteellisen pihalla, ja nyt niistä tulee koe... hui. Mut hei tosi kivaa viikonloppua sulle kanssa, tosin tästä toivotuksesta ei oo paljoo hyötyä kun luet tämän kommentin vasta maanantain. :-D

Kasa kirjoitti...

Yh, kokeet on kyllä kamalia. .-P Onneksi sinä luit koko viikonlopun matikkaa ahkerasti, eikös niin? ,-D Hah, joo, vähän myöhässä tosiaan näin viikonlopun toivotuksesi. .-D