keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Ei reps...

..."salkkareiden elias" on ollut eilisen päivän suosituin hakusana blogiini päätyneillä. .---D Jotenki huvittaa. .-D No mut joo niin.. Tänään alko uus jakso, ja mulla on se mukavan löysä, joka päivä max 2 vapaatuntia. ,-D <3 Ja sit muutenkin, kun ei nyt tarvii lukee mihinkään yo:hon, ni on paaaaljon rennompaa, ah. .-3 Ja sit kun mulla on vaan kolme kurssia täs jaksossa, eli koeviikollekin tulossa ihanan vähän kokeita, joten tässä on nyt oikein mukava odotella kesää, kun ei mitään hirveyksiä pitäisi olla tiedossa. .-) Tänään oli ekalla tunnilla matikkaa, ja istun aika kivasti ihan eri puolella luokkaa kuin muut. .---D Tuntuu, että karkotan ihmiset ympäriltäni... Sit sain matikan kokeenkin takaisin, numeroksi tuli 4½, mutta onneksi matikan ope on reilumpi kuin se enkun ope ja pyöristi numeron vitoseen. .-) Eli pääsin matikasta läpi, jeeee! .--D Olin varma, etten pääsis, mut oli kyllä ihanaa nähdä siinä koepaperissa vitonen numerona, voi tätä onnea. .-D Nyt sit vaan jännitän, miten se enkun koe meni, tarkistaispa se ope ne pian. .-3 Hissastakaan en vielä tiedä, oiskohan wilmassa jo numeroita... Pöh, ei wilmassa ollu mitään. .-P Vitsi tää biisi on ihana. .--D


Vitsi, haluisin oppia tunnistamaan, kunpi noista on John ja kumpi Edward. .-D Tällä hetkellä oon huomannut vaan sellasen eron, että toisella on "tyttömäisempi" ääni, mut en tiedä kummalla.. .-D Vaikea uskoa, et mulla oli ensin vaikeuksia Jonas Brothersien kanssa oppia tuntemaan, kuka on kukin, koska ne on ihan eri näköisiä. .---D


Vitsi, näytääks Jonasit nykyään tältä. .-o Mitä ne on kaikki leikannu hiukset noin, sit kun Nick tulee "partaikään", ni voi sittenki tulla vaikeuksia tunnistamisen kanssa. .-DD Oi vitsi, tuolla sivulla, josta ton kuvan varastin sanotaan vissiin jotain, et JB:t olis uutta levyä tekemässä, ois kyllä jo aikakin! Ihanaa kuulla kaikkien niiden bändin hajoamispuheiden jälkeen jotain tämmöstä. .'-) Ihanaa, et ne ei luovuta. <3

Jopas, kello on jo noin paljon, enkä vielä ole eilisistä pelihetkistä mitään kertonut. .-D Onneksi mulla on sit vielä vika tunti vapaa, ni sit ehtii. .-> Mulla on ens tunnilla uskontoa, ja jostain syystä mulla on sellanen tunne, et Seppo olis siellä samassa ryhmässä. .-P Ei siin silleen mitään, muuten vaan häiritsee. .-D Inhoan aina uusien jaksojen alkua, kun pitää varata joka luokassa paikka, se on pelottavaa. .-o .-D Onneks toi ussan ope kai arpoo paikat, ni sit ei siitä tarvii murehtia, paitti sit joutuu kyllä pelkäämään, kenen viereen joutuu. .-D Matikan luokassa oon nyt kolmen viime kurssin ajan istunut samalla paikalla. .-D Siks just ei uskalla vaihtaa paikkaa, kun kuitenkin joskus ajatuksissaan menis sinne vanhalle paikalle. .--D Toivottavasti tuolla ussan kurssilla ei tehdä mitään pelottavaa. .-o Tai ku jotenki tuntuu, et kun toi ei oo pakollinen kurssi, mut mä otin sen, koska maailman uskonnot kiinnostaa mua, mut sit kumminki.. TAI en mä tiiä. .-D Noo, kattoo nyt, millasta siellä on. .-) On muuten aika ihanaa, kun mulla on tällä viikolla vaan kolmena päivänä koulua, kun eilen siis olin kotona ja sit perjantai on vapaa. <3 Sit ens viikollaki koulua on vaan neljänä päivänä, jeees. <3



No mut nyt voisin siitä pelistä alkaa kertomaan. .-D MP9:stä siis. Peli ei harmikseni ollut niin huippu kuin olin toivonut, se oli jotenkin muuttunut hirveästi, ja toisaalta mennyt taakse päin Gamecupe-ajalle. Tärkeiden hahmojen puuttuminen suututti heti, lempparini Boo ei enää ollut hahmona. .-( Muutenkin jotenkin outoa, että kasissa tulleet uudet hahmot oli heti ysissä jo hylätty, koska yleensä ne uudet hahmot on aina jääneet. .-P (tää nyt ei liity niinkään tähän, mut mietittiin Fikun kanssa, et kehittääkö evoluutio mariopartyjä niin paljon, et lopulta Mario otetaan pois hahmoista. .--D) Nooh, sitten niissä lautapeleissä oli sellainen uusi idea, että kaikki istuu samassa autossa, ja aina, kun joku heittää noppaa, niin kaikki liikkuu yhdess tai silleen. Joo, ihan kiva uusi idea, mutta kun ne kaikki laudat oli muutettu sellaisiksi! Minuun ei oikein iskenyt, kaikki laudat tuntui sit melkeimpä samanlaisilta, niissä oli aika sama idea ja silleen. .-P Sit myös se harmitti, ettei siihen saanut valita peliaikaa: normisti on saanut valita, että pelaa vaikka 50 kierrosta, mut nyt siinä vaan automaattisesti luki, että peli kestää 30-60 min. Ite oon aina tykänny pelata niitä viidenkymmenen kiekan lautoja, joten toi oli sit vähän hölmoä, kun se peli oli niin lyhyt.. Ja juurikin yhden laudan lyhyyden vuoksi ehdittiin yhden päivän aikana pelata jo ne kaikki lautsikat läpi, että sellainen yhden päivän peli... No joo, ei me nyt kaikkea vielä eilen kokeiltu, mut sillee jännästi. .-D


