maanantai 1. lokakuuta 2012

Kauhee ku...

...oon alkanu pelätä koulun koneelta kuulokkeilla musiikkia kuunnellessani, et musa rupee taas soimaan käytävään kaikkien kuultavaksi, vaikka kuulokkeet tunginkin tonne kuulokereikään. .-D Yh, sain traumoja viime kerrasta.. Huomasin tossa äsken, että ämpästä on ilmeisesti akku loppu, kun se ei mennyt päälle, varmaan jääny joskus reppuun päällä ja kuluttanu ittensä loppuun. .-P Mut minä tulin äsken ruotsin kokeesta, ihan hyvin se kaiketi meni. .-) Tai et ei tarvii pelätä, pääseekö läpi vai miten käy. .-D Viikonloppu + pari ylimääräistä vapaapäivää sujuivat aikas mukavasti, mutta postaan niistä paremmin vaikka huomenna, nyt on vähän kiirus. Huomenna onkin sitten vika koe, ja koeviikko on mun osalta ohi. .-) Et täytyis tästä kai häipyä jonnekin matikkaa harjottelemaan, mikäli mielin päästä huomisesta kokeesta läpi. .-P Sinänsä oon ton kurssin asiat hyvin ymmärtäny, mut nyt sit oiski pienellä harjottelulla mahdollisuus saada ehkä vähän parempi numero kuin yleensä matikasta. .-D Että minä menen pänttäämään integrointia, kuunnelkaa te vaikka tää Alessandron ihana biisi. .-3


Kysymys lukijoille:
Onko ollut kokeita lähiaikoina?
Vaihtoehto 1: Onhan noita..
Vaihtoehto 2: Eip. .-)

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Hyi, munkin pitäis opetella integroimaan! =(

Kasa kirjoitti...

Se on sinänsä ihan helppoa, mut ne vaikeemmat tehtävät on tylsiä. .-P