torstai 4. lokakuuta 2012

Uuden jakson...

...alkaessa on niin ihanan löysää. <3 Varsinkin, jos koulu alkaa vapaatunnilla. .-D Nyt ei ees YO-kokeet ole heti kiusaamassa, ettei niitäkään tarvii stressata. .-) En kyllä sit osaa sanoa, tuleeko tästä muuten löysempi jakso, kun mulla on nyt enemmän "kunnon aineita", ei siis mitään läksytöntä liikkaa tai kuvista. .-P Mut aika mukavasti lukkari kuitenkin sisältää vapaatunteja, hehehee. ,->

Ärsyttää vaan, kun en saanu mun bilsan kirjaa, kun ne oli ilmeisesti loppunu ja niitä painetaan lisää vasta joskus myöhemmin, et mitenköhän pitkään joudun elämään ilman sitä kirjaa. .-s Siinä tippuu aika kivasti kärryiltä, jos jää monikin kappale lukematta. .-P Toi on vielä ainut tänä vuonna järjestettävä bilsan vitoskurssi, et en voi myöhempäänkään sitä siirtää. .-P Sit uuden jakson alkuun liittyy tietysti myös paineet hyvän paikan saamisesta luokassa ja uusien opettajien pelkääminen. .-D Mä oon oikeesti aina ihan kauhuissani, kun tulee uusi ope, ja sit kun se ei tiedä mun aiemmista suorituksista mitään tai silleen. .-P Näin kävi kerran enkun tunnilla, kun ope ei tienny mun olevan huono, ja sit se "suuttui", kun sanoin, etten tiedä vastausta johonkin tehtävään. .-/ Mutmut, pääosin nyt oon ilosella mielellä, kun ei tarvii stressata mistään juts nu. .-)

Eilen koulun jälkeen päästiin piiitkän tauon jälkeen taas simssiä pelaamaan! Oli melkeen kahden viikon pelitauko ton koeviikon vuoksi, et olikin taas mukavaa vaihteeksi simssailla. .-) Gadwin kökkönä ei taas vaan toiminut, että ei saatu kuvattua eteenpäin, kun tarinoista alkaa kirjoitettavat kuvat olla lopussa, et olisi kivaa saada niitä lisää, ettei sit osatahti jumahda. .-P

Sit eilen löyty kasetti, jossa on "Foggin" Matka maailman keskipisteeseen ja Matka kapteeni Nemon kanssa -jaksoja, ja niitä kateltiin. .-D Tuli siinä sit pohdittua, et kyllä se Matka maailman ympäri on parempi, toi on jotenki hutasesti tehty tai silleen, en mä tiiä. .-D Hölmö kumminki. Sit me vaan naurettiin, kun Salkkareiden Seppo on ollut monia ääniä tonne puhumassa. .-D Voi että, kun melkein kaikista vauvaohjelmista löytää Sepon. x-D Sit muutenkin niiden jutut jotenkin huvitti, esim:
"Teidän takianne olen nyt puilla paljailla!"
"Olkaamme ystäviä!"

 
Pienennän kuvia, niin ette huomaa huonoa laatua! ,-)

Siis wau, mämämää sain matikan kokeesta seiskan! Oon tosi tyytyväinen siihen, aattelin sen menneen paljon huonommin. .-D Aika hyvä toi seiska siihen nähden, että kokeessa en osannut paljon mitään. .-D Säälipisteitä. <3 Sit mulla on enää jännitettävänä, mitä toisesta matikan kokeesta ja ruotsin kokeesta tulee. .-D Ja tietty liikan ja kuviksen numeroita odotan! Mulla on vielä osa kuvistöistä kesken, et pitäis joskus mennä niitä tekemään. .-P Ainaki ens viikon maanantaina suunniteltiin Fikun kanssa menevämme, mut mulla jää varmaan siltikin jokunen työ kesken.

No mut nyt saa noi viime jakson asiat jäädä, ja palataan tähän juuri alkaneeseen jaksoon. Mulla ja Fikulla on yhteinen äikän kurssi, ja se on kiva juttu. .-> Toi on sellanen kirjoituskurssi, ja saatiinpa jo ensimmäinen kirjoiteustehtävä. .-D Mä kirjottelin sen ruokavälkällä loppuun, ja nyt pitää sit koittaa tulostella sitä.. Sit mul oli matikkaa, ja meillä oli sijainen. .-P En tykkää sijaisista, en tajua silloin tunnilla mitään. .-P Et matikan tunti oli vähän kökönpuolenen, mut jos jatko sujuisi paremmin. .->

Että sellainen on mun päiväni ollut. .-) Alan varmaan vähitellen lopettelemaan tätä postausta ja jos en muuta viihdettä keksi, niin voin vaikka pelailla taas vähän. .-D Juu, heihei!

Tää biisi tuo ihania muistoja mieleen. <3
Ja opetti mulle, miten vuosiluvut sanotaan englanniksi! .-D

Kysymys lukijoille:
Ootko josku kattonu noita Matka maailman ympäri ym noita "leijonaversioita"?
Vaihtoehto 1: Juu .->
Vaihtoehto 2: En

Ei kommentteja: