torstai 26. huhtikuuta 2012

Inhottavan harmaata...

...tänään ulkona. .-< Masensi heräämistäkin, kun oli niin pimeetä. .-P On niin ihanaa herätä aamulla, kun aurinko paistaa, se tuo kesän mieleen. .-3 Sit aamulla muutenkin väsytti, kun eilen alkoi Diili, ja toi eka jakso kesti kaks tuntia, ni pääsi vasta yhdeltä nukkumaan. .-D Ai että, univelkaa kertyy, kun en kerkee ees päikkäreitä enää nukkua, kun tekee enemmän mieli pelata. .-D Sit kökötti, kun eilen ei tullu Myytinmurtajia. >.-0 En sit tiiä, johtuiko se siitä Diilin megajaksosta vai loppuko ne muuten vaan. .-P Ah, mut on toi Diilikin hyvää katottavaa, toi on julkkis-Diilin toka tuotantokausi, eka oli aivan mahti! Koska Bäkkärit esiinty siinä yhdessä jaksossa. .-D Tyhmää vaan on, et kun noiden pitäis olla julkkiksia, mut en mä ainakaan tuntenu niistä ketään. x-D Ois just siistii, jos jotain mun fanittamia julkkuja tulis tollaisiin ohjelmiin. .-3


Sit eilen kökötti, kun tehtiin Fikun kanssa ens vuodelle kurssivalintoja, ja ei päästy samaan liikan ryhmään, kun se meni täyteen. .-( Tai kun alkuun kun tultiin, niin siihen oli ilmoittautunut vaan muutama, ja ajateltiin pääsevämme molemmat siihen, mut sit kun mä olin menossa lisäämään sitä valintoihini, niin se oli muka täynnä. .-/ Sit vihastutti jonkun aikaa asia, ja kauhee pottuilu tollasesta pikku jutusta. .-D Mut saatan kyl päästä siihen samaan ryhmään, jos opolta kysyis, se varmaan vois lisätä. .-) Mut yritän vielä kurkkia ton kurssitarjottimen luona, josko joku luopuisi paikastaan, ja mä pääsisin sinne. .-D

Yh, vähän pelkään tulevaa ussan tuntia, kun se esitys olisi. .-P Pystyisinpä mäkin vaan olemaan rento, eikä tuntuis niin ylihaastavalta mennä luokan eteen. .-P Mut kuvittelen taas itteni tosi cooliksi, jos se toisi itsevarmutta. .-D Eikä, tajusin muuten just, että tää on mun ainut vapaatunti tänään. .-o Kun vikalla tunnilla on jotkun vappupirskeet tai jotain, ni siinä menee mun vapaatunti. .-p Menis mieluummin ussan tunti. .-D No joo, enköhän mä selviä, vaikka menetän vapaatunnin bileiden takia. .--D



EN nyt keksi mitään, ni laitan vaikka biisin tähän, jota kuuntelen. .-D Miksi musta tuntuu, et laitan tosi usein torstai-postauksiin Nick Carteria. .-o Tai sit vaan kuvittelen. .-D Nyyh, mä hajotin eilen mun yhdet helmet. .-( En ees tehny mitään, yhtäkkiä se lanka vaan katkes, ja helmet lensi pöydän alle, mistä niitä ei löydä ikinä, koska siellä on niin paljon tavalaa. .-P Oon rikko tässä lähiaikoina jo kahet helmet, ja nyt otin viimeset ehjät, katotaan, milloin saan nekin mäsäksi. .-P


Ne helmet oli aika samanlaiset kuin tuossa kuvassa olevat, mut toi "kiinnitysjuttu" ei ollu noin näkyvä. .-D Mut hyh, niin se vapaatunti hupenee ja ussan tunnin alku lähestyy. .-< Toivottavasti se mun pari sit on ees koulussa, en alkais, ku yksin pitäis mennä. .-D Toisaalta yksin on se hyvä puoli, et voi silleen suunnitella hyvin, mitä kertoo milloinkin, tai silleen... Grr, no, pian se esitys on sit ohi, toivottavasti... Mulla on silmässä joku roska, ja se häirii.. No mut alan vaikka lopetella, eipä tässä enää oo oikein mitään kerrottavaakaan. .-P Heippa taas!



Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö käyttää koruja?
Vaihtoehto 1: Juu
Vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Onnea uskonnon esitykseen =) Muakin suututti eilen, kun myytimurtajat ei tullu!!! Toivottavasti ne ei oo jääny millekään tauolle...

Kasa kirjoitti...

Ussan esitys meni siinä mielessä hyvin, etten joutunut edes mitään esittämään, pari pikku juttua vaan kertomaan. .-D No jep, ihan tylsää, kun Myytinmursut ei tullut. .-/ Niinpä, suutun, jos ne TAAS jää tauolle kun kesä alkaa. .-/