tiistai 3. huhtikuuta 2012

Olin tekemässä...

...uutta ulkoasua blogiini tolla mallinsuunnittelutyökalulla. Olin melkein valmis, kun se ilmoitti "Jokin meni vikaan", ja sit mitkään mun muutokset ei jääneet talteen. .-(  (Tai no, yksi muutos jäi, huomaako kukaan, mikä? ,->)Toisaalta ehkä hyvä, siitä uudesta ulkasta oli tulossa paljon masempi kuin tämä. .-D Tai kun minä tykkään väreistä. .-3 Tää oranssi ei kyllä oo mun väri, mut olkoot vielä toistaseks siinä, kun meni pieleen toi muokkaus. .-D Joskus kyllä aioin ihan ite tehdä sen taustan, enkä ota noita valmiita, ku vaan olis omaa aikaa sen verran... Muutenkin oon innostunut kuvanmuokkauksesta, kun eilen siellä kuvistunnille opittiin kaikenlaista! .-D Et joskus täytyy niitäkin taitoja päästä käyttämään. .-3 Meni muuten ihan kivasti sit lopulta se kuvanmuokkaustehtävä, ei ollut niin kamalaa, kuin aluksi pelkäsin. .-)

Mut aws, tänään MP9:ä pelaamaan. <3 Ehkä jo kahden tunnin päästä olen sitä pelaamassa... <3 Ja oon nyt siis kotona, kun mulla ei ollu koetta, ja Fiku tulee siinä kahentoista aikaan. .-> Vitsi, kun heräsin, ni oli mahassa niin jännittynyt ja innokas olo, haluisin jo pelaaaataaa. .---D Noo, rauhassa nyt vaan. .-D Tajusin muuten eilen, et mulla on kaikki aika hyvin ja oon tyytyväinen elämääni, vaikka aika paljon valitankin. .--D Ja siis onhan sit niitä kaikkia kurjiakin juttuja, mut sit vastapainoksi kivaakin. .-) Vähän ehkä vaan on yksipuolinen vapaa-ajan vietto (I<3 tietokone & wii), mut mikäs siinä, kun viihtyy. .-) Joo, aika köyhä elämä, kaikki päivät on ihan samanlaisia, mut siitä mä kai just pidänkin. .-) Ja rupeen kohta itkemään ilosta, on niin hyvä olo nyt. .---3

Joo, ja nyt se hyvä olo on tiessään, kun aloin pelata tätä peliä... Oon pelannu tota kasilta asti, eli... no jotain 5 vuotta, mut en vieläkään hallitse sitä. .--D Pelaan tota randomia, ja ennätykseni siinä taitaa olla kutostasolle pääsy, mut usein kuolen jo 1-3 tasoilla. .----D Vois vielä kerran koittaa. .-> Ääh, lol:


Kuolin ekalla tasolla, jään aina noiden palasten alle. .-P No mut on mulla hyviäkin suorituksia joistan peleistä, löysin pari lesoilukuvaa koneelta. .--D



Deep Freezen ja Ratmaze 2:n oon siis läpäissyt joskus. .-D Nyt tuli puhtia, voisin vielä tota Drilleriä yrittää. .-> Ja Allukin kannustaa. .'-> .-------D Eikä, arvatkaa, mitä mä nyt keksin. .---D Otin gadwilla kuvia Allun Roll With The Wind -videosta. .-----D Juu, näytänpä teillekin otokseni. .-3 Kökön kone sotki noiden järjestyksen, mut ei se varmaan haittaa. .-D Kuunnelkaa samalla biisiä tästä. .->






Hali. .-3





Hah, kaks melkeen samanlaista kuvaa .---D



Aws, tää on ton videon söpöin kohta, 
kun Allu opettaa tota vauvaa soittamaan. .-3






Aws, älä kato noin. x-3








.-D




Ai näitäkin tuli kaksi. .-D

Ja nyt poistan noi kuvat koneelta, Fiku ei välttis nimittäin ymmärtäis tätä mun ... no, tätä. .-D Ja mahtaako kukaan muukaan ymmärtää... Allu vaan on niin ihana. .-3 En ookaan pitkään aikaan puhunut Allusta mitään, ihan harmittaa. .-< No, eiköhän tämä korvaa ainakin osittain sen. .-D Miksi tää mun touhu tuntuu ihan hölmöltä? x-> Noin, nyt hävitin todistusaineiston koneelta. .-D Ja sit kuitenkin sinne jonnekin jäi joku kuva, ja sit Fiku ihmettelee. x-D No joo, mut mä alan varmaan lopetella nyt, kohta Fikukin varmaan tulee. .-> Moikka! Toivoisin paljon ykkösvaihtoehtovastauksia tämän päivän kysykseen. ,->

Kysymys lukijoille:
Mikä Allun kuva oli hienoin? .-3
Vaihtoehto 1: *liittää kuvan osoitteen kommenttiin*
Vaihtoehto 2: Ei mikään. .-P

ps. Mun suosikki oli tää:


<3

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on sama kuva lemppari .-3. Tosin kaikki on ihunia .-3

Heidi kirjoitti...

Nooh, jos joku lemppari ois valittava noista kuvista niin se ois toi sun, jotenkin huvittava ilme. :-D Heh.

Kivaa kun sä tunnet olosi noin hyväksi. :--) Kun itsekin tarkemmin rupeaa miettimään, niin oonhan mäkin(tai ainakin pitäisi olla) tosi onnellinen, mulla on kaikki hyvin. :-) Ja silti musta tuntuu että kaikki on ihan surkeesti, taidan vaan olla liian tottunut siihen että kaikki mun perusasiat on kunnossa, mulla on lähes kaikki mitä haluan jne. Äh, kuulostanpa hirveän hemmotellulta...

Paitsi nyt mulla on aika hyvä olo. Se tuli- en voi uskoa tätä itsekään- liikkatunnin paritansseista. :'''D Pelkäsin sitä ihan kamalasti mut todellisuudessa se oli ihan hauskaa. Voitin pelkoni ja se on hyvä juttu. :-D

Kiva muuten jos rupesit tekemään uutta ulkoasua, blogger vaan osaa kiukutella vähän liikaakin. No mut toivottavasti yrität ulkan tekemitä uudestaan, olis kiva nähdä sun blogia vähän erinäkösenä. Ja näin nopeesti katottuna en huomannut sitä pientä uutta muutosta... Ja kuvanmuokkaus on muuten kivaa. :--D

Mutta kiva postaus ja pidä hauskaa mario partyinesi. :--D

(oon ruvennu jostain syystä kirjottelee sun postauksiin kauheita kilometrikommentteja, heheh:-D)

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Hihi, kiva. .-3 Mitäs muuta Allun kuvat voisi olla kuin ihania. <3

Heidi: Sepä on suosittu kuva. .-D Juu, kerrankin tuntuu siltä, et kaikki on hyvin, varmaankin just siks, kun on kaikkea kivaa tiedossa. .-) Niin, kyllä sitä aina pitäisi jotain hyvää keksiä, kun rupeaa miettimään. .-) Ja angstaaminen on sinänsä normaalia, kun muistaa, niitä hyviäkin asioita. .-D Mäkin saan usein melkein kaiken mitä haluan, mut sit tyydyn kumminkin aika vähään, et en ees silleen paljoa tarvii. .-) Mäkin haluaisin olla hemmoteltu, tai no, kyllä mä jollain tapaa taidan ollakin... .---D Juu, mäkin muistan, miten pelkäsin yliksellä paritanssia, mut ei se sit loppujen lopuksi niin kamalaa ollut, kuin oli aluksi luullut. .-D Ja sit jos joutu tanssimaan jonkun ärsyttävän tyypin kanssa, niin kuvittelin sen paikalle jonkun mukavan tyypin, ni oli heti kivempaa tanssia. .-D Se on kyllä mahtava tunne, kun voittaa pelkonsa. .-) Juu, olis kiva saada uutta ulkoasua, voisikin joskus vapaatunnilla yrittää jotain säätää... Mulla kun on vapaatunteja tässä jaksossa ihan kivasti. .-D Blogin ulkoasun uudistaminen innostaa sit postailemaankin enemmän, ainakin viimeksi niin kävi. .-D Annan vinkin: muutos on tässä kommentointi ikkunassa. .--D Joo, tosi huima muutos olikin.. Jep, kuvanmuokkaus on kivaa, varsinkin nyt, kun osaa käyttää niitä gimpin ominaisuuksia monipuolisemmin. .-) Kiva, ja oli kyllä isot partyilyt eilen. .-D Kilokommentit on kivoja. .-DD