perjantai 27. huhtikuuta 2012

Haluisin tän...

...biisin kertosäkeen mun soittoääneksi. .->


Vois joskus äänittää kännykkään tai jotain. .-D Tosin tällä hetkellä siinä ei muistaakseni ole yhtään vapaata muistia, kun mä ja Fiku ollaan kuvattu toisistamme tyhmiä kuvia ja videoita puhelimen täyteen. .-D Niitkin vois poistaa, kun vaan jaksais aikaa käyttää sellaiseen... Mulla on ongelma, etten raaski poistaa mitään. .-P Viestitkin on jatkuvasti täynnä, kun en viittisi poistaa mitään, kun niissä, mitä siellä on, on tunnearvoa minulle. .-D Tässä yksi esimerkki, jota te tuskin ymmärrätte, miksi säilön kyseistä viestiä. .---D "Mä kävelin iha hiltsun vierestä äsken." Haha, aina lesoiltii kaverin kanssa toisillemme, kun kävi jotain tuon tapaista. .--------D Pannaan nyt vielä toinenki. .-D "Nii sun on pakko ku jeesus valvoo." Tohon viestiin liittyi muistaakseni sellanen juttu, et meinasin lintsaa koulusta, mut sit kamu muistutti, et Jeesuksella on ruokavalvonta/välkkävalvonta, ni sit oli tietysti pakko tulla kouluun. .---D Aw, ysiluokka oli kyllä niiiiin huippu. .-D <3

Mut pysytään vaikka nykyhetkessä, mä voin sit joskus itekseni fiilistellä noita aikoja. .-D Perjantai on kyl mahti päivä, kun mulla ja Fikulla on molemmilla eka tunti vapaata, ni sit tullaan kouluun vasta kymmeneksi. .-> Mun kouluhan alkais vasta puoli kaheltatoista, mut vähän pakko tulla kouluun jo aikasemmin. Ei se silleen ees haittaa. .-> Mä heräsin ihmeen omatoimisesti aamulla ja isikin ihan ihmetteli. .-D Ah, kyllä muuten oli virkeetä herätä, kun kerrankin sai sellaset seittemän tunnin yöunet, nyt varmaan jaksan koulussa paremmin tänään. .-> Ja muutenkin, kun mulla on vaan yksi tunti, ni eipä tässä nyt hirveesti oo jaksamista. .---D Tossa just ennen koneelle tuloa tein matikan läksyistä sen mitä osasin.. Nii, mut kun me oltiin kerrankin niin hyvissä ajoin hereillä Fikun kanssa, niin ehdittiin jopa syödä aamupalaa. .----D Ei koskaan ehditä, ja toi oli siksi niin ihme juttu. .-D Siinä syödessä sit vauvaohjelmia kateltiin, ah, nää Arttu-jaksot on vaan niin mahtavia. <3 .-D


Haha, jotenkin huvittavaa, et silloin vauvana noita kattoessa ei tajunnu ollenkaan noita vitsejä, mut nyt saa melko usein naureskella. .-D On aika suoritus ohjelmalta, jos saa mut nauramaan, yleensä mua ei huvita ne vitsit. .-D Elikkä nyt on sit virkee olo hyvin nukutun yön jälkeen ja masu täynnä aamiaisen syönnin jälkeen. .-D Ja seuraavaksi on ruokailu... .->

________________________________________

Ärn, kökkö kun sitä voi välillä olla tyhmä, ja poistaa sähköpostista viestejä, ja tajuaa myöhemmin tarvitsevansakin niitä... Pengoin saapuneet-kansiota ikuisuuden, ja pakko sit vaan oli todeta poistaneensa sen viestin, mitä ois tarvinnu. .-/ Noo, ei voi mitään sit sille, pitää keksiä jotain muuta.. Matikan tunti tuntui menneen tosi hitaasti. .-D Olin kerrankin läksyjäkin osannut vähän paremmin kuin yleensä. .-D Tosin puolet laskuista oli väärin, mut sentään olin vähän alkua osannut suunnilleen oikein laskea. .-D

No mut heijee, nyt on koulu tältä viikolta ohi, ja neljän päivän viikonloppu edessä, jeeaaah. <3 Tää viikko tuntui menneen yllättävän nopsaan, vaikka koulua olikin viis päivää taas vaihteeksi. .-D Tai kun oon jo tottunu noihin vajaisiin viikoihin. .-D Isi kyllä uhkasi laittaa meidät hommiin lomalla. .-P Mut täytyy sitä isii välillä auttaa, eikä siinä nyt koko aikaa sentään mene. .-) Laiskalle vaan pienetkin työt tuntuu haastavilta.. Musta tuntuu, ettei mulla oo enempää sanottavaa (eikä tähän päätökseen vaikuta tietenkään yhtään se, että haluan vessaan .---D) joten alan varmaan lähteä tästä koneelta ja teen vaikka läksyjä, niin ei sit lomalle tuu niin plajon niitä. .-) Hyvää viikonloppua & vappua kaikille!! <3


Kysymys lukijoille:
Saikko paljon läksyä viikonlopuksi?
Vaihtoehto 1: Jonkin verran...
Vaihtoehto 2: Hähää, en >.-D

Ei kommentteja: