keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Ensteks aatelin...

...leikkiä googlen kanssa. .-D Laitan hakusanaksi Kasa, ja katon, mitä löytyy. x->

Ekaksi tuli joku wikipedia juttu: "Kasa may refer to. Things. Gasa (poetry)..."
Sit joku sivu, missä on synonyymejä kasa -sanalle. " joukko, katras, keko, kimppu, koko, kokoontuma, kokouma, latomus, lauma, läjä, liuta, lyhde..."
Ja seuraavaksi saatte tietää, mitä on kasa-ammunta .-D "Kasa-ammunnalla kilpailulajina tarkoitetaan sitä, että yritetään määrätyiltä matkoilta ampuen saada laukaukset osumaan mahdollisimman lähelle toisiaan."

Joo no, en sentään oo vielä niin suosittu, että tuolta löytyisi jotain mun postauksia tai kommentteja. .-D Sit aattelin kattoa vielä myös, mitä simssiliinillä, toisella nickilläni löytää. .-D Nyt voisi veikata, et pysytään jopa oikeassa aiheessa. .-D Jep, niinhän tuolta tulee noita mun ja Fikun sims-sivuja, Mouru + ja sit joitain kommentoitejani kaikille random-sivuille. .-D

Nooh, en taida tällä kertaa enempää leikkiä, vaikka välillä on jännää kyläillä, mitä omalla nickillä löytyy. .-D Mitäs tässä sitten kirjoittaisin, ei ole paljoa mitään tapahtunut sitten viime postauksen.. Olin eilen sekä tosi ahkera että laiska. .-D Pelasin ihan älypaljon MP9:ä, mut kuitenkin sain tehtyä ajallaan tämän päivän läksyt. .-D Että mikäs siinä pelaillessa, kun ei läksyt kiusaa. ,--> Tänään voi sit mennä vähän pidempään läksyissä, kun matikasta tuli aika paljon tehtäviä, kun siinä on myös sitä perjantaita varten puuhaa, jolloin meillä on se etäopiskelupäivä, jota mä tosin kutsun vapaapäiväksi, koska en meinannu silloin opiskella. .-D Toivonmukaan Fikukaan ei ihan hirveetä tehtävämäärää saa, ni sit voitais bilettää. .-> Haa, mulla on salaisina suunnitelmina ollut, että tän viikonlopun aikana vähän kokeiltais sitä Tinttipelin elokuvan seikkaulu -kohtaa, kun ollaan kerran nyt se elokuva nähty. .-D Saa sit nähdä, kuinka paljon se eroaa siitä itse elokuvasta, ainakin googlesta löytämäni kuvat on aikas erilaisia tossa pelissä kuin elokuvassa. .-0


Huh, nyt huomasin, miten paljon toi imgurlilla kuvien muokkaaminen sumentaa niitä. .-P Tota alempaa kuvaa vähän muokkailin rajaamalla turhaa pois.. Ärn, täällä käytävässä "soi" sellanen ärsyttävä piipitys, ja en tiiä, yhtäkkiä musta alkoi tuntua, et se kuuluu tästä mun koneesta. .-o No olkoot, kunhan ei kone räjähdä tai mitään. .-D
______________________________________


Ai mun korvat. .-D Joku oli laittanu koneen äänet täysille, ja sit mä rupesin tätä biisiä kuuntelemaan, ja korva parat kärsi. .-P Mut hyvä biisi sentään, etten turhaan korvat kärsiny. .-D Oho, toi on aika tuore video, jos oikein katoin, ni siinä luki, et 16.4.2012 vissii tehty. .-o Ja tän vuoden euroviisuja varten ilmeisesti. .-D Hii, kivaa, jos Jedwikset menee uusiksi sinne. .-3 Viime vuonnakin pitkästä aikaa katoin euroviisut ja oikeestaan pelkästään nähdäkseni nämä pojat. .-D


Ne on hassuja. .-3 Vitsi muuten tajusin äsken, että toi noiden "pystykampaus" muistuttaa jollain tapaa Tintin töyhtöä. .-D <3 Oijj, mäkin rupeen kohta laittamaan hiuksia noin. .---D Nyt kun rupesin miettimään, ni oonkohan joskus jopa yrittäny..? .-D Epäilen kyllä suuresti, etten saa hiuksiani aisoihin, nää on aika itsepäistä sorttia... Vitsi mä haluisin samannäköisen kaksoissiskon! No joo, ollaan mä ja Fiku muutenkin aika samannäköisiä, mut kyl meidät silti erottaa toisistamme.. No en sit tiedä, oisko sekään kivaa, jos meidät koko ajan sekoteittaisi. .-D Mut sit vielä mitä oon noista Jedwiksistä lukenu, et jos ne on erillään, ni se on jotain sen tapaista, et toinen on yläkerrassa ja toinen alakerrassa, et tolleen melkein kaiken tekee yhdessä. No tehdäänhän mä ja Fikukin paljon asioita yhdessä, mut silti voisin veikata, et ainakin 70% blogini asioista on sellaisia, joista Fiku ei tiedä. .-D En tiedä, johtuuko se sit siitä, et kun ihkutan mieltymyksiäni täällä, ni en "jaksa" enää toistamiseen kertoa niitä FIkulle. Ei, ei se kyllä niin voi mennä, kyllä nyt ihkuttaa pitäisi jaksaa aina, en kai sit vaan kehtaa kertoa kaikkia "isojen tyttöjen juttuja" (=nimittettiin ysillä kaverin kanssa tuolla nimellä asioita, joista ei Fikulle haluttu kertoa .----D) Fikulle. .-P No mut ollaan me varmaan "normaalia" läheisimmissä väleissä kyllä, ja meillä on just tosi samat mieltymykset ym. .-)

Joo, ja nyt saa loppua tuo ihme analyysini. .-D Aah, enää yksi päivä koulua tällä viikolla, jees. <3 Sit enää ens viikko, ja taas on luvassa neljän päivän mittainen viikonloppu vapun ansiosta. .--D Olen niin lomien perään kuin vain voi olla. .--D Mitäs mä nyt tossa maanantaina laskin, et koulupäiviä ennen kesälomaa olis enää jotain 30, eli ei kovin paljoa. .-o <3 Vaikea uskoa sitä, kun katsoo ulos, lumet tuntuu satavan aina takasin kun ne on sulanu. .-P Kaipaan jo kesän lämpöä ja valoisia öitä, ah että. .-3 Aw, tästä biisistä tulee mieleen yksi yö viime kesänä, se oli kyllä aika good lifeä. <3


Mitähän mä teen ens tunnilla, kun Fiku menee jatkamaan sen kuvistöitä, kai mä meen sen seuraksi. .-D Ihmiset on kyllä aika riippuvaisia toisistaan, liikaakin. Mä oon oppinu pärjäämään suht itsenäisesti tarvittaessa, mut sit tää menee mun mielestä jo naurettavaksi: "Taidan lintsata ens tunnin, kun mun kaveri on kipeenä, eikä mulla oo paria jonka kanssa jutella tunnilla." Eräs nimeltä mainitsematon sanoi noin kerran, kun satuin kuulemaan. Ja sit tänäänkin, kun yhdellä tyypillä oli asiaa opelle, niin koko sen iso kaveriporukka tuli sinne taustalle mukaan, sekin oli jotenkin turhaa mun mielestä. Et mitenköhän tulevat tulevaisuudessa pärjäämään, tuskin nimittäin kaikki ovat suuntaamassa samalle uralle kavereidensa kanssa. .-D No joo, kyllä mäkin meinasin jättää tulematta lukioon, kun kaverikaan ei tullut, mut täällä sitä kuitenkin ollaan, ja ihan hyvin oon pärjänny, vaikkei mulla mitään isoja taustajoukkoja (oo koskaan ollutkaan..) ole aina mukana. .-D

En tiiä, vois oikeestaan mennä lukemaan ussan lukuläksyä, kun tässä olis aikaa sellanen 20 minuttia.. Eipä sit ois kotona niin iso urakka sen kanssa. .-> Jos vielä tarviitte kuuneltavaa, niin tässä ois vielä yksi biisi. .-) Moikka taas!


Kysymys lukijoille:
Jedwardit uudestaan euroviisuihin!!
Vaihtoehto 1: Jee <3
Vaihtoehto 2: Huoh..

Ei kommentteja: