maanantai 24. syyskuuta 2012

YO-kokeen jälkeen...

...mulla on ollu jotenki tosi hyvä mieli. .-) Eikä se oo kai mikään ihmekään, kun ei tarvii enää sitä koetta murehtia. Silloin perjantaina menin aika rennolla mielellä sinne kokeeseen, enkä pahemmin hermoillut siinä kokeen alkua odotellessa, kuten terveystiedon kokeessa. .-D Eli oon kait voittanut yo-kokeen aiheuttaman jännityksen, jee! Noh, sit siitä siirryttiin saliin, ja mun nimikoitu paikka löytyi tällä kertaa ihan takarivistä. .-D Aina ennen oon ollut eteen sijoitettu, et kivaa vaihtelua. Pian sit saatiin nenämme eteen pirteän keltaiset yo-vihkoset, ja ryhdyttiin hommiin. En oikein osaa sanoa, tuleeko toi koe menemään läpi, vähän samat fiilikset kuin silloin tt:n kokeenkin kanssa: "Kyl se menee läpi. Tai en tiiä... Mitä jos ei meekään? No menee.." Esseet oli ihan kivat, mut suuresta panostuksestani huolimatta en usko niistä huippupisteitä saavani, sen verran sönköt ja yksinkertaiset niistä tais tulla. Ja jäi ärsyttämään ihan sikana, kun kirjoitin vahingossa 1/4 väärin! En fjärdedel sen ois pitäny olla, kirjotin kai ett fjärdelen tai jotain, kököt, ton oikeinkirjottamisella ois varmaan saanu pisteitä. .-P Sit meinasi tulla nolo moka, kun en muistanu, kirjotetaanko Stockholm ceellä ja koolla vai pelkällä ceellä. Onneksi sitten löysin yhdestä luetunymmärtämisestä Stocholmin oikein kirjoitettuna. .--D Noloa kyllä, kun oon tätä biisiä pitkään kuunnellut, enkä meinannut osata. .-D


Kuuden tunnin koeaika ei taaskaan ollut mulle tarpeeksi riittoisa, ja jäi sit muutama kysymys luetunymmärtämisestä arvailujen varaan. .-P En sit tosin tiiä, menikö ne mun muutkaan vastaukset sen paremmin oikein, aikalailla arvailin niissäkin. .-D Sit kokeen jälkeen oli selkä kipeenä paikallaan istumisesta ja suu sairaana vahvojen kallokarkkien syömisetä, joita siinä kokeen aikana ahkerasti napsin. .-D Sit kotiin päästyäni laiskottelin koko loppu perjantain ja pelailin wiillä ja lueskelin torstaina tullutta Demiä ja otin pienet päikkärit. .-) Ja söin nameja, joita me oltiin aiemmin viime viikolla käyty halvalla ostamassa, melkeen kahden kilon irtokarkkipussi. x-D Me Fikun kanssa vaan liikkatunnin jälkeen päätettiin mennä ostamaan, ja sit vähän myöhästyttiin kuvis tunnilta sen takia. .-D Ihme kyllä niitä nameja on vielä jäljellä aika paljonkin...

Sit viikonloppuna yritin alkaa koeviikkoa varten lukemaan, mut aika kehnosti meni, toi matikka ei vaan oo mun juttu... Aika usein turhautuneena osaamattomuuteeni sorruin wiillä pelaamiseen, että sellaista kokeeseen lukemista mulla. .-D Tänään sit oikeesti täytyy yrittää ymmärtää jotain, koe on huomennaa. .-x Mut ei tää koeviikko mulle hirveesti stressiä oo tuottamassa, sen verran löysästi mulla on nyt kokeita, kun tässä jaksossa oli toi kuvis ja liikka, joista ei kokeita tule. .-D

Koeviikkoni lukujärjestys:
tiistai: matikan koe
keskiviikko: -
torstai: -
perjantai: ruotsin kertaustunti
maanantai: ruotsin koe, matikan kertaustunti + keskeneräisten kuvistöiden tekoa koulun jälkeen
tiistai: matikan koe

Mulla on siis kaksi eri matikan kurssia, siksi matikan kokeita vilkkuu tuolla useampi. .-D Ja tosi mukavasti saan kokonaiset kaksi päivää vapaaksi kun ei oo niinä päivinä koetta tai kertaustuntia. <3 Vapaapäivät koeviikolla on parhaita, silloin on aikaa lukea kokeisiin, mitä tosin en käytä hyödyksi, kun laiskailen wiin kanssa. .-D Oon kyllä oikeesti hirvee laiskimus, mut en osaa enää olla vihainen itselleni siitä, se vaan kuuluu muhun, että olen joissakin asioissa tosi saamaton ja hidas. .-D Aah, oispa toi huomisen matikan koe jo ohi, sit loppu viikon voi löysäillä, kun loput kokeet on vasta ens viikolla. .-D


Haha, mun ja Fikun viime aikojen hupivideo. .----D Ollaan tota ja ton videon remix-versioita kateltu hyvin innoissamme viime aikoina. .-D Jep, meillä on oudot huvit. .-D Jaajaajajjajjaa. <3 Sit viikonloppuna päästiin piiitkästä aikaa kattelemaan Boneseja, kun Havaiji 5-0 jäi tauolle, ni oli kyllä tosi mukavaa. .-) En ees muistanu, et Bonesit on niin ihania. .-D Grrr, miiiksi Eppsin piti kuolla, mun lempparipahis. x-<

Mä oon kai nyt saanu sanottavani sanottua, ja luullakseni hiljenen nyt loppu viikoksi, eli näkenemme ensi viikolla (vasta). Että heippa nyt taas tältä erää. .-)

Jotenkin järkytyin huomattuani,
ettei Jesse ollut ennestään tunnisteissa,
mitä hitsiä mä olen sitä syrjiny!?

Kysymys lukijoille:
Jaa
Vaihtoehto 1: .-D
Vaihtoehto 2: ??

Ei kommentteja: