keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Vuodatus on...

...ihanan jumissa. .-P Painon aika monta minuuttia sitten sitä menemään kirjoituksiin, eikä vieläkään oo mitään tapahtunut. .-D Aattelin tässä vähän aikaa jotain pölistä, ennen kuin meen ussaa lukemaan, koe ens tunnilla... .-P Luotan aika sokeesti osaavani nuo asiat, enkä sit kovin paljon eilen saanu luettua kumminkaan, vaikka suunnitelmissa oli... Täytyy sit toivoo hyvää kysymystä, johon osaisin vastata. .-D Onneks siinä on pari vaihtoehtoo, joista saa valita. .-> Ärn, mua häiritsee, kun tuossa takana on kamala väenpaljous, tulis jo niiden ope, et saisin olla rauhassa. .-P Pelkään, et joku bongaa mun blogin nimen ja muuta järkyttävää. .--D Vitsi, nyt kun enkun tunneista on selvitty, niin musta tuntuu, et oon nyt saanu matikka-allergian. .-o Jo kahdella matikantunnilla nenä on ilmestyny täyteen räkää, mut muun päivän ei oo ollu sellaista ongelmaa.. Epäilyttävää.. Oon varmana allerginen koululle. .-D Mut en vissiinkään voi oikeen pidemmäksi aikaa jäädä hölisemään tänne, kun sitä ussaa piti lukea. .-P Ja tänään esitetään ne ussan parityötkin, eikä. X--< Noo, kerron sit tänään myöhemmin, kuinka kävi. .--D

___________________________________
Puuh, ussan tunti ohi. .-D Tuli vähän kiire sen kokeen kanssa, loppun asti kirjotin kynä sauhuten, mut silti en ehtiny sanoa kaikkea mitä oli mielessä, ja just sen kiireen takia tuli sanottua ne asiat aika sekalaisessa järjestyksessä.. Sit ongelmana oli myös, etten meinannu osata päättää, mistä kirjoitan esseen, kun oisin molemmista aiheista tienny hyvin. .-D Niin siinä käy, kun lukee liian hyvin kokeeseen... .-D Sit kun oli viimein päättänyt, kummasta seen, ni alkoi tuntua, et se toinen vaihtoehto ois sittenkin ollut parempi, mut en ruvennu siinä sit enää vaihtamaan. .-P Ja hah, kaikkia niitä paritöitä ei ehditty esittää, ja en siis vielä tänään joutunut sitäkään tekemään. .--D mut se on sit taas huomenna edessä... Noo, huomisen murhe sitten, nyt meinasin tänään laiskotella ahkerasti, kun toi koe on ohi. .-) Läksyykään ei oo kauheesti, joten ne voi sit kotona tehdä varmaan...

Mä sain eilen muuten päähäni sellaisen jännän idean, et mun pitäis laskee mun ja Allun rakkausprosentit. .--D Oli niin hitti juttu kutosluokalla nuo rakkausprosentit, mä ja kaveri laskettiin, ketkä opet sopis parahaiten yhteen ja kaikkea muuta jännää. .---D Hhaha, uteliaisuudesta täytyy kattoo, miten mun ja Allun käy. ,-> Nää prosentithan lasketaan silleen, että otetaan etunimestä (ja sukunimestä) L, O, V, E ja S kirjaimet ja sit plussaillaan niitä yhteen. .-D No en osaa selittää, mut nyt lähtee:

Ka******* ja Alexander

L  O  V  E  S
2  1   0   2  0
  3   1   2      (2+1=3, 1+0=1, 0+2=2, 2+0=2)
     4   3   4     (3+1=4, 1+2=3, 2+2=4)
        7 7 %     ( 4+3=7, 3+4=7)

Oijoi, aika hyvin. .---D Nyt tuli itseasiassa sellanen unohdus, etten muista, pitikö noi seiskatkin viel plussaa vai jätettiinkö noi kaks vikaa numeroo sit prosenteiksi.. Noo, jätän noin, ni on parempi luku. .-D Koitin vähän selventää laskujani noilla väreillä, mut en sit tiiä, menikö se vaan sekavammaksi. .-D

Always, I want to be with you.. --->


Ah, mun mielestä on kivaa olla sillen levällään, et levittää kaikki tavarat ympärilleen. .-D Mä nyt oon avannu useemman ikkunan tähän samaan aikaan auki näkymään, tai silleen. .-D Jees, enää pari päivää koulua ja sit neljän päivän viikonloppu. <3 Ainoa harmi on se ussan esitys, pääsispä siitä jo eroon.. En muuten muista, oonko jo kertonu mun viime jakson arvosanat, noh, uusiksi sit tulee, jos oon jo asiasta puhunu. .-D Enkustahan tuli se nelonen, mut en jaksa uusia sitä. .-P Matikastakaan en huimaa numeroa uskaltanut toivoa, mut sain vitosen, mistä olen erittäin ylpeä. .-D Hissa puolestaan tuotti pettymyksen, odotin numeroksi kasia tai ysiä, ja luinkin kokeeseen paljon, mut numeroksi tuli seiska. .-P Mut sit kuvis puolestaan ilahdutti, sain siitä ysin. .--D Mulla ei pitkään aikaan oo ollut kuvis ysinä, aliksella se oli, mut sit yliksellä se laski kasiin, mut nyt sit pitkästä aikaa tuli ysi. .-) Hitsi, kun nyt noista kuviksista innostuin, mut ei oikein enää oo aikaa käydä enempää niitä kursseja. .-P Ois ollu kivaa käydä Fikun kanssa yhessä. .-P

Ääh, tuli yhtäkkiä hirvee mieli laskee lisää noita rakkausprosentteja. .---D Katon vaikka huvikseni mun Mouru-hoidokkien kumppaneiden prosentit. .-D

Mitteri ja Mirre

L O V  E  S
0  0  0  2  0
  0  0  2   2
    0   2  4
       2  6 %

Nick ja Pia

L O V E  S
0  0  0  0  0
0%

Katoinko nyt oikein, saiko Nick ja Pia oikeesti 0. .-o Oho, näin ei oo muistaakseni ennen käyny. .-D Nooh, ei kerrota niille, ettei ne saa tietää huonoa yhteensopivuuttaan. .-D Kello onkin jo noin paljon, pian varmaan täytyy lopetella...

Loppubiisi ja kysymys. ,->

Kysymys lukijoille:
Ootko pelannu "sitä" heppapelii (johon toi "naamalaulu" liittyy)? .-D
Vaihtoehto 1: Jep. ,->
Vaihtoehto 2: Hähh??

Ei kommentteja: