torstai 19. huhtikuuta 2012

Voi apua...

...Blogger on uudistunut, ja oon vähän hukassa. .-D Varsinkin tää uuden kirjoituksen lisäämisvalikko on ihan oudoksi menny. .-o Tai sillee, samat toiminnot löytyy edelleen, mut ne on laitettu ihan eri paikkoihin, jotenkin turha juttu minusta. .-P Tai kun on vaan sotkettu tota järjestystä, mut ei mitään uutta laitettu... Mut kai tähän tottuu.. Tunnisteiden lisääminenkin on tehty turhan vaikeeksi, piden enemmän edellisestä tavasta.. Nooh, pikkuhiljaa yritän totutella tähän. .-D

Vastailen tässä samalla Iloliemen kommentteihin, tänään kun pitäisi osa julkaista. .-) Me ollaan kyllä Fikun kanssa oltu hyviä, ollaan ylläpidetty osa/viikko -tahtia jo aika pitkään. .-D Mut kattoo nyt, kohta se varmaan tyssää, kun kuvat alkaa loppua. .-/ Onneksi on toi kolmen päivän viikonloppu, ni pitäis vähän ainaki ehtiä lisää kuvailla. .-D Huoh, ärsyttää noi jotkut kommentoijat.. Lähinnä ne, jotka valittaa ihan turhista jutuista.. Mut lujaa menee, oon jo reilusti yli puolenvälin, hah. .-D Random-Iloliemiaiheinen kuva:


Voisin välillä tännekin kirjoitella, ei tosin oo mitään ihmeempiä mielessä, mut katotaan, miten käy. ,-> Ei toi tunnisteiden lisäysjuttu ollutkaan niin tyhmä, ihan hyvä se on noinkin, mut en pidä tästä "kirjoitustilan leventäjästä".. Kun mä just yritän kirjoittaa silleen, ettei ohikulkijat näkis esim. kuvia tai semmosia, ni nyt niitä on vähän vaikea piilottaa, kun tää kirjoitustila on niin suuri. .-P Noo, onneksi käytävässä ei ole ketään. .-D Hei, en oo tainnu vielä kertaakaan tässä postauksessa ihkuttaa sitä, että nyt on meneillään mun viikon viimenen koulupäivä. ,-> <3 Toisaalta, ei sekään nyt mitään maailmanrankinta ois ollu tulla kouluun perjantaina, kun mulla on silloin vaan yksi tunti, mut kumminkin. .-D Tää löysä lukujärjestys on muuten kiva, paitti et nyt ilmeisesti mun opintotuki pienenee, kun käyn vähemmän koulua. .-P Mut "onneksi" isillä on niin pienet tulot, et mulle silti maksetaan ihan okmäärä opintotukea. .-D

Mulla ja Fikulla on kyllä oudoimmat huvit ikinä. .---D Eilen mä "sahasin" viivottimella sanomalehden halki, ja sit me käärittiin se lehden puolikas rullalle ja teipattiin kiinni, ja sit kopiteltiin sillä keittiössä. .---D Sit pyydettiin isikin mukaan leikkiin. .-D Jee... Mut oli kivaa, ja siinä sai liikuntaakin samalla. .-D Joo, ja multa ei oikeesti just nyt synny mitään kirjoittamisen arvoisia aiheita, taidan jatkaa noihin kommentteihin vastailua... Tää vapaatunti onkin kohta jo ohi, oho. .-o

___________________________________________
Arg, ai että ärsyttää.... "Miks ette oo päivitelly pitkää aikaa???" <- Mourun viekusta... Nuo vauvat ei tunnu ymmärtävän, ettei lukiolaisilla koulupäivät oo mitään puoli yhden päiviä niin kuin ala-asteella, (paitti mulla tosin on nyt tässä jaksossa kaikki yhen päiviä .---D) ja läksytkin on enemmän aikaavieviä. Ja muutenkin, en todellakaan halua käyttää kaikkea vapaa-aikaani jonkun Mourun päivitykseen, on parempaakin tekemistä. Ja muutenkin, kun rehkittiin Mourussa viime viikonloppuna niin paljon, ettei ees meseen ehditty tulla, niin sit toiset vaan valittaa.. Me tullaan Mouruun yleensä jopa koeviikollakin hommiin, ja tehdään kyllä aina se meidän päivittäinen työmäärä. Ja sit saadaan haukkuja siitä, kun Crille ei ole yp-päivinään käynyt Mourussa.. Mua oikeesti vihastuttaa nyt niiiiiin.. Kaikki alkoi jo yhteiskuntaopin tunnilla, kun me laskettiin jotain potun veroprosentteja ja sit olin ihan pihalla niistä ja sit kun se ope ei ees voinu yleisesti neuvoa sitä asiaa kunnolla. Ärrrn.. Mitäs kivaa nyt keksi, et helpottais tää ärtymys. Auttaiskohan Allu? .-3



Allun auttava vaukutus. .-3 Oikeesti tulin rauhallisemmalle mielelle Allun kuvia katsoessa. .-3 En ees kovin pahoin ärsyyntynyt imgurlin pottuilulle, kun se ei antanu mun ladata kuvia sinne, joten sit vaan suoralinkitin väliaikasesti, hah. .-D Puuh, olen kyllä nyt niin iloinen, et perjantai on vapaa, en taas jaksa koulua yhtään... Hah, onneksi meillä menee vapun takia kaksi yhteiskuntaopin tuntia pois, hahhah, hahhha..

Ussan tunnilla oli ihan kivaa, varsinkin, kun mä kirjoitin muistiinpanot mun ihanalla Camp Rock -kynällä. .--D Se on ihan sika surkee kynä, mut siinä oleva Joen kuva on nami. .-3 Kun lyijyt loppui, täytyi sit tohon Camp Rock kynään turvautua. .-D Sit oli kivaa, kun me tehtiin mietiskelyharjoituksia, niin mä vaan sitä mun kynää tuijotin, ah. <3



Lemppari cr-biisini. <3

Hii, imgurkin toimii taas, jee. .-3 Ja aw, tubestakin soi hyvä biisi, mut enpä kerro teille. ,-3 Kun siis äsken ton biisin jo laitoin, ni en putkeen toista laita. .-D Puuh, sitä kyllä ihmettelen, miten mä voin saada nin paljon läksyä, vaikka mulla on vaan kolme kurssia tässä jaksossa. .-o Ussasta ja yp:stä tuli tänään niin paljontuntuisesti läksyä, ja en oo vielä ees sitä matikan monistetta alottanu.. Nooh, kun tänään saisi tehtyä edes maanantaille olevat läksyt, niin sit ei muilla tehtävillä tarvisi vaivata päätä viikonloppuna. .-) Ussaa pitää tietty lukee vähän enemmän, kun on se välikoe, mut oikeestaan mä luen sitä ihan mielelläni. .-) Tekis mieli tehdä se koe nyt, mulla on joku outo koehinku. .---D Sit ens viikolla kuitenkin kauhee valitus tosta kokeesta ja kuinka en haluaisi tehdä sitä... .-D

No joo mut mä taidan lopetella ja vastailla vaikka Iloliemen kommentteihin taas vaihteeksi. .-> No nyt tulee toinen biisi putkeen, mut ei voi mitään, kun haluun loppubiisin laittaa. .-D Heippa ja hyvää viikonloppua jo näin etukäteen. <3


Kysymys lukijoille:
(jotenkin tuntuu, et oon kysyny tätä aiemmin, mut kysympä sit nyt uudestaan) Luetko Iloliemiä?
Vaihtoehto 1: Juu
Vaihtoehto 2; En

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Mä en oo vielä päivittänyt tota uutta bloggerinjuttua ja en tiiä uskallanko ees =P Ja Iloliemiä luin tänään jo hieman, mutta se jäi kesken, kun piti lähteä parturiin... Mutta aijon lukea ja kommentoida vielä tänään!

Ja tuosta Mourusta niin uskaltaisinko ees kysyä sellasta, että voisinko mä jotenkin salaa sun nimellä käydä hoitamassa niitä juttuja siellä? Ei jäis sulle niin paljon hommaa ja mun "vikahan" se on, että koko Mouru on olemassa ja sun taakkana. Mieti tota juttua ja mä voin ihan tosissani auttaa sellasissa peruspäivityksissä. Ja pitäshän mun vielä kirjottaa uusiksi hoitotarinani, kun jostain syystä se oli sieltä yks päivä kadonnut, mutta ihan sama...

Näin muuten Tampereen Koskikeskuksen Suomalaisessa kirjakaupassa vanhoja tintti DVD:itä 4,95 hintaan, mutta teillä taitaa olla niitä nauhoitettuna, niin ehkä niille ei olis käyttöä? Ajattelin vielä vain mainita, jos sattuisi kiinnostamaan =P

Kasa kirjoitti...

En mäkään tuota blogger-juttua päivittänyt itse, vaan se oli automaattisesti tullut käyttöön. .-P Kai tuohon tottuu, mut se vanhakin olisi kelvannut. .-D Hauskaa, kun luit. .-) Apu Mourun kanssa olisi kyllä hieno juttu, jos sinulla olisi aikaa ja innostusta, niin ei minulla ainakaan ole mitään asiaa vastaan. .-) Tuntuu vaan julmalta otta sinun uurastuksesi omiin nimiini, mutta jos niin haluaisit toimia. .-) Ei mikään ole sinun vikasi, ihan itse suostuin yp:ksi aikoinaan. Ja ei Mourussa yleensä niin kamalaa ole, tuo valitus vaan ärsytti. .-P Kurjaa, että hoitotarinasi on kadonnut. .-( Juu, meillä on tosiaan nauhalla ne kaikki vanhat Tintit, ja ne mitä ei ollut, ollaan dvd:nä hommattu, mutta kiitos taas, kun minua ajattelet. .--)