torstai 3. toukokuuta 2012

Aika hassua...

...et nyt on jo torstai. .--D Kohta alkaa viikonloppu, ihanaaaa. <3 Tänään olin aamulla aika väsy, kun tuli taas valvottua yhteen Diiliä kattoessa.. Siis, musta on ihan kivaa, et on yksityiskohtaisemmin kuvattu noita tapahtumia, mutta kenen idea on näyttää niitä kahden tunnin jaksoja noin yöllä? .-P Jos ne tulis vähän aikasemmin, ni sit menis, kun ei tarvis niin myöhään valvoa.. Näkishän tuon Diilin myös katsomosta. .-D Mut näin edetään, vähän pakko toi Diili on kattoa suoraan telkusta, koska viikonlopulle on omat ohjelmansa, jotka katotaan netistä. Mitäs pienistä, kuuden tunnin yöunethan ovat niin sopivat, nukun joskus viikonloppunakin sen verran. .-D Tai et menee kolmelta nukkuu ja herää yheksältä. .-D Toi seittemältä herääminen on kai sit jotenkin rankempaa kuin yheksältä herääminen, vaikka on nukkunut saman verran. Tai en tiiä. .-D

Eilen käytiin Fikun kanssa kirjastossa, koska se tarvii joitain kirjoja koulutyötään varten. Inhoan kirjastoa, koska unohdan aina mennä nettiin uusimaan ne lainat, ja nyt mulla on neljän euron lasku maksamatta. .-P Epäreilua maksuttaa huonomuistisia ihmisiä. .-/ No mut joo, sit lainasin itelleni hupilukemiseks yhden Tinttisarjiksen. .-D Se tulikin eilen jo kokonaan luettua. .-D Oon kyllä sitä mieltä, et ne piirretyt Tintit on parempia kuin sarjikset, en tykkää niiden sarjisten piirrostyylistä. .-P Ja tämä johtunee siitä, että kun ensin näin niitä piirrettyjä telkkarista, on vaikea hyväksyä muuta. .-D Toisaalta hyväksyin ihmeen helposti ne "tietokone Tintit", hmm... .-D

Reps, jostain syystä toi mun tubehistoriasekoitus soittaa koko ajan Hawaii 5-0:n tunnaria. .--D Tuli sitä vähän kuunneltua viikonloppuna, ehkä siksi siis... .---D



Toi on jotenkin niin huvittavaa kuunneltavaa. .-D No mut niin, eilen autettiin taas isiä sen hommissa, ja homma oli niinkin järkevää, että käveltiin ympäri meidän peltoja keräämässä maanäytteitä. .-D Ja sit eräs ei pukeutunut tarpeeksi lämpimästi, ja sit isi jäi vielä juttelemaan sen kaverin kanssa ja kaikkea muuta ärsyttävää. .-D Nyt toivon, etten saa sitä kevätflunssaa tuon takia. .-P Sit väsyin siitä kovasta kävelymäärästä, et meninpä sit Salkkareiden jälkeen taas vaihteeksi kahden tunnin päikkäreille. .---D Eli ihme ylipäätään, et sain unta yöllä, kun tuli taas nukuttua pitkät päikkärit.. .-D Siinä taisi olla kaikki mainittavan arvoinen eilisestä, ja tänään ei ole vielä paljon mitään tapahtunut, joten tällä hetkellä mulla ei taida olla enempää sanottavaa. .-P Ellen sit kertois mun unesta, mut se oli vähän sellanen epämääränen... En varmaan kehtaa. .-D Unet on muuten tosi huijaavia, en usein tajua unessa, että näen unta, vaikka siellä tapahtuisi ihan epäloogisia asioita. .-D Sit varsinkin, kun mulla on sellaisia titeeyjä juttuja, jotka toistuu mun unissa, mutten silti ikinä unessa tajua sitä. .-D Joskus oon kyllä kesken unen ajatellu "täähän on unta". .-D

_____________________________________

Voi järkytys, joku saapunu tänne mun blogiin googlaamalla Hiltsun. .---D Apua, toivottavasti se ei tiedä, kuka Hiltsu on oikeesti... .-P Noo, tietäkööt tai ei, ihan sama. .-D Huh, googlasin Hiltsun, eikä sieltä todellakaan tule ekana se "mun" Hiltsu, joten ei kai oo hätää. .-D Nams, masu on täynnä, vaikka ruokailusta on jo aikaa, mut oli niin hyvää ruokaa, et tuli syötyä paljon. .--D Kerrankin oli kastiketta, jossa ei ollut sipulia, ni ei tarvinnu niitä sörkkiä irti. .-D Sit yp:n tunnilla meillä oli testi EU:n jäsenmaista liittymisjärjestyksessä, ja saatiin me jopa muutama maa Fikun kanssa sattumalta oikeille paikoille. .-D Suurin ongelma oli se, ettei meinattu keksiä tarpeeksi Euroopan maita. .--D Sit kävi sellanen hölmö juttu, et kun mä kirjotin Italia, ni näytti, et siinä olis lukenu "Halia", ni sit Fiku vaa ihmetteli, mikä maa se on. .---D Käsialani on selkeä... Kerran tein Fikun enkun läksyt, kun sillä ei ollut aikaa, ni sit se niiden ope oli kiertäny kattomassa tehtäviä ja kysyny Fikulta "Saatko sä tuosta selvää?". .---D Että sellaista..

Sit meillä on ussassa sellanen retki, et käydään parissa paikassa, mut mä en haluu mennä sinne, joten saan sit muutaman kirjallisen tehtävän tehdä korvauksena. .-P Mut eiköhän siitä selviä, jos vaan voimat riittää. .-D Olen viime aikoina syyllistynyt turhan usein laiskuuteen... Onneksi sen työn palautuspäivä on vasta tän jakson lopussa, joten ei tässä sellanen hoppu vielä ole. .-) Repeilen taas noille biiseille, mitä tubesekoitus laittaa. .---D


Haha, kun etittiin yhteen Iloliemen osaan lukumusiikkia, ni sit kun tehtiin tästä biisistä sanakäännös, ni googlekääntäjä käänsi ton biisin nimen "Eikö olisikin nice?" .---D Toi sit jostain kumman syystä meitä huvitti niin mahdottoman kovasti... .-D

Mutta hmm, mulla ei oikeen ole enempää sanottavaa mielessä, mitähän sitä keksisi.. Ainakin tota ämpän biisilistaa pitäis täydentää, olen ollut laiska sen suhteen. .-P En kyl enää edes muista, mitä kaikkee oon ladannu. .-D Noo, käynpä nopsaan kattomassa, miltä siellä näyttää.. Noin, lisäsin sinne nyt kaikki mitkä muistin, en varmaankaan kaikkea muistanu, mut kummiski. .-D Nyt rupesin miettimään, et voisi tehdä jonkun biisikäännöksen pitkästä aikaa. .-D Kun mulla tässä on hyvin aikaa, ja en tajunnu edes ottaa matikan kirjaa mukaan läksyjä tehdäkseni... .-P Häh, en kyllä nyt tajuu, jostain syystä en pääse minnekään lyrics-paikkaan. .-o Ja nyt kun viimein yhelle sivulle pääsin, ni en saa ees kopsaa niitä, höhlä. .-/ Ei sitte, en tee biisiäännöstä!

Joo, seikkailin nyt vähän joka paikassa, jos rupeis jotain järkevää tekemään vaiheeksi. .-D Toisaalta täs on niin vähän aikaa, ettei oikeen ehi... Tai hei, mähän voisin tutustuu nopsaan vaikka niihin sivuihin, mistä se ussan juttu pitää kirjottaa. .-D Elii mä varmaan sit hiljenen täällä blogissa tältä päivältä. .-) Aws, huomenna on sit jo perjantai ja viikonloppu alkaa. <3 Ihanan nopsaan menee viikko, kun on vaan kolmena päivänä koulua. .-D Mut moimoimoi. .->
Kysymys lukijoille:
Ootko lukenu Tinttisarjiksii?
Vaihtoehto 1: Juu
Vaihtoehto 2: En

4 kommenttia:

Xaldin kirjoitti...

Olen katellinen kun sinä pääset koulussa kirjoittelemaan blogia ja minä joudun kärsimään ikävistä aineista. =D Varmaan mahtia olla koulussa koneella. =D
Minäkin unohdan aina uusia lainoja, mutta isi saakin ne sakot kun olen vielä pieni kakara. 8) No ilkeää isiä kohtaan joten yritän aina muistaa. :>

Kasa kirjoitti...

Paljon mieluummin minä kotona kirjoittaisin blogiini, kuin olisin turhaan koulussa. .-D Onhan nää koulun koneet ihan mukavia, nopeempia kuin kotona. .-D Hah, mä en ajatellu maksaa niitä sakkoja ennen kuin on pakko, siinähän on johonkin tiettyyn rajaan asti, et saa lainata, vaikka on sakkoja maksamatta. .-D Oisi tosiaan hyvä muistaa. .-) Kivaa, kun olit kommentoinut! .-)

siqudko kirjoitti...

heii tosi kivan olonen blogi !:) käyppä kattelee minunki ja liity lukiaks jos yhtään kiinnostaa:)? kommentitki plussaa (;

siqudk0.blogspot.com

Kasa kirjoitti...

Oi, kiitos. .-) Vilkaisin blogiasi ja liityin lukijaksi, kommentoisin myös muuten, mutta se ei jostain syystä onnistu näillä koulun koneilla, ja kotona en niin usein vietä aikaa blogien parissa. .-P Mutta siis seurailen kumminkin blogiasi. .-)