maanantai 8. lokakuuta 2012

Hoho, viikonlopuksi...

...ajastamani kesälomapostaus on näköjään onnistuneesti julkaistunut ajallaan, ja tilastojen mukaan sen olisi ainakin yksi katsonut, jee. .-D Noi tilastot kyllä huijaa mua, enkä luota niihin... Mut nyt mun täytyy vaan tosi pikaisesti postata viikonlopusta, kun täytyisi tällä vapaatunnilla kaikkea hyödyllistäkin ehtiä tekemään. .-P

Yhden hyödyllisen asian sain onneksi jo tehtyä, nimittäin tulostettua äikäntyön, jes. .-) Koulun tulostimet on aina niin ei-mun-kavereita, että saan olla tyytyväinen, kun saan niistä jotain esille. .-D Sit mun pitäisi tehdä myös bilsan läksyt netissä, koska ei sitä kirjaa vielä ole. .-/ Kökköä, kun kirjasta olis niin helpompi kattoa, kun siellä asiat lukee suoraan ja on varmaa tietoa, kun netissä taas pitää varmistaa useammasta lähteestä tietojen paikkansa pitävyy (mitä en tosin yleensä tee) ennen kuin siihen voi varmuudella uskoa. .-P Sit tähän samaan koulu-ärsytys-syssyyn suren vielä, miten stressaavaa on, kun on kaksi äikän kirjoituskurssia samassa jaksossa! .-P Toisella kurssilla kirjotetaan suunnilleen joka tunti, toisessa tulee vähintään yksi aine / viikko kirjotettavaksi, että kiirettä varmaan riittää niiden kanssa. .-D Arg, sit tänään pitää koulun jälkeen jäädä tekemään kuvistöitä ja käydä kirjastossa ja kaikkea ikävää, haluisin vaan kotiin..

Noin, siinä oli tän postauksen negatiivisten asioiden pläjäys, nyt puhun mukavia. .-) Viikonloppu sujui tapansa mukaan oikein mukavasti! Erityisesti tykkäsin, kun saatiin niin paljon aikaan Fikun kanssa meidän eri netti-projekteissa. .-) CR:ää ja Taikapölyä kirjoteltiin eteenpäin, ja sit myös saatiin viimein meidän Mourutarina valmiiksi, ja kohta Nick ja Pia saa pentuja ja kaikkea kivaa. .-D Ku monet päivät on mennyt vähän laiskasti noiden meidän sims-sivujen päivittelyssä, mut nyt sit saatiin paremmin juttuja tehdyksi. .-) Sitte ruvettiin viikonloppuna kattelemaan tubesta löytämiämme Sherlock-koita -jaksoja, ja oi että ne on hyviä!! Meillä on muutama jakso joskus aikojen alussa nauhotettuna vhs-kaseteille, ja sit oon noita englanniksi katsonut tubesta aiemminkin, mut kyllä se vaan on hienointa, kun suomeksi voi katsoa. <3 Tää on aina ollu mun suosikkijakso. .''->


Suosittelen katsomaan, tähän ohjelmaan ei voi olla jäämättä koukkuun! <3 Njaah, siinä sit taisi olla kaikki kerrottava, ja mun pitää nyt noita bilsan juttuja katella. .-P Alan selvittää asioita bakteereista, kuunnelkaa te vaikka tästä tämmöinen biisinen. .-)


Kysymys lukijoille:
Eiks Patrick ookin ihana? <3 (Toi keltanen tos FOBin biisissä)
Vaihtoehto 1: Juuh
Vaihtoehto 2: Eiii

Ei vitsi mikä sattuma!! Mä randomilla vetäsin ton biisin historiasekoituksestani tohon, ja nyt se alkoi soimaan mun ämpältä!! .----D Hassua!

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Hihii! Olinkohan se ainoa kesälomapostausta kurkkinut? =D Jaksamisia paljon sinne koulunpenkille!

Kasa kirjoitti...

Voi hyvinkin olla. .-D Kiitoksia, yritän tässä juuri samalla noita kouluhommia katella. .-P