keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

No hyi...

...en enää ikinä aio avata linkkejä, joiden sisällöstä ei oo tietoa... Äskenki tuolla tilastoilla seikkaillussa kilikkasin yhtä linkkiä ja päädyin... Joo, antaa olla. Sit eilen joku nolo oli Simsseilyihin laittanu linkin ja käskeny katsomaan sivuaan, ja sit kun sen linkin avas, ni kuulu kauhee ääni ja siinä näytöllä heilu sellanen kuva.. En kunnolla nähny sitä kuvaa, kun Fiku sulki sen nii nopee... Ja herää kysymys, kuka tollasta oikeesti tekee, ei ainakaan kukaan täysjärkinen. Muutenkin aloin eilen miettiä, et pitkin vuotta noilla mun ja Fikun simssivuilla on riehunu kaikenlaisia häiriköijiä, kuten toisten nimimerkkien varastelua, ja varsinkin Simsseilyistä tunnutaan kovasti keksivän kaikkea pimppiliinin pimppeilyt -tyylistä... Aloin miettiä, et perjaatteessa toi kiusantekijä vois jopa olla joku, joka tuntee meidät, mut en sit kyl tiiä.. Mut ihan sama, ei mun tota pitäny puheeksi nyt ottaa, mut tuli vaan mieleen, kun tilastoissa sitä vammalinkkiä klikkasin..

JOo, eli mun piti vaan nopsaan tulla kertomaan siitä enkun kokeesta. .-D Se meni sit niinkin hyvin, etten läpi päässy.. Ja nyt mua vaan naurattaa, kun ensin lesosin osanneeni hyvin, ja sit en ees läpi päässy. .--D Ihme kyllä toi nelonen ei harmita, oon kai sit vaan tottunu siihen, et enkusta niitä tulee... Onneksi toi oli vika enkun kurssi, nyt pääsen hetkeksi ainakin eroon tuosta kamalasta aineesta. .-D Tai ei englanti silleen niin kamalaa oo, tykkään just englannin kielisestä musiikista, mut sit kun en oikeen osaa koko kieltä, niin enkun tunnilla oli aina hirveet paineet, kun pelotti, niin aloin vihata sitä ainetta.. No mut joo, nyt aion unohtaa sen, koska päätin, että lukion osalta mun englannin opiskelu on nyt ohi. ,-) En siis aio mennä uusimaan noita paria nelosta, olkoot nyt siellä.. Kohta pitäis mennä lukee ussan kappale, ens tunnilla on uskontoa... Alko vaan jotenkin nyt noi kiusaajat masentaa, tarvisin jonkun kannustusbiisin ehkä avuksi.. .-3 Katonpa, oisko tuolla tube-sekotuksessa mitään muuta kuin näitä iskelmälauluja, mitä nyt kuuntelen. .-D No ei oo totta, en löydä nyt mitään piristävää, kuuntelenko mä oikeesti pelkkää masentavaa musiikkia, niin kuin tää lista väittää? .-D Noh, tää saa kelvata, vaikkei sanomaltaan (kai) mikään iloisin oo. .-D


____________________________________________
Sainpas luettua (melkein..) koko kappaleen. .-D Päätin myös, etten aio välittää niistä noloista ihmisistä, jotka tulee ilkeyksiä puhumaan noille meidän sivuille. Olkoot noloja jos haluavat, ihan sama minulle. ,-) Välillä vaan en mahda mitään sille, että otan kaiken henkilökohtaisesti ja jotkut jutut jää moneksikin päiväksi ärsyttämään, mut nykyään onneksi harvemmin kuin ennen. .-) Keskityn kivoihin asioihin enkä anna noiden pilata päivääni, vaikka ne yrittäiskin. .-D  Nyyh, mulle on tullu joku flunssantapanen. .-< Matikan tunnilla rupes nenä vaan yhtäkkiä vuotamaan ja mua ärsytti.. Outoa silleen, koska yleensä ennen flunssaa mulla on yleensä useana aamuna kurkku kipeenä, mut nyt tää vaan tule tosta noin vaan. .-o Toivottavasti tää on vaan yhden päivän flunssa, kerran mulla oli sellainen ja se oli kiva, kun meni niin nopsaan ohi. .--D Oho, hissan kokeet on ilmeisesti tarkastettu, täytyisi koittaa se ope jostain löytää.. Jännittää, miten se koe meni. .-D Tai kun siihen tosi paljon luin ja silleen, ja ois ihan kiva saada yksi parempikin numero vaihteeksi näiden vitosten ja nelosten joukkoon. .-D
____________________________________________
Hah, kouluviikko on nyt yli puolen välin! Mulla on tällä viikolla enää vaan kolme tuntia, kuulostaa tosi vähältä. .-o Mut silti päivät tuntuu pitkiltä, kun joutuu oleen sen kuus tuntia koulussa, vaikkei tunteja oiskaan.. .-P Mua ärsytti ussan tunnilla, kun piti tehdä ryhmissä yks juttu, ja jouduin samaan ryhmään Sepon kanssa. .-P Siinä tulee jotenkin niin vaivaantunut tunnelma... Tai kun miettii, et ennen Seppo oli mun paras kaveri, mut nykyään ei olla enää oikeen puheväleissä, ni silleen. .-/ No mutta niin... Ussasta tuli taas ihana kahden kappaleen mittainen lukuläksy, ja se pitäisi jaksaa lukea huomiselle. .-P Mä en vaan jaksa pitkään keskittyä lukemiseen, ja sit kun ajatukset karkaa, niin lukemisessa menee niin pitkä aika. .--D Ja sit vielä, kun mun pitää lukea tosi hitaasti, et ymmärtäisin lukemani, ni sekin jo pidentää lukuaikaa.. Miksei koulukirjojen sisältöä voitaisi esittää samassa muodossa kuin vaikka simstarinoita, silleen, että niistä kehitettäisi joku juoni, ja olisi kuva ja siihen liittyvä kuvateksi jne. .-D Jäisi varmana paljon paremmin mieleen. .-D

Hei sori jos teitä kyllästyttää, kun mä joka postauksessa pölisen tosta Tinttileffasta, mut se nyt vaan on mielessä ollut viime aikoina. .---D Päätettiin Fikun kanssa äsken välkällä, et katotaan se viikonloppuna. <3 Hah, muistan kerran, kun päätettiin joskus viikon alussa, et katotaan Camp Rock viikonloppuna, ni sit olin koko viikon innoissani asiasta. .---D Mut oikeesti, se just auttaa jaksamaan, kun on jotain kivaa tiedossa. ,-> Aah, sit surtiin Fikun kanssa, miten se uus Tinttileffa ilmestyy vasta joskus ensi vuonna (jos sitä edes tehdään), kun nyt olis innostus. .-D Joo, vasta toi eka nähtiin, ja nyt jo ootetaan seuraavaa... .-D Nooh, kyllä tää vuosi nopsaan menee, ja toivotaan, et toi elokuva menestyisi Amerikassa, ni sit sen jatko-osan tekeminen on todennäkösempää. .-D Aw, mä oon kyllä niin onnellinen, että olen löytänyt Tintin elämääni (nyt rupee kuulostamaan oudolta...?). <3 Yhtä merkittävä asia kuin Bäkkäreiden löytäminen. .-D <3


Tulen aina (toivottavasti) rakastamaan teitä. <3

Hah, opin äsken muokkaamaan kuvia tuolla imgurlissa. .-D Tuon BSB kuvan ihan ite rajasin, jees. x-D Nyt voin muutenki sit aina rajata kuvista turhat osat pois, jee. .-D Hah, oon nyt ihan innoissani, sillä ton ominaisuuden ansiosta pystyn tekemään kaikkea kivaa... ,-> Nyt en kyllä paljoa ehdi bilettää, sillä alkaa tää vapaatunti olla taas ohi. .-) Aah, pääsen kotiin!! .-) Kiwaakivaajee. .-D

Kysymys lukijoille:
Jesjes, kouluviikko puolessa välissä .->
Vaihtoehto 1: Jep. <3
Vaihtoehto 2: Njaa..

Ei kommentteja: