perjantai 5. lokakuuta 2012

Kai mun...

...on postattava, vaikka mitään asiaa ei olekaan. .-D Nyt on taas ihanaa, kun mulla ja Fikulla on molemmilla perjantain eka tunti vapaa, niin ehtii nukkumaan vähän yli tunnin pidempään aamulla. <3 Lisäuniajasta huolimatta olin aika väsyksissä noustessani, että ei riittänyt univelkojen poistamiseen tämä vielä. .-P Noo, viikonloppu alkaa onneksi pian, että sit ainakin saan nukkua. ,->

Haha, nykyään me kutsutaan Fikun kanssa kemian opea Keviniksi. .-D Tämä järjestelmä alkoi, kun kerran sanoin Fikulle, että kemian ope on tuolla, ja Fiku kuuli, et Kevin on tuolla. .-DD Hah, meillä paljonkin noita salanimiä keksittynä eri tyypeille. .-D

Aarh, oon huolissani bilsan tunnista, kun mulla on sitä seuraavaksi. .-s Oispa joku muukin jäänyt ilman kirjaa (reilua toivoa tommosta .--D) etten ois ainoa. .-P Toi kirjakauppa säätää kyllä koko ajan meidän tilausten kanssa, viimeksi ne oli tilanneet Fikulle filosofian neloskurssin kirjan, vaikka oltiin kakkosta pyydetty. .-P Toki ymmärrän, että erehdyksiä sattuu, mut kun niitä jatkuvasti tulee, niin alkaa vähän potuttamaan.

No huhhuh, tunti alkaa vasta puolen tunnin päästä, mitä mä sen ajan teen? .-D Eilen meni melkeen koko ilta, kun säädettiin simssin ladattujen kanssa. .-P Konekin auttoi asiaa niinkin paljon, että jumitti tosi kivasti. Joka käynnistyskerralla odotan sen posahtavan, mut sitkeästi se vielä jaksaa hurista. .-D

Joo no tästä tuli kyllä aika köyhä postaus, mutta mulla ei oikeesti juuri nyt ole mitään kerrottaavaa. .-D Nyt koitan parin videon avulla oppia, miten videoita tehdään. .-D Kyllä, videota olen tekemässä, mutten kerro, mihin tarkoitukseen, khähäh. ,-> Mut heipat ja hyvät viikonloput!


Kysymys lukijoille:
Mitäs tyksit biisistä?
Vaihtoehto 1: Kiva
Vaihtoehto 2: Huono

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana biisi <3 ja mäki tykkään sikana pelaa simssii! paitsi nyt en ehi ku lukio on nii raskasta... mutta aina kesällä sitte =)

Kasa kirjoitti...

Mukavaa, että miellytti. .-) Juup, simssi on kyllä mahti peli, jota voisi pelata aina, jos vaan aikaa olisi. .-D Mäkin lukioon siirtymisen jälkeen jouduin jättämään simssaamisen vaan viikonloppujen iloksi, kun en yksinkertaisesti ehtinyt enää muulloin läksyjen ym. lukiokiireiden takia pelaamaan. .-/ Mut lomilla tosiaan ehtii pelata, ootan jo syyslomaa. <3 .-)