tiistai 24. huhtikuuta 2012

Aw, tuli...

...hirvee ikävä kesää, kun luin yhen vanhan postaukseni. .-3 Eikä tää just nyt soiva biisi auta ikävään yhtään, aw, tätä tuli kuunneltua kesällä kunnolla. <3


Mä oikeesti ihan äänet täysillä popitan ton biisin kanssa just nyt. .---D <3 No mut kyllä se kesä sieltä taas pian tulee, enää tää viikko ja sit onkon jo toukokuu. <3 Ulkonakin oli eilen iltapäivällä ihanan lämmintä, tosin minä kuljin silti visusti vuorautuneena talvitakkini sisään, koska yritän tänä vuonna välttää kevätflunssan. .-D Ihmettelen kyllä itsekin, miten oon pysynyt niin terveenä tosi pitkään, joku supervastustuskyky on vissiin tullut. .-D

No mut niin... Tänään oli vähän kiire aamulla, meinattiin myöhästyä ekalta tunnilta, mut kyl me sit ennätettiin luokkaan juosta ennen tunnin alkua. .-D Musta vaan on nykyään tullut niin hirmu laiska nousemaan sängystä ylös aamuisin, vahingossa jään aina vaan nukkumaan. .-D Ja sit kun oon aamuisin vessassakin niin hidas ja vähä-älyinen väsyneenä, saatan vaan jäädä tuijottamaan itteäni peilistä, eikä ole mitään hajua, mitä pitäisi tehdä. .-D Hampaiden harjauksessa kyl sit viimeistään herää, kun sähköhammasharja meluaa suussa. .-D En muista oonko kertonu, et sain ensimmäisen sähköhammasharjani viime jouluna. .-D Aluksi pelkäsin sitä, ja Fikun piti tulla mun turvaksi vessaan, kun ekaa kertaa harjasin sillä. .----D Mut kyllä siihen sit yllättävän nopsaan tottu. .-> Ainut mikä ärsyttää on, kun siinä harjassa on sellanen automaattinen hälyytys, kun on harjannu 2 minuttiia hampaita, ja sit en ikinä kerkee harjata hampaita loppuun siinä ajassa. .-P Voi ei, ja nyt tuli sit puolestaan joulua ikävä, kun aloin lahjaharjastani puhua. x-3 Oi vitsi, taisin jopa löytää kuvan hammasharjastani, muistelisin, et se olis tommonen. .--D



Joulusta tuli nyt sit mieleen Tinttipeli, joten puhumpa taas vaihteeksi siitä. .---D Eilen himoissani aloitin sen Elokuvan seikkailu -osion pelaamisen alusta, vaikka oltiin Fikun kanssa sovittu, et Fiku saisi pelata sen seuraavaksi, mut... .-D Huomasin kehitystä ensimmäiseen pelikertaan verrattuna, en enää kuollut joka kohdassa, kun muistin väistää aukot ja muuta. .-D Sit sieltä radalta pitää keräillä sellaisia merkkejä, niin niitä on sit kyllä vielä löytämättä, ni siinä on sit hommaa. .-D Aw, haluisin jo kotiin pelailemaan. .-3



Voi sääli, kun täytyy ahtaan sivupohjan vuoksi pienentää kuvia niin paljon, tostakaan ei saa enää paljon mitään selvää. .-P Noo, onneksi sen voi klikata sit isommaksi. ,-> Mä muuten vähän katselin, et mun imgur-kansiossa melkeen joka toinen lataamani kuva on Tinttiaiheinen. .---D Huomaa kyllä, mikä on suurin fanituksen aiheeni juuri tällä hetkellä... No voi kökkönen, eihän toi linkki ees aukee sinne mun kuviin. .---D Mulla on vissiin jotenkin piilossa ne kuvat tai jotenkin, no olkoot... Mulla ja Fikulla on muuten suunnitelmissa, et tossa seuraavana viikonloppuna katottais Tinttileffa isin kanssa. .--D Toivottavasti isillä olis aikaa, sillä ei yleensä ole paljoa aikaa viettää aikaa mun ja Fikun kanssa. .-/ Nooh, mut ehkä mä ja Fiku katotaan se leffa siitä huolimatta, vaikka isi ei ehtiskään. ,-> Onhan tässä ollut jo yli viikon väli viime katselusta... .--D



Ja taas tuli ladattua Tinttiaiheinen kuva. .--D ... Kökötti, kun äsken matikan tunnilla se ope ei ollut paikalla, ja meillä oli sit itsenäistä opiskelua. .-P Ja en saanut yhtäkään tehtävää laskettua, kun en vaan yksinkertaisesti tajunnut mitään. .-P Voi apua, olen huolissani tämän matikan kurssin läpi pääsystä, oon ollut varmaan kaikissa meidän käymissä jutuissa ollut jollain tavalla pihalla... Että suoraan sanottuna ei kovin hyvin mene. .-/ Tänäänkään en kerkee perehtyä matikkaan oikeestaan yhtään, koska aattelin lukea huomenna olevaan ussan välikokeeseen... Ärn, ussaakin olen niin vähän saanut luettua, ois vaan pitäny jo viikonlopun aikana kaivaa se kirja esille, kun nyt on vähän myöhäistä oppia kaikkea.. No mut luen sen verran kuin ehdin ja toivon koekysymyksen osuvan sellaiseen aiheeseen, jonka hallitsen. .-D Ussan tunti ärsyttää muutenkin, kun viime tunnilla tehtiin paritöitä, ja huomenna sit sen kokeen jälkeen ne ois tarkoitus esittää... En tykkää, mut ei kai siinä nyt kuolekaan. .-D

Miksi mä aloin puhua masentavia juttuja, hyvä mieli menee pilalle, täytyy varmaan vaihtaa aihetta. .-D Eilen illalla oli huippukivaa mesessä Aiskan ja Naaman kanssa. .-DD Ah. <3 Ehtispä tänäänkin meseen, yleensä tiistaina ei mennä, mut tänään tekis kyl mieli. .-D Heei, mähän voisin nytkin mennä meseen, ah hah. ,-D ... .-o Jaahas, löysin jotain erittäin epäilyttävää... Jostain syystä Xaldinilla on mesetekstinään ollut linkki sinne samalla vamma sivulle, joka simsseilyjenkin boksiin oli laitettu muutama viikko sitten.. En tiedä, jotenkin vaistomaisesti ennen sen linkin avaamista otin koneesta äänet pois ja laitoin ikkunan tosi pieneksi, mut silti tuntu sydän hyppäävän kurkkuun kun näin sen kuvan taas... En sit tiedä, oliko se just Xaldin tuon pilan takana vai joku muu, mut minusta tuollainen ei ole yhtään hauskaa. >.-P Noloa ja lapsellista...  Alkoi taas vihastuttaa. Ahaa, Allu voisi taas tulla apuun. .-3



Johan alkoi taas hymyilyttää. .-) Ei reps, kun kuuntelen taas täällä koulussa ollessani tubehistoria-sekoitustani, sieltä rupes soimaan yksi Naaman eilen linkkaama video. .-----D Haha, jes, alan taas olla paremmalla mielellä. .-) Kohta koulukin jo loppuu ja sit pääsen kotiin pelailemaan. <3 Jaa, ja kenellä piti olla kiire ussan lukemisen kanssa. .-D No en mä nyt jotain neljää tuntia putkeen jaksa mitään ussaa lukea, täytyy siinä välillä pitää pelitaukoja. ,-> Mut mä voisin nyt sit vaikka lopetella, vastailen vaikka muutamaan kommenttiin odotellessani Fikun tunnin loppumista. .-) Enköhän mä huomenna taas saavu jotain selittelemään. .-D Moimoi. .->



Kysymys lukijoille:
Take That - Love Love ?
Vaihtoehto 1: I love it<3
Vaihtoehto 2: I hate it 3>

Ei kommentteja: