keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Yhtälö: Jos...

...viime viikolla koulupäivät meni nopsasti, koska oli vaan ke-pe koulua = tää loppuviikko menee nyt nopeasti, kun on enää ke-pe koulua? Toivotaan, että yhtälö pitää siis paikkansa. .-D Kurkin tuossa muuten parin viikon päästä alkavan koeviikon lukujärjestystä, niin se näyttäsi, et 23 päivä (keskiviikko) mulla olisi koe, mut sit loppuviikko olisi VAPAATA!! .-D Sit loput kokeet olisi vasta seuraavalla viikolla. .-P Mut ihanaa, kerrankin menee noi mun vapaatunnit tolleen putkeen, et saa vapaapäiviä, kun yleensä se on mennyt silleen, että on joko kokeen tai kertaustunnin takia tultava kouluun, mut nyt siis ei tarvis ollenkaan tulla. .-3 Ihanan löysää. <3 Ja silti tuntuu, etten jaksa mitään. .---D

Mutta siis, mä olen pohdiskellut, että kun mulla noi vapaat tolleen menisi, niin mun pitäisi sit joku päivä mennä ostamaan synttärilahjaa Fikulle. Tiiän jo suunnilleen, mitä ostan: joku halpa paita + saman värinen kynsilakka ja sit sellanen apinapehmolelu. .-D Hmm, Fiku tykkäis kyllä karkeistakin, niitäkin voisi siis ostaa. .-> Fikun synttärithän on vasta kesäkuussa, mut mä en sit loman alettua pääse enää niin helposti kesoon ilman Fikua, niin siksi ostan etukäteen lahjan. .-) En oo muuten varmaan koskaan ostanut Fikulle synttärilahjaa. .--o .-D Ja hei, kukaan ei sit jooko juorua Fikulle mitään tuosta sen lahjasta, haluan, että se tulee yllätyksenä sille. ,-3

No voi, vapaatunti alkaa olla lopussa. .-/ Meni niin paljon aikaa, kun lukasin ussan lukuläksyt tossa ennen koneelle tuloa. .-D En muuten eilen saanut paljoakaan aikaan sitä palautettavaa ussantyötä, vaikka kovasti uhosin tekeväni sitä. .-D Sain kirjoitettua puolikkaan lauseen. x-D Hyvä alku... Mä vaan en saa itteäni työskentelemään, hommat alkaa sujua yleensä vasta silloin, kun on pakko saada valmiiksi. .-D Mut mut, asetan nyt tavotteeksi itelleni, että ainakin 1/4 pitää saada tällä viikolla valmiiksi, ja mielellään tietysti enemmänkin. .-D Mut nyt sit taidan tältä erää lopetella, tekee mieli kävästä taas kavereita.netissä, oon viime aikoina taas vähän enemmän innostunut siitä sivusta. .-D

__________________________________________
Ihanaa, ussasta ei tullut paljoa läksyä, joten mulla olisi tieodossa rento iltapäivä, kun ei ole huomiselle paljoa läksyä. .-) Ai niin, sain muuten eilen ne koneen kaijuttimet toimimaan. .-D Ne ei ilmeisesti toimineet sen takia, kun virtaa ei oltu kytketty päälle. .---D Ilhaduin suuresti, kun ne taas toimi. .-) Sit oli taas hassua kuunnella musiikkia bassona, kun oli noiden parin päivän aikana tottunut koneen ääniin. .---D

Mitä kökköä, eikö Diili tule tänään? .-o Ei näy ohjelmatiedoissa ainakaan, voihan höhlä.. Toisaalta jos Diili ei tule, niin tänään voisi katsoa Bonesin.. mmm, Bones on kyllä kivempi viikonloppuohjelma, mut kun sen kerran pystyis kattomaan suoraan telkusta, niin vois harkita. .-)

Blubs, johan on taas vapaatunti kulunut, täytyisi alkaa lopettelmaan, että sitä ussanjuttua saisi ees vähän tekoon. .-D Et mä sit varmaan tästä menen.. Tää on muuten ihana biisi. .-3 <3

Kysymys lukijoille:
Tulipas lyhyt postaus. .-o
Vaihtoehto 1: Ihan hyvä tää on .-)
Vaihtoehto 2: Ei ees tullu .-D

2 kommenttia:

Xaldin kirjoitti...

Varmaan sinulla on tuollaisia supervapaita. =D Onnea vaan sinulle. :D
Minäkin pääsen nyt kerrankin sitten kirjoittamaan päivällä blogia kun koulusta on kiva hyppytunti. :---D

Kasa kirjoitti...

Lukion suorittamisesta neljässä vuodessa on etuja, juurikin työ löysempi tyyli, mikä sopii minulle. .-D Onnekas olenkin, ah. .-) Onnea vaan itsellesikin vapaatunnin johdosta. .-) Meillä ei yliksellä ollut niitä koskaan. .-P