Mut oli siinä sit hyviäkin puolia, esimerkiksi minipelit oli mukavan haastavia ja monipuolisia, ja muutenkin "konepelaajat" oli haastavia vastuksia. .-D Mut sit jotenkin kumminkin tuntui, että kehityksessä oli menty taakse päin, esim. noppaa ei heitetty enää wiiohjainta heilauttamalla, vaan oltiin palattu siihen vanhaan tyyliin, että näppäintä painamalla hoidettiin nopan heitto. Ei se nyt silleen haitannut, mut ärsytti, kun oli totuttunut siihen toiseen tapaan, ja sit vaan heilutin sitä ohjainta ja ihmettelin, miksei mitään tapahdu, kun unohti. .-D Mut ei toi peli nyt ihan kökkökään ollut, kun jaksettiin sen ääressä lähes koko eilinen päivä viettää. .-D Ehkä mulla oli liian isot odotukset, ja sit peli ei täysin vastannu niitä, ni sen takia ehkä toi peli ei ollut niin huippu kuin olisin toivonut, mut kattoo nyt, eiköhän siihen vielä jonkinlainen kiintymys synny. .-D Suunniteltiin tossa välkällä Fikun kanssa, että tänään vois vähän pelailla. ,-> Toivottavasti kukaan ei nyt luopunut pelin ostohankkeesta antamani "huonon" palautteen takia, muistetaan, että kaikilla on omat mieltymykset!


_________________________________


Oi vitsi, löysin tuben videosuosituksista hyvän biisin. .-D Tykkään noista tuben mulle tarjoamista videosuosituksista, oon niiden avulla useemmankin hyvän biisin löytänyt. .-> Mut juu, ussan tunti on nyt ohi, ja siis miten mä tiesin, että Seppo oisi siellä. .---D No mut oli ihan mukava tunti, vaikka meillä olikin sellanen pieni luokan edessä esitettävä juttu, mut selviydyin siitä mielestäni ihan hyvin, vaikka yhessä kohtaa tuli sellanen sekoaminen, mut ei se haittaa, ei kukaan sitä kauaa muista, ja jos muistaakin, niin ihan sama. Oon kyllä ylpeä itestäni, miten nykyään paljon rohkeammin uskallan mennä luokan eteen esiintymään. .-D Kyllähän sitä mieluummin vaan istuis sillä omalla paikalla, mut luokan eteen menokaan ei enää oo maailman loppu. .-D

Hmm, mulla alkaa jostain syystä asiat loppumaan, vaikka vielä hetki sitten ajattelin kertovani ussan tunnista vaikka mitä. .-o Ois kyllä ihan hyvä mennä vaikka läksyjä tekemään, ussasta tuli lukuläksyksi kaksi kappaletta, ja nyt meinasin heti kurssin alusta lähtien olla ahkerana, kun on vähemmän niitä kursseja muutenki, ni luulis aikaa olevan. .-) Pitäis vielä niitä viime jakson kuvistöitäkin viimeistellä, mulla on ne vähäsen kesken.. 18 päivä ne pitää viimeistään palauttaa, mut ois kai hyvä jo vähän ennen sitä hoitaa homma. .-D Eikä multa paljoa puutu. .-) Oij, on vaan taas niin hyvä mieli, kun koulu on tältä päivältä ohi ja jjaa.. jotain. .-D Mut mä varmaan katoan täältä nyt tältä päivältä ja meen uskontoa opiskelemaan, että heippa vaan. .-> Teillä on varmaan toi ylempi biisi vielä kesken (jos edes kukaan kuunteli) mut laitan varmuudeksi vielä yhden biisin tähän, biisien linkkaaminen postaukseen on niin kivaa. x-D



Kysymys lukijoille:
Onko uskonto kivaa? .-)
Vaihtoehto 1: Juu .-)
Vaihtoehto 2: En tykkää..

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Harmillista että peli ei vastannut odotuksia. :-( Toivottavasti peli muuttuu 'paremmaksi' ajan myötä. Itsellä ainakin käy näin, peli vaikuttaa usein huonolta mutta muuttu paremmaksi jonkin ajan kuluttua. :--D

Tajusin muuten sen muutoksen tässä kommenttilootassa. Olen joo vähän hidasälyinen. :-D Eiks se ookkin toi kirjoittajan 'viesti' tuossa yläpuolella, ainakin se on muuttunut. :---D

Eipäs irtoakaan sellaista kilokommenttia kuin eilen. :-/ Mutta kiva postaus. :-)

Kasa kirjoitti...

Jep, no mulla kai oli vaan liian isot odotukset aluksi, mut voi hyvinkin olla, et toi muuttuu kivemmaksi. .-D Hienoa, että tajusit. .-) Sehän se juuri on. .-D Ei haittaa, eniten minua ilahduttaa se, kun huomaa bloggeriin tullessa jonkun kommentoineen. .-> Kiitos! .-)