torstai 11. lokakuuta 2012

Mitähän tää...

...blogger on taas säätänyt, jostain syystä se oli laittanu joitakin mun aiemmin julkaisemia postauksia  luonnoksiksi, ja sain jonkun aikaa klikkailla saadakseni ne takaisin julkaistuiksi. .-P No mutta, taas tää viikko on hurahtanu, nyt on jo torstai! Eli viikonkoppuun ei kestä enää kauaa. ,-> Sit onki enää ens viikko koulua, ja sit syysloma. <3 Musta on kökköä, kun kesäloman ja syysloman välillä on niin hirmun pitkä aika, mut ainakin toi loma tulee tarpeeseen. .-)

Ja palaan jälleen aiheeseen puuttuva bilsan kirja. Tiistaina käytiin siellä kirjakaupassa sitä taas kyselemässä, ja se myyjä viitsi vasta nyt ilmoittaa, että sitä kirjaa painetaan lisää vasta viikolla 43, ja sitte toki vielä kestää jonkun aikaa, ennen kuin se toimitettais mulle. .-P Noo, me soiteltiin sit lähikeson kirjakaupat läpi, eikä niilläkään ollut sitä varastossa, et oon aika neuvoton ja tympääntynyt koko asiaan tällä hetkellä. .-P Kyllähän mä noi läksyt saan jotenki netinkin avulla tehtyä, mut muuten vaan on siellä tunneilla ihan pihalla, kun en lukuläksyjä voi tehdä. .-P Ja sit muutenkin ois tyhmää, jos mä vasta jakson puolivälissä saan sen kirjan, siinähän jää sit niinku puolet itsenäisesti opiskeltavaks suunnilleen. Murh, aattelin sille bilsan opelle laittaa jotain viestiä asiasta, ja sit se joko potkii mut ulos kurssilta kirjattomuuden takia tai keksii jotain. .-D

Voi tätä ihmettä, wilma väittää, et mä oisin saanu matikan kokeesta seiskan! .-o Vitsi miten hyvä! Mä luulin, et se koe menis ihan kökösti. .-D Eli viime jakson kahesta matikan kurssista tuli kummastakin seiskat, myös liikasta tuli seiska, sit enää odotan ruotsin ja kuviksen numeroita. .-) Mulla on kyl vielä noi kuvistyötki kesken, alan jo niihinkin tympääntyä. .-P Eilen oltiin koululla Fikun kanssa neljään asti niitä tekemässä, enkä saanu lähestkään valmiiksi kaikkia. .-P Tänään sit uudestaan jäädään, ja varmaan ens viikollaki täytyy parina päivänä jäädä, puuh. Muutenki ärsyttää, kun yks mun savityö halkesi uunissa, ja sopivasti sen lasituskin meni pieleen, että oikein kiva vati. .-P

_____
löl, tää päivä ei kyllä oo ollut mikään mukavin. .-P Äikän tunnilla mulle tuli joku luovuuslukko, enkä saanu kirjoitettua oikeen mitään, että jäi kivasti hommia läksyksi. .-/ Sit matikan tunnilla mun ongelmana oli puolestaan hitaus, kun yritin kopsia taululta tehtäviä vihkoon, ni jostain syystä kaikki tehtävät jai kesken, kun en kerenny kopioida. .-D Nyt tässä kohta puoliin lähden kai valumaan tonne kuvisluokkaan niitä töitä viimeistelemään, kunhan toi ovi vaan aukenis... Noo, odotellessa voin muita koulu-juttuja hommailla. .-) Miksi mä hymynaaman laitoin, ei siinä oo mitään ilosta. .-D Taidanpa sitten jättää blogin loppuviikoksi rauhaan, ja palalla maanantaina taas. .-) Heipsis!

Auttaipa joku mua ja Nickiä. .-)
Help me
Figure out the difference
Between right and wrong
Weak and strong
Day and night
Where I belong and
Help me
Make the right decisions
Know which way to turn
Lessons to learn
And just what my purpose is here
Kopsuri oolen!

Kysymys lukijoille:
Nick. .-3
Vaihtoehto 1: Jep <3
Vaihtoehto 2: hyh

Ei kommentteja: