keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Mietin tänään...

...et mun elämä ei muuttunu yhtään sen jälkeen kun täytin 18. .-D En menny autokouluun, en alkanu käyttää alkoholia tai tupakkaa, ja pyydän edelleen poissaoloihini allekirjoituksen isiltä, vaikka saisin kai ite nekin allekirjottaa. .-D Sit ei tuolta pusikosta pääse oikeen minnekään kesoon bilettämään, et oon kaikki illat vaan kotona. Mihinkään töihinkään en ole laiskuuttani koittanut hakea. En myöskään ole pohtinutkaan omaan kämppään muuttamista, vaikka kirjotuksetkin ois tarkotus hoidella tossa keväällä.. Et varmaan sit opiskelupaikan perässä täytyis viimeistään muuttaa, jos jonnekin kauas joudun. .-P

Tällä hetkellä tosin tuntuu hirmukaukaselta koko asia, kun en yhtään tiedä, mitä sit eet lähtisin lukion jälkeen opiskelemaan. .-P Tuntuu, ettei mikään kiinnosta, ja sit jos kiinnostais, ni en osaa. .-D Tai ku esim. tykkään bilsasta, mut sen jatko-opinnoissa tarvisi hallita kemiaakin ja kaikkia labrajuttuja, joita mä en osaa, ni en sit oikeen voi biologiaa opiskella. .-s Että opolle tulee kova homma, kun mulla on sille aika varattuna, ja meidän pitäisi yhdessä pohtia jatko-opintojani. .-s En tiiä, oonko vaan tyhmä ihminen, kun en osaa oikein mitään, eikä mitään edes kiinnostaisi osata. Haluisin vaan olla kotona ja laiskotella. .-D Sit muutenki musta tuntuu tosi epätodennäköseltä läpästä mikään pääsykoe tai -haastattelu, et pääsis ees sisälle johonki opiskelupaikkaan.. No, katotaan nyt, jos toi opo sit mulle jotain keksii. .-D

Mitä hitsiä, oon saanu ruotsin kielioppikurssista seiskan numeroksi! .-o Vähän hyvin! Wou, nyt mua alkaa jänskättää, miten itse ruotsin yo-koe meni, kun kielioppikurssilla oon jotain ilmeisesti osannut. .-D Toi eka jakso oli kyl oikea "seiska jakso", kaikista kursseista sain seiskan numeroksi. .-D Tai tosta kuviksen kurssista ei kyl vielä oo arvostelua tullu, toivottavasti siitä tulis ees kasi.. Sit se laskis myös mun kuviskurssien keskiarvon kasiksi, höh.. Tossa just mun keskiarvoja kyylin, ni hissassa, ussassa, äikässä ja psykassa on keskiarvona 8, sit loput on seiskaa ja kutosta, ja enkku yksinään vitosen keskiarvolla. .-D Jotenki hölmöä, et noi aineet, jotka kirjotan / aion kirjottaa, ni hallitsen ne paljon huonommin numeroiden perusteella. .-P

Taidanpa sit alkaa lopetella, varmaan huomenna kirjoittelen taas. .-D


Miks mulle tulee tosta "HQ"sta mieleen ihQ? .-D
Kysmys lukijoille:
Minkä numeron sait viime kokeesta?
Vaihtoehto 1: 10-7
Vaihtoehto 2: 6-4

4 kommenttia:

anna kirjoitti...

Toivottavasti keksit jotain, mitä teet lukion jälkeen =) Yksin asuminen ainakin omalla kohdallani, on ollut tosi kivaa, joten suosittelen sitä lämpimästi =D

Kasa kirjoitti...

Niih, jotain ois hyvä keksiä. .-D Kattoo nyt, jos se opon tapaaminen valaisis yhtään mun tulevaisuutta. .-D Yksin asuminen voisi tosiaan olla hienoa, lähinnä pelkään, miten osaan ruokaa tehdä ym. "vaikeat asiat" ihan itse. .-D

Anonyymi kirjoitti...

Hae Helsingin Teatterikorkeakouluun, se ei ole kauhean kaukana Mäntsälästä :) Ja jos et ole sitä tyyppiä, että näyttelisit jotain roolia kameroiden edessä, sieltä voi hyvin valmistua ohjaajaksi tai käsikirjoittajaksi. ;)

Neuvoinpa nyt vaan, kun tunnuit olevan epävarma itse. :)

Tuo käsikirjoittajan työ voisi sopia sinulle hyvin, kun kirjoitat siskosi kanssa niin hyviä tarinoita. Helsingin Teatterikorkeakouluun siis vaan, ensin tuntuu liian julkiselta, tiedän kyllä, mutta sinulla olisi varmaan hyvät mahdollisuudet päästä KÄSIKIRJOITTAJAKSI, ja siis tarkoittaen tv-ohjelmiin ja elokuviin, kirjailija on oma asiansa ;)

Kasa kirjoitti...

Oonko joskus maininnut asuvani Mäntsälässä vai mistä tiedät asuinpaikkani? .-D Tosi kiinnostava idea kyllä! Oi, kiitoksia kehuista, välitän ne myös Fikulle. ,-> Käsikirjoittajana voisi kyllä olla siistiä, voisin lisätä senkin mahdollisuuden tonne mun jatko-opintosuunnitelmalle. .-) Hei kiitos paljon vinkistä! .-